weinig toppers de komende tijd

Discussie in 'Algemeen' gestart door king of XBOX, 30 apr 2003.

1. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja idd. Dat gevoel heb ik dus ook af en toe....alleen toen ik even verder dacht kwam ik er ook achter dat de games die je opnoemt ook wel de enigste games zijn die voor mij dan boeiend zijn op de cube

2. xboxguy

xboxguy sneaky

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik zei er zitten nog veel toppers aan te komen , niet dat ze eerdaags komen :{

3. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    En wat voor super games had de Cube tijdens de kerstperiode en in de eerste anderhalve maand van 2003 dan? Geen een! Xbox had toen CMR3,
    UC, Splinter cell,Sega GT, MGS2: Substance, etc.

4. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik meende rond de 8 a 9 pleuros per maand :)

5. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij begint 't nu net voor de xbox....oude toppers dalen in prijs, nieuwe toppers komen eraan....deze maand bijv: Project Zero, Tao Feng: fist van iets, Star Wars Clone Wars, Return to Castle Wolfenstein: Tides of War, Enter the Matrix, Moto GP 2....de 1e 2 zijn niets voor mij, maar worden volgens mij wel toppertjes in hun genre....RtCW:ToW is natuurlijk een oude PC game, maar toch zeker wel leuk voor degene die em niet op de PC hebben gespeelt

6. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    Hebje xbox live koning van xbox?

7. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat ie dat heeft, onder zn naam staat : Live-less ofzow :p

8. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn die games die je opnoemt echte toppers?? Ik denk het niet!!! Behalve Splinter Cell en MGS2: Substance gaan er door, maar aangezien die ook op de Gamecube en PS2 zijn.......

9. XguidoX

XguidoX Guido Almighty

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind eigenlijk ook dat het ff stil valt, aan het einde van 2002 en begin 2003 waren er heel veel releases en nu is er niet zo veel (eigenlijk alleen berichten dat spellen uitgesteld worden). Ik kreeg vanmiddag Xbox Magazine binnen en daar stond een preview van True Crime da lijkt mij ook wel een cool spel, waarschijnlijk worden alle toptitles weer uitgesteld tot december en komt dan weer alles tegelijk uit (dan word er veel geld uitgegeven). Zoveel releases waren er nou ook weer nie voor de komende maanden geplaned...:'-( :'-( :'-(

10. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    helaas wel ja. we zouden hier in januari al adsl krijgen maar het is er nogsteeds niet. echt balen. als dat er al had gelegen had ik al lang en breed live gehad.
    ben ik trouwens de enige die op XIII wacht?

11. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Neeh Ik w8 er ook op :)
    Ik wil ook sneller internet, alleen mn ouder weten nog nie dat we het krijgen ;)

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ff een pauze denk ik voor de Xbox.. ff geen toppers..
    ook goed voor m'n wallet want ik ben een beetje blut. Ik begin maar met sparen voor Ninja Gaiden,die lijkt me echt cool.

13. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    ja nou je het er over hebt. waneer komt die eigenlijk. van wat ik er van gezien en gehoord heb ziet het er allemaal wel gelikt uit. ben benieuwd naar het resultaat eigenlijk.

14. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Brute Force ligt nu ook in de winkels in Amerika, dus die kunnen we hier ook binnenkort verwachten. Weer een topper erbij._O_

15. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ik vind het niet stil rondom de xbox en deze periode.. bij de andere consoles is helemaal geen reet te beleven, op metroid en zelda na.. maar dat zijn dus maar 2 games, als je ziet wat xbox heeft.. pas live gelaunched in europa, daarna doax en pdo.. nu komt mm3 en motogp2.. de classics zijn gepubliceerd, kotor stond gepland voor nu, maar is een maandje opgeschoven dus binnen korte tijd kunnen we daar ook van genieten.. en over 2 maanden hebben we ninja gaiden alweer...
    en zo zijn er nog veel meer games op te noemen die in deze periode zijn uitgekomen of zullen uitkomen, maar waar ik ff niet op kom.. tuurlijk is het nu rustig, het is ook niet de periode om drukte rondom een console te maken.. maar nog steeds staat de xbox meer in het licht dan de ps2 of ngc in deze periode.. en dat is tog goed vind ik..

16. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Brute Force lijkt me eigenlijk helemaal niet zo :\

17. vince0606

vince0606 speedfight

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat er echt zat topppers aanzitten te komen, denk aan:
    _O_ moto gp 2 _O_
    dakar 2 (volgens mijn ben ik echt de enige die daar op wacht maar goed:{ .....)
    project zero
    burout 2
    enter the matrix
    rtcw tides of war

zat topppers tog?

Laatst bewerkt: 1 mei 2003
  18. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Moto GP2, zeker vette game, meer van het oude, incasher, maar toch ga ik hem kopen ;)
    Daker 2..... WITFW???
    Project Zero, hoor ik veel over maar ik betwijfel of het echt tof gaat worden
    Burnout2....stinkt
    Enter The Matrix lijkt me wel cool idd.
    RTCW lijkt me wel een vette shooter, zeker op Live.

Wat ik mis aan je lijstje is de goedkope add-on voor Ghost Recon (Thunder Island) en Brute Force.

De andere vette games (Halo2, PGR2) zijn maanden wachten van ons vandaan:'-(

19. Wervel

Wervel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PD0 (perfect dark zero)
    Counter strike
    Conker's Other Bad Fur Day
    Sudeki
    Kameo: Elements of Power
    Lord of the Rings: Return of the King
    Ninja Gaiden
    Shenmue 3