1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mafia II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stilwater2

    stilwater2 Saw player

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    23
    Heb em ook al bijna uit maar moeten jullie ook steeds een mission doen die je niet kan doen ? Het is echt irritant als ik een mission ga doen en er dan ook nog een lijn staat naar een andere mission die ik niet kan doen.
     
  2. ViPeR!

    ViPeR! A Turk With 2 Guns

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk op je map via het knop "back" op je controller.
    Links boven staat wat je objective is, bij mij was het zo dat ik nog geld moest verzamelen om de missie te kunnen doen. ;)
     
  3. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap echt de negatieve reacties op dit spel niet. Ongelooflijk wat een mooi verhaal en sfeer in dit spel, en de graphics zijn ook zeker niet mis op pc. En, sneeuw + oude achterwielaangedreven auto's + simulation handling = feestje voor mij :+

    Hieronder niet echt spoilers, maar toch, niet lezen als je nog niet uitgespeeld hebt :p

    Het verhaal vind ik juist supertof zo, weinig actie en veel kleine dingetjes, geeft veel meer het gevoel van dat mafiawereldje.

    Mafia 2 haalt het niveau van Mafia 1 niet echt vind ik, maar toch een verdomd goed spel \o/ en nu slapen :+
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2010
  4. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verhaal is ook super hoor , niks mis mee :)

    Maar het saven/freeride is gewoon erg jammer..
     
  5. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Agree, ik mis het freeride super erg :mad:
    Er is nu ook een mod voor freeride ;)
    Maar dat is alleen voor de pc xD
     
  6. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja daar heb ik niks aan :9

    Ik ga gewoon nog ff wat chapters opnieuw doen om een paar achievements te halen en vind ik het wel goed met deze game , heb er nu volgens mij 870 na 1 keer spelen.
     
  7. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Freeride zit er niet in!? dammit.. dus klaar is klaar dan.

    Nogmaals, scherpe sfeer, perfecte shootouts en prachtige graphics maken deze game geweldig.

    Maar toch vindt ik het een gemiste kans om die open wereld niet meer te gebruiken.
    - Waarom bijvoorbeeld niet een mannetje neerzetten in die wereld die lijsten heeft van mensen die hij dood wil hebben/hitman zijn?
    - Waarom niet een mannetje die bijzondere auto's wil hebben in perfecte staat?
    - Waarom niet winkels bijlangs gaan en die afpersen als side-missie?
    - races? etc, etc, etc.

    Ik heb het gevoel dat we freeride wel gaan zien, en extra side missies en missies als DLC.. ze houden wat achter.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ik ben ook bang dat ze met veel betaalde DLC gaan komen. Als je nu alleen al kijkt dat er vijf! soorten packs zijn die je kon krijgen bij het preorderen van de game.

    War Hero Pack waar je twee military auto's krijgt + twee military pakken
    [​IMG]

    Renegade Pack
    Twee auto's + twee kledingstukken voor Vito
    [​IMG]

    Greaser Pack
    [​IMG]
    Twee hot-rods (Die gewoon al in de game zitten :emo:) + twee kledingstukken

    Vegas Pack
    [​IMG]
    Twee auto's + twee kledingstukken.

    Allemaal te krijgen als je hem had besteld bij een specifieke winkel in het buitenland. En dan heb je ook nog de Made Man pack die je krijgt bij de SE. De PS3 heeft al Jimmy's nog wat en binnenkort moet die andere Jimmy's pack ook uitkomen. Dit gaan ze dik uitmelken ben ik bang voor.
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Greaser Pack kreeg ik erbij. Die hot-rods zijn tof maar verder stelt het niet zoveel voor. Laat ze in ieder geval maar snel komen met een free-ride modus als DLC.
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Dit zit er wel in toch?


    Vraagje...Als ik een chapter nog een keer spelen wil saved hij dat dan over mijn normale game of op een andere savefile? Zit nu in chapter 9 maar als ik bijv. 3 nu nog een keer zou willen spelen heb ik er natuurlijk geen zin in dat ik dan gewoon vanaf daar verder moet spelen en niet van mijn andere savefile
     
  11. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is zelfs al een Multiplayer Mod in ontwikkeling voor de PC !

    Ik ga hem denk ik nog even op de kop tikken voor de PC :D:D

    Helemaal met free ride optie erin , waar je alles kan instellen , zomer , winter , dag , nacht enzo

    echt tof !
     
  12. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    What? heb ik soms wat gemist? dus er komt alleen een MP Mod voor de PC?
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    MP Mod zal wel onofficieel zijn he, en dat is natuurlijk niet op de Xbox mogelijk.
     
  14. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje tussendoor.
    Hoelang duurt het ongeveer om het spel uit te spelen?
    Ik hoorde van iemand dat het binnen 9 uur gedaan is, als dat zo is laat ik hem namelijk voorlopig liggen.
     
  15. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Lolllllllllll wat is dit voor onzin hier, staat de spoiler al in een spoiler. Zijn er nog mensen die erover huilen, klik dan niet op de spoiler
    :F::F::F::F::F::F::F::F::F::F::F::F::F::F::F::F::F::F::F::F::F::F:
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Hangt van jezelf af, als je alles meteen doet wat er van je gevraagd wordt dan kan je de game uitspelen in 9/10 uur ja, waarschijnlijk ook gewoon op hard. Ik zit zelf nu rond de 14 uur en zit nu in chapter 9.
     
  17. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt. Dan weet ik genoeg, ik laat hem dus voorlopig liggen.
     
  18. stilwater2

    stilwater2 Saw player

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik wis niet dat er nog veel meer DLC was. Hoop maar dat ze het snel te koop gaan zetten want ik moet het allemaal hebben :9
     
  19. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Op hard deed ik er 14 uur over , ben wel alleen bezig geweest met het verhaal dus alle filmpjes gekeken en niet zitten rond dwalen in de stad.
     
  20. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Even een vraagje over de locatie van een playboy.

    In chapter 7 zou Playboy nummer 46 op de tafel van je nieuwe appartement moeten liggen, maar bij mij ligt deze er niet! Ik heb de chapter ook al opnieuw opgestart, maar ook toen was de playboy niet aanwezig. Hebben meer mensen dit?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina