Hier mag niet over ombouwen van xboxén gesproken worden. Het grote verschil tussen versie 1.1 en 1.2 is dat Microsoft andere componenten heeft gebruikt om de xbox op te bouwen... een ander moederbord (layout) en een andere HD (volgens mij)
100% zeker 1.2 denk ik, aangezien de 1.2 er al een tijdje is, en waarom zouden ze dan in de doorzichtige box een 1.1 doen? en waarom zou je je xbox niet ombouwen, ik ben er zo blij mee, lekker divx films draaien op mijn xbox als ik er zin in heb.
Wat boeit het nou of je versie 1.1 of 1.2 hebt. Als hij het maar doet. Voor mijn part komen ze met een versie 1.329507 op de proppen.
Kvind Japanse rpg's altijd het beste en als die in EU nie uitkomen zou ik ze best uit japan willen hebben!
die nieuwe moederboorden zullen waarschijnlijk stabieler zijn. ook wordt het modden met een modchip flink lastiger gemaakt worden. voor de rest zou ik het ook niet weten, het is iig niet zo dat de xbox opeens krachtiger zou zijn of iets dergelijks.
maakt voor modchipzooit geen kont uit welke versie je hebt, je moet het alleen NET even anders doen. Ik heb hem ook omgebouwd voor me divx en mp3 enzovoorts maar nu is de dvdrom stuk , kan wel repareren maar dan moet ik een nieuwe laser bestellen ...
Dus er zitten niet echt verbeteringen bij dat andere moederbord? Alleen dat het sommige mensen moeilijker wordt gemaakt d.m.v. een betere beveiliging?? ----------------------------------------------------------- Waarom begrijpen sommige mensen niet dat je niet over het plaatsen van modchips mag praten...??? Mods..... wakie wakie??? ----------------------------------------------------------- greetz iversonfan88
jah d0 punt ligt ergens anders door de vernieuwde layout. En een aantal onderdelen zijn van andere fabrikant. Nu kunnen ze hem goedkoper produceren. Voor de rest maakt het nix uit. Hijs niet sneller of trager of wat dan ook.
hebben jullie de post van Mr. Blond niet gelezen!!! Geen propaganda maken voor het ombouwen.... Zwijg er gewoon over!! De gene die er nu nog over begint! krijgt een waarschuwing!!
DivX is vergelijkbaar met MP3 in muziek, het is een bestandstype dat heet compact is en toch heel weinig kwaliteitsverlies lijdt