1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Slim

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MaasMaas, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het toch nog zou voorvallen met een splinter nieuw sealed game, best Xbox service bellen dan?
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Omdat mijn 360 dood is gegaan een kleine maand geleden (de tweede), en mijn garantie was verlopen, wilde ik een nieuwe Arcade gaan halen, zodat ik mijn oude HDD erin kon doen, en voor 150,- klaar zou zijn.

    Ging dus mooi niet door, nergens meer een Arcade te krijgen.

    Dus dacht ik een Slim te halen voor 189, blijkt die zoals al gezegd maar 4GB geheugen te hebben, en uiteraard past mijn oude HDD er niet in.

    Nu dus maar een 250gb Slim gehaald met een data transfer kabel erbij, 255 euro kwijt...

    Fijn die nieuwe modellen, maar ik had liever gewoon nog de keuze gehad om een witte Arcade te kopen.....
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Bij nedgame is de arcade nog gewoon op voorraad?
     
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik had wat gameshops in Hilversum en Utrecht gebeld, niemand had nog een nieuwe Arcade.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    on-line zijn ze in ieder geval te bestellen
     
  6. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    ik liep vandaag bij de intertoys en daar hadden ze gewoon nog allemaal Arcades staan:) Was in Utrecht.
     
  7. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Tsjah, pech voor jou, maar Microsoft kan nou eenmaal niet met alle scenario's rekening houden. Wij willen alsmaar goedkopere en betere consoles, de slim zal wel goedkoper te produceren zijn dan de oude 360 en dus wordt het oude model gewoon uitgefaseerd. Ze kunnen niet eindeloos dat slechte design aanhouden..
     
  8. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Even mezelf quoten voor alle duidelijkheid.

    Ik heb HDMI-kabel bij mijn ouders getest, en het werkt prima. Dus het ligt niet aan de kabel. Mijn broertje had toen Xbox Pro gekocht, en er zat goeie kabel bij. Geen idee hoe je dat kabel noemt. Je kan kiezen tussen TV en HDTV met de schakelaar. Die kabel gebruik ik nu voor mijn xbox slim.

    Het ziet veeeeel beter dan meegeleverde kabel van slim 8) Letters bij Bioshock 2 is weer goed leesbaar, net als bij HDMI. Nu kan ik weer genieten van mooie kwaliteit. Het blijft natuurlijk jammer dat ik HDMI-kabel niet meer kan gebruiken. Waarschijnlijk is HDMI-aansluiting van mijn TV kapot. Later even controleren of HDMI-uitgang van slim wel goed werkt.
     
  9. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Component kabel zo heet die met de schuif;)
     
  10. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu sinds een week de xbox slim, ik vind hem erg mooi, klein en lekker geruisloos. Heb wel 2 vragen:

    1) Wat zijn de beste geluidsprestaties betreffende de cooler? Maakt de slim minder geluid en word hij minder warm liggend of staand?

    2) Ik vind de visuele ervaring met HDMI kabel niet zo goed als dat ik had gehoopt. Bij het lopen in bijvoorbeeld Mafia II zie je vrijwel overal kartels en bij het rijden is het nog erger. Mogelijk dat dit aan mijn 3 jaar oude HD-ready kan liggen, maar visueel ziet xbox via component er wel weer mooier uit lijkt wel....

    enige verklaringen op mijn vragen? alvast bedankt
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2010
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    1) Staand koelt hij ietsje beter maar het zou niet veel uit moeten maken

    2) De Mafia demo is zowieso nogal lelijk :+
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Het maakt helemaal niet uit hoe ie staat wat koeling betreft.
    Er is maar één hitte uitgang in, en deze zit aan de bovenkant. Zolang deze vrij is, is er niets aan de hand.
    Daarnaast is het beter om 'm te laten liggen, gezien ie dan het stabielst staat en dus de minste kans op krassen/beschadigingen op je disc's.

    En wat kartels etc in games, dat heeft helemaal niets met je HDMI kabel te maken, maar met de game zelf.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik dacht dat er aan beide kanten sleuven in de case zaten. Wordt hij niet warm dan?
     
  14. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat kan kloppen. De kabel die bij de slim zat zal dan een composiet kabel zijn, oude technologie. De andere kabel is een component kabel, deze zijn al iets beter, maar het beste is dus HDMI, wat ook een digitaal signaal is. Maar als je die niet kan gebruiken zou je misschien nog een VGA-HD kabel kunnen gebruiken, maar dat is waarschijnlijk niet praktisch omdat het geluid dan vaak niet aan te sluiten is op de TV.
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Tuurlijk heb ik gewoon pech, maar het is zeker bij de 360 wel een beetje krom allemaal imo, iedereen die ik ken heeft al 1 of meerdere consoles af kunnen schrijven door de RROD, en als het je nu gebeurt kun je NOG meer geld uitgeven omdat er een nieuw model in de markt is gezet.

    Had er dan iig voor gezorgd dat een oude HDD ook in het nieuwe model past ofzo, maar nee, we moeten een kabel van 17 euro kopen die je 1 keer gebruikt. :p

    Ach ja, het is maar gezeur natuurlijk, uiteindelijk ben ik wel blij met die Slim.
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dat kan toch niet aangezien de onderkant bedekt is met moederbord. Kan je daar wel sleuven maken maar die zitten er dan voor de sier :+
     
  17. haenkie

    haenkie Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    En voor mensen die die transfer kabel aanschaffen voor 17 euro. Die zou ik lekker te koop zetten hiero. Want er zijn zeker andere mensen die hem kunnen gebruiken. En idd voor die ene keer is het vrij zinloos om zo'n ding nieuw te kopen.
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  19. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    met usb gaat het ook vlot hoor.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    [​IMG]

    Wat is ie moooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! _O__O__O__O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina