Spoiler Begin van Ari zijn ondergang, no fucking fun. Excuses, je moet hier ook niet komen zo vlak na een nieuwe aflevering .
Spoiler Damn wat ziet Vince er slecht uit. Ben wel benieuwd hoe het met hem afloopt, zeker omdat ie gewoon dik aan de coke zit. Ben ook benieuwd of Turtle nog iets met dat Avion kan doen. En het lijkt alsof Ari bergafwaarts gaat en Drama bergopwaarts. Dat laatste werd wel tijd though. Want 7 seizoenen lang een zanikende, werkeloze Drama was ook niet echt leuk meer.
Spoiler Er is sowieso iets mis met die tequila, er zit echt drugs of iets in...die Mexicaanse kerel is veel te agressief en geheimzinnig
Op de Twitter van Jeremy Piven (Ari) Entourage is not on tonight. Back next Sun for our last episode and u might not believe this one. Overigens afgelopen weekend weer 's wat random afleveringen gekeken. Super! Het blijft een geweldige serie.
Laatste van dit seizoen Volgend jaar komen ze nog met 6-8 afleveringen (en waarschijnlijk een film) en dan is het echt afgelopen Aan de andere kant is het misschien ook beter dat ze stoppen. Dit seizoen is wel weer erg leuk omdat het totaal anders is dan de eerdere seizoenen met seizoen 5 en met name seizoen 6 waren een heel stuk slechter dan seizoen 1 t/m 4
Hmm, ik vond zelf seizoen 5 en 6 juist leuker dan de seizoenen 3 en 4. Dit seizoen vind ik nog steeds niet echt goed. Zo nu en dan zit er een leuke aflevering tussen, maar over het algemeen kijk ik er niet met plezier naar. Ben wel benieuwd naar de laatste aflevering van dit seizoen!
Damn wat een aflevering! Kan eigenlijk niet wachten op het volgende seizoen, maar dat zal nog wel een tijdje duren gok ik.
Spoiler Ben blij dat de finale op dezelfde manier is door gegaan als heel het seizoen. Had het echt een afknapper gevonden als alles ineens weer goed was Nieuw seizoen zal denk ik gewoon in juni/juli 2011 beginnen