Xbox360: DLC

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Liné, 28 aug 2010.

1. Liné

Liné Dr. Freeman

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben het idd gedaan tege fraude, omdat zodra jij op die xbox iemand z'n gamer tag recovered en de game start, op die manier fraude kan plegen maar het maakt niet uit wat ze verzinnen regels zijn er nou eenmaal om gebroken te worden, ze verzinnen toch altijd wel wat nieuws om MS te naaien maar ik vind het dan wel bullshit dat ik me spel waar ik voor betaal niet offl. kan spelen, en met die licences heeft het niet te maken, het klopt allemaal, alles staat volledig geregistreerd, heb zelf ook al met de MS helpdesk gebeld dus please geen comments meer over die licences geef me een way around it als die er überhaubt is

Laatst bewerkt: 29 aug 2010
  2. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Kon je dit niet oplossen door een nieuw xbox live account te maken en de update met dat nieuwe account te downloaden?

De DLC heb ik geen oplossing voor helaas..

3. Liné

Liné Dr. Freeman

Leuk Bevonden:
    0
    wat help voor die mediaupdate..gewoon wmvhd files downloaden en een externe HD aanschaffen, gewoon die files overzetten en dan aansluiten kan je verbinding ook niet wegvallen

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Heb je de content al een keer op nieuw gedownload en de licentie transfer gedraaid (eerst licentie transfer draaien) en dan de content op nieuw downloaden en dan off-line testen

5. Liné

Liné Dr. Freeman

Leuk Bevonden:
    0
    heb toch verteld dat het de licences niet zijn heb dat allemaal al gedaan..

Deel Deze Pagina