1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fallout 3 [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 8 aug 2010.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En als je Anchorage gedaan hebt voor de goede gear daarna the Pitt doen om zelf ammo te kunnen maken van andere soorten ammo
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Is dat zo? En ik The Pitt maar uitstellen tot een van de laatste momenten. :lol:

    Maar maakt ook niet uit, je wordt in Broken Steel opeens doodgegooid met Energy Weapons ammo.
     
  3. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    De uitbreidingen spelen wordt lastig...ik leen de standaard versie van het spel namelijk van mijn buurman :) Lekker Hollands!

    Maar goed, ik probeer gestaag verder te gaan, vindt het sfeertje wel heerlijk in de game, al vallen de graphics mij wel wat tegen.

    Nog één vraagje; waar kan ik lockpicks kopen/vinden/lenen :)
     
  4. haenkie

    haenkie Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Vinden doe je z ein allerhande kistjes, kluizen en meer van dat soort spul. Ik heb ook wel eens gekeken om te kopen, maar ik kon niemand vinden die ze had. Was ook niet de mees uitgebreide speurtocht.

    En over de vervolgvraag moet ik alles openmaken? In het begin deed ik dit echt. Maar nu loop ik langs de meeste. Maar er zit ook regelmatig ammo in desks en die kasten. Kluizen zijn echt een must om te openen. Zit vaak iets in. EN die ammo boxes spreken voor zich natuurlijk ;).

    Maar in het begin doe je heel spaarzaam en op een gegeven moment heb je meer dan 3000 kogels voor je assault rifle ( en d ebetere variant de chinese assault rifle).
     
  5. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.614
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Raiders en Ghouls hebben ze ook vaak op zak
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Verrekte grrr. 8)
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Hoe kom je aan 3000 kogels voor Assault Rifle? 8) Ik heb er altijd maar een stuk of 300. Daarentegen wel een shitload aan Energy kogels en MF-kogels, welke ook een stuk beter werken.
     
  8. haenkie

    haenkie Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik in VATS met name mijn hunting rifle gebruikte. Die gebruikte de minste kogels met het meest resultaat eerst (voor de terrible shotgun en een bepaald plasma geweer). Dus vond en vond maar kogels. Gebruikte hem wel eens. Maar vond het resultaat minder met veel meer kogels.

    Net zoals die minigun, de 5 mm vliegen erdoorheen, maar echt doodgaan doen ze niet. En die missile launcher is lachen, alleen dat grrr VATS stopt de tijd wel, maar als je nog een keer wilt schieten staan ze allemaal al voor je. Blaas je jezelf ook op.

    Nukes gebruiken heb ik dus nog niet aangedurft.

    Oh en die granaten zijn eigenlijk ook een lachertje. Zijn handig om veel vijanden tegelijk dood te maken, maar ze staan haast nooit op een kluitje. En als de volgende komt zit je weer te switchen en dat betekend weer een heleboel kogels die mijn arme lichaam weer moet absorberen in bed eruit moet zweten ;).
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Nukes heb ik alleen nog op Super Mutant Behemoths gebruikt, maar die zijn nu allemaal al kapot. :+

    Daarnaast gebruik ik dus alleen energy weapons als standaard, omdat die het beste werk doen met de minste kogels. Alhoewel soms de Mysterious Stranger het werk moet afronden met z'n Magnum. :+

    Als backupwapen op de energy weapons heb ik toch altijd een Chinese Assault Rifle mee, handig voor kleine beesten waarbij je er 3 achter elkaar kan knallen in VATS.

    Edit: Net trouwens de final quest van Broken Steel gedaan, volgens mij is dat de moeilijkste missie uit de hele game? Die was echt een pain in the ass.
     
  10. Forty

    Forty Guest

    Hoorde net een liedje dat ook in fallout 3 was in een film :eek:
    ik dacht dat ze van Fallout zelf waren lol.
    |:-
     
  11. haenkie

    haenkie Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Die liedjes waren goed!!

    Helaas waren het er maar 5 of 6 ofzo

    werd helemaal gek op het eind

    Je bent ook niet echt stealthy op die manier, waar je achter komt als ze je allemaal opmerken terwijl je sluipt en je pas later merkt dat je en de muziek aan had staan en je licht om grr wat te zien
    Maar ach toen was je nog niet zover dat je ook albino radscorpions had |:-
     
  12. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, zijn allemaal songs uit die tijdsperiode van de 'splitsing' tussen onze wereld en de Fallout wereld (waarvan volgens mij allen grote hits in die tijd)

    Ik heb de Soundtrack hier, het zijn er écht wel meer haha :9
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Wanneer komen die Albino Radscorpions dan? Ik moet nog niet zo heel lang meer tot de game volledig uit is en heb er nog nooit een gezien. Wel die kut Overlord Super Mutants. Ik dacht dat die Masters de sterkste versie waren. :'-(
     
  14. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ze (volgens mij, zal het zo even op zoeken) al in het begin tegen komen, maar zelden. Naarmate je level hoger raakt (20+) kom je ze vrij regelmatig tegen. Mijn advies om die beesten te killen is Sydneys SMG (met de bugged perks van Point Lookout!), dan moeten 30 kogels genoeg zijn :p
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Een mijntje neerleggen en achteruit lopend schieten werkt niet meer?

    Ik heb ontdekt dat je ook op iemands handgranaat kan schieten vanuit vats! :cool:
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Level 26 en nog steeds geen enkele tegen gekomen.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    21 hier en ik weet van niks. :+

    Die overlords vind ik tot nu toe het moeilijkst. Al het andere leg ik vrij rap om met mijn Tesla. :9
     
  18. haenkie

    haenkie Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0

    Bugged perks?? Heb ik perks gemist op point lookout?? welke waren dat dan?
    En sidney's SMG, is dat zo'n 5 mm apparaat? DIe gebruik ik echt nooit :D
     
  19. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, een SMG. Gebruikt 10mm rounds.

    Klik.
     
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.614
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Nu broken steel aan het spelen, wordt helemaal gek van die deathclaws. Gelukkig heb ik Fawkes bij me..
     

Deel Deze Pagina