[XOne] Resident Evil 5 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 24 jun 2009.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Vandaag de 2 add-ons gekocht. Vooral Desperate Escape vind ik erg gaaf, gewoon lekker veel actie. Lost in Nightmares is ook wel leuk, maar vind Desperate Escape leuker. Het duurt allemaal niet zo lang, maar vind het wel 400 punten per stuk waard. Het zijn geen afgeraffelde missies, ze hadden ook niet misstaan in de full game. En je krijgt er ook nog skins bij voor de Mercenaries Reunion mode, zoals Rebecca Chambers.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Inmiddels de Gold Edition voor de PS3 ontvangen. Nu zie ik dat er nog een DLC missie is. Is deze er ook op de X360. Hij staat iig niet op de Gold Edition maar wel in de store...
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb de game nu, en hij is echt tof! Speelt lekker ook. Grafisch ziet het er ook in orde uit. Speelde het net online met een Amerikaan die een beetje Mexicaans klonk. Hij had de game al 5x uitgespeeld dus hij wist waar de wapens lagen enzo, dat was wel handig. Na chapter 2-1 gestopt, morgen weer verder!
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Je hebt nog wel even te gaan, maar als je het door krijgt is het wel leuk. Helemaal als je hem eenmaal uitgespeeld hebt en infinite ammo hebt, dan hoef je niet steeds naar kogels te zoeken en kun je ook betere wapens unlocken.
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Tof. Is er trouwens een knop waarmee je automatisch kunt reloaden? Ik moet nu elke keer op Y (menu) klikken en dan de ammo combinen met de pistol.
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Volgens mij moet je wel kunnen reloaden inderdaad, maar zou uit mn hoofd niet meer weten hoe.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dacht aimen inhouden en dan 'X' drukken.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ah, het was richten + A. Ben nu in de mijnen. Als er mensen zijn die mij willen joinen, stuur maar een bericht.
     
  9. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijnen? Veel geluk, dat is zo'n ongelofelijke kut missie. :9

    Ik help je wel, ik kom later wel online. ;)
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mwha, ben best ver nu. Één keer doodgegaan omdat ik aan een hendel moest draaien en toen kwamen er drie op me af, was iets te laat met omdraaien. En is goed, ik ben de hele dag denk ik wel online.
     
  11. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf speel de campaign nog af en toe, vind hem heel vet. Verder speel ik elke dag Versus/Mercenaries. :)

    Daz, als ik online kom, is het goed dat ik jou invite? Dan behoud ik mijn infinite ammo namelijk, maakt het op sommige stukken makkelijker. :)
     
  12. El!te

    El!te WORT!!!

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toevallig eergisteren de DLC's gedownload van RE5, heerlijk spel! :)
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Moet nog wat achievo's van Versus, maar weet niet of ik die nog ga halen. Zijn best tijdrovend.
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Net even met Nonsubsisto gespeeld, alleen is me controller nu leeg. Later gaan we verder. Vind het leuker om op m'n eigen savegame te spelen. Zonder infinite ammo. Vind het leuker om de game te spelen zonder cheats, en zonder dat hij een stuk makkelijker wordt. ;)
     
  15. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja, daar heb je wel gelijk in. Eerste playthrough van het spel moet je wel zonder Infinite Ammo. Als je Professional gaat spelen hierna, moet je het wel doen man, die modus is 1 hit kill. Nouja, 1 hit Dying-State.

    Heb je gelijk in, duurt lang. Speel al eeuwen Team Slayers, maar heb nogsteeds geen 30 wins. Als je samen wilt spelen though, voeg me maar toe. :) Heb niet echt zin in boosten, 'k wil ze legit halen.
     
  16. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    De online achievements kunnen echt enorm lang duren, ik heb ze een tijdje geleden gehaald door te boosten, 1 daarvan had ik legit gehaald, maar als je ze op een normale manier wilt halen kan het echt heel lang duren en zeker als je constant verliest :+.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Er is trouwens zoveel vrij te spelen en te lezen in de game. Alle wapens kun je upgraden, beeldjes verzamelen, veel lezen over de geschiedenis van Resident Evil en natuurlijk alle DLC. Denk ook wel dat ik die ga aanschaffen mocht ik de game zat zijn.
     
  18. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou de geschiedenis van RE wel ff doorlezen. Heel veel lezen, maar is wel vet. :)

    Kom je online, trouwens?
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zo, nu bij Chapter 5-1 beland. Morgen ga ik wel weer verder. Ik heb ervoor gekozen om de game uit te spelen in m'n eentje. Is toch een stuk leuker, uitdagender en spannender. Echt een tof spel tot nu toe! Had niet verwacht dat ik hem zo leuk zou vinden.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dying-State op prof is nog steeds bijna direct dood. Verder is het een erg leuke challenge om van scratch te beginnen op prof.
     

Deel Deze Pagina