maar of het zero was? volgens mij was het resident evil: code veronica Cubed, want je speelde met of die chick of die gappo .... Heb het ook gespeeld, besturing als vanouds K*T met peren .... mzzl Muncha and Abea
grrrr frank heeft echt een hekel aan dat betweterige vervelende irritante bemoeierige meninggevende-waar-niet-om-gevraag-wordet Nintendo fannetje. Uhhhhllll :r :r :r
quote: Wij tweetjes en Tipex z'n vrouw.......welke spellen spelen jullie op kjoeb? Tot nu toe hebben we drie games , Luigi, Monkey Ball en vanochtend heb ik Sonic ingeruild voor Star Wars en die laatste is echt in 1 woord ''GEWELDIG'' Top 3 (deze spellen): 1: Monkey Ball (vanwege de hoge verslavingsfactor) 2. Star Wars 3. Luigi Mansion MAAR! voor het vrouwtje geldt: 2 en 3 omdraaien. Alhoewel ze in eerste instantie Star Wars niet zo leuk leek te vinden moest ik vanmiddag toch ff die controller terugvorderen. Nou moet ik zeggen dat we met smart wachten op: Remake Resident Evil serie. Mario Sunshine(voor het vrouwtje) Zelda Pikmin en... daar komen vast nog een heleboel bij!!!
Ik heb de kjoeb niet voor Super Monkey Ball gekocht...de verzameling was g'woon niet compleet zonder de kjoeb. En me GBA gebruik ik wel voor Golden Sun ipv Monkey Ball....
tuurlijk is de gamecube vet. ik ga me broer gek maken dat hij er 1 koopt. dan heb ik een xbox. me ene broer een PS2. en de ander een NGC.
yo ik kom van gameqube.nl forum al die xbox figuren haten:r me daar maar ja ik ga dat nog ies goed maken. maar ik haal eerst de cube als er betere games zijn. messchien dat ik daarna en xbox haal aleen al van wege halo. binnenkort halo 2 stond op gamers.nl
pre·´da·tor (de ~ (m.)) [biol.] 1 roofdier ´roof·dier (het ~) 1 vleesetend zoogdier Predator: Definition : an animal that eats the flesh of others. Waar staat dat een predator lijken verzamelt? En zowieso, mocht ik lijken verzamelen, dan weten we allemaal welke het grootste lijk is.
dude ge hebt gelijk ik heb ze ook alle 2) en ik heb nog ne vette pc ,alles vult elkaar aan dus game er maar op los de cube ,de box en de pc zijn mega vet
Al dat pro NGC wordt wel heel erg. Je zou bijna een (pro) Nintendo forum kunnen maken. En dit op een xbox site.