1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik gok dat dat VGA is, even boekje doorkijken ;)

    //edit de Samsung UE37C5800 toch?
    Component Video, D-Sub (VGA), 4x HDMI, Scart
     
  2. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ah, laat ik nou al die VGA adapter hebben! :cool:

    Zit op m' werk, kon daarom even niet kijken. ;)
     
  3. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb m'n iMac nu via VGA aangesloten op de TV. Hoogste resolutie die ik kan kiezen is slechts 1600 x 1200? Iemand enig idee hoe ik hem op 1080P kan krijgen? :) (Synchrone weergave staat uit)
     
  4. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Is de Windows disc origineel of heb je die zelf gebrand?

    Indien zelf gefabriceerd; Is dat op een Mac gebeurd?

    Indien ja, probeer eens op een lagere snelheid te branden. Wil nog weleens werken. Heb zelf ooit een keer 'problemen' mee gehad.

    VGA gaat niet hoger.. Of iig.. niet via die kabel.. iig als het goed is.

    edit: Oh hold the press.. --> http://discussions.info.apple.com/message.jspa?messageID=10910424
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2010
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Originele Windows XP disc.

    Daar is niets mis mee, want ik heb hem de vorige keer ook gebruikt. Toen heb ik na uren zoeken uiteindelijk het PRam gereset, en toen deed 'ie het wel. Maar dit werkt nu ook niet meer.
     
  6. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: ik wil photoshop CS4 verwijderen om CS5 te installeren. Maar het leek mij niet echt verwijderd te zijn. Naar het schijnt heb je een programma "AppDelete" dat het wel degelijk kan verwijderen van je hdd, maar het programma wilt maar niet installeren. Iemand nog andere tips over hoe je best programma's verwijderd?
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Furies heeft een samsung toch? Op samsung tv's heet die "dot by dot" instelling vaak " Just scan"
     
  8. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Appcleaner gebruik ik persoonlijk altijd voor vervelende browser plugins (like Flash :+)
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hoe kan ik op mijn iMac naar de gedeelde mappen van mijn moeders laptop?

    /Edit: Hoepla! Mijn iMac heeft me Ext. HDD gemolesteerd :D
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2010
  10. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Via de finder connect to server: SMB://hostname/mapname
    Of gewoon via Network via Finder.
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Adobe heeft zelf een deinstallatie tooltje. http://www.adobe.com/support/contact/cs4clean.html
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Denk dat mijn iMac zijn beste tijd heeft gehad. Net liep hij vast en na een reboot kreeg een scherm die zij dat ik hem moest rebooten. OS X dvd erin en hdd repairen en formateren heeft niks uitgehaald.
     
  13. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Is die instelling "Automatisch Afstellen in het Nederlands? Dan blijft hij namelijk op 1600 x 1200.. Kan er niets over vinden in de handleiding!
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Staat er in de handleiding geen lijstje met de verschillende resoluties ??
    Download anders even een andere handleiding van de site van Samsung.
     
  15. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Ok ik twijfel alweer, dit keer tussen apple en windows.

    Begrijp me niet verkeerd, Apple(mac OSX) is geweldig. Maar, ik ben 16, en doe een ict opleding waarbij windows nodig is.
    En voor 800 euro heb je ook een hele leuke game pc, waarbij ik ook normaal mijn opleiding kan volgen.
    wat je voor 800,- bij Apple krijgt, is veel minder dan bij windows, terwijl mac os veel fijner werkt.

    Ik denk dat het voor mij nu niet handig is om op apple over te stappen. Terwijl ik wel graag wil
     
  16. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    uhhm. Ik doe ook ict, heb een 17" macbook pro en heb alles gewoon kunnen doen, soms wel ff met een virtual windows maar dat is niet anders.
     
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Meeste (MBO)opleidingen is het zo dat voor 80±90% je een Windows computer nodig hebt. Al heb je daar vaak ook 1 computer per leerling+eigen swap. Dus dan is je laptop puur voor dr bij. Eigenlijk heb je dat ding dus niet nodig. Dat is meer om cool te zijn dan 8).

    Bij de HBO opleidingen heb je eigenlijk altijd een laptop/notebook nodig. Alhoewel, mijn eigen opleiding (NID te Heerlen) vereist officieel geen notebook. Maar is wel aan te raden. Het is wel weer zo, dat nog altijd dat soort opleidingen veel Windows gebruiken. Ga je de informatica kant op en moet je de hele dag Visual Studio gebruiken of wahtever.. Dan is er wat van te zeggen of je persee een Mac wil hebben.

    Zeker als je maar 800 euro te besteden hebt. En voor games? Tsja.. koop daar gewoon een relaxte pc van 400 euro voor of een PS3 ofzo. Want games op een Mac blijft gewoon ruk. Sure je kan Windows installeren enzo. Maar er van uit gegaan dat je een IT opleiding wil afmaken met je Mac (en thus OSX) kan je beter alles via VM's draaien. Veel makkelijker en sneller.
     
  18. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel het vies is, kan je windows ook op een mac installeren. Voor eigengebruik gewoon OSX gebruiken en voor school windows 7.
     
  19. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje van mijn kant:

    Zou ik een nieuwer model accu in mijn Macbook late 2008 kunnen knallen, zodat m'n battery life wat langer wordt. Nu is dat zo'n 5 uur...

    mvg
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    5 uur is gewoon prima hoor! :{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina