Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

  1. xboxgamer10

    xboxgamer10 Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ok gaan we verder hier:p

    ik ga eentje van linksys kopen hoeveel kost dat eigenlijk ?*)

    en nog 1 vraagje hoe moet je je xbox het best leggen horizon. vert. ? en ik heb gelezen dat je je xbox niet bij een warmtebron moet leggen ik heb hem op ee kastje naast mijn tv en zo'n 1 meter ernaast is een verwarming :D

    /Mod Triple posten staat niet zo netjes , hiervoor hebben we een EDIT knop - Melbuuln
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 aug 2010
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zal wel rond de 20-30 euro liggen. Deze bijvoorbeeld, is 45,-. Maar het is wel een goede router imo. Wel erg duur, ik denk dat je wel goedkopere kunt vinden. Kijk eens in de lokale Mediamarkt of elektronica winkel. :)

    edit:

    Verticaal of horizontaal maakt niets uit. Wel zou ik er voor zorgen dat de console genoeg ventilatie krijgt, zodat hij gekoeld kan blijven. De warme lucht moet er goed uit kunnen, dus hij moet genoeg ruimte krijgen. Een verwarming naast je Xbox is geen goede plek, zeker niet als de verwarming aan staat en warm wordt.
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2010
  3. xboxgamer10

    xboxgamer10 Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    en een belkin? maar hoe duurder hij is hoe beter niet ,
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 aug 2010
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hoeft niet persé. Hoe duur een Belkin router precies is weet ik niet. Kijk even bij de lokale Mediamarkt of elektronica winkel, daar zul je echt wel een hoop routers vinden en daar je keuze kunnen maken.
     
  5. xboxgamer10

    xboxgamer10 Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is er niet echt naast maar zo 1 meter ofzow maar ik zet hem op een kast en veel ruimte aan de achterkant of voorkant ps : srry voor men gezaag ik wil het zo graag en ik denk dat ik een linksys ga kopen :d
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 aug 2010
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor gamen op XBL en PSN is de Linksys een hele goede router.

    Wat zoek je eigenlijk voor router (kabel of kabel+draadloos) ??
    Met kabel bedoel ik natuurlijk UTP (normale netwerkkabel).
     
  7. xboxgamer10

    xboxgamer10 Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm ik weet er eigenlijk niks van wat is het verschil en wat is beter ?
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    In veel apparten zit tegenwoordig een draadloze netwerk en dan is een draadloze routern wel handig.
    De prijs van een draadloze router begint van €30.

    Een draadloze router is een betere investering ook al heb je nu nog geen draadloze apparaat in huis.
    Totdat die tijd kan je het draadloze netwerk in de router gewoon uitschakelen en alleen werken met netwerkkabels.
     
  9. xboxgamer10

    xboxgamer10 Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    maar wat moet ik nu kopen ik ga de linksys kopen zonder draad ? maar stel ik heb hem gekocht ik stel hem in en dan ?
     
  10. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Met een draadloze router kan je ook gewoon nog steeds apparaten zoals je pc/xbox aansluiten 'met draad' natuurlijk...

    Je hebt enkel het bijkomende voordeel dat je eventueel ook draadloos kan verbinden mocht je dat willen. Als je dus eventueel later toestellen koopt met een draadloze adapter die dus ook gewoon draadloos verbinding kunnen maken met je router (en dus het internet) hoef je geen 'kabel' te gebruiken. (Denk aan laptops die eigenlijk altijd met een ingebouwde wifi adapter komen, maar ook aan smartphones, etc.)

    DUS: zolang je dit niet nodig hebt kan je toch nog steeds gewoon een draadloze router kopen en met 'draad' aansluiten (en zoals Melbuuln reeds zei eventueel uit veiligheid draadloos tijdelijk gewoon uitzetten).
     
  11. xboxgamer10

    xboxgamer10 Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    In het router menu kan je wireless uitzetten
     
  13. xboxgamer10

    xboxgamer10 Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thx allemaal voor de hulp !
     
  14. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen hier die ook zo nu en dan problemen hebben met internet van UPC?
    En is dit een een goede router om te gamen?
     
  15. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Is er momenteel een storing gaande bij Xbox Live? Gisteravond maakte ik heel moeilijk verbinding en nu kom ik er helemaal niet meer op. Andere apparaten in huis hebben wel gewoon internet. Dus daar ligt het volgens mij niet aan?
     
  16. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Op de xbox live status support page staat xbox live & matchmaking als service up and running, maar bij xbox live marketplace staat op dit moment wel;

    Users may experience difficulties with the following services:
    Users may observe missing items in their Download History.
    We are aware of the problem and are working to resolve the issue. We apologize for any inconvenience


    Ondanks de status van matchmaking lijkt het me toch niet ondenkbaar dat dit ook eventuele andere xbox live 'hick ups' zou kunnen veroorzaken, dus gewoon even wachten.
     
  17. Foals

    Foals BOMBHASBEENPLANTED!!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah gelukkig, ik dacht al dat het aan mij lag! :)
     
  18. LegacyNL

    LegacyNL <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt niet aan jou, ik heb precies datzelfde probleem. Ik belde de support lijn en het eerste wat de computer lady me meldde was dat er momenteel onderhoud wordt uitgevoerd...
     
  19. End of zero

    End of zero Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze dat dan ook duidelijk communiceren:F: Ik krijg elke keer de melding als ik wil connecten dat mijn router of ISP de toegang tot XBOX Live blokkeert... vond het al gek omdat ik zelf niets aan instellingen heb veranderd.

    Het gekke is wel dat er gewoon mensen uit mijn friendlist wel aan het spelen zijn (en wonen ook gewoon hier in de buurt)...

    Na jah, ik wacht maar gewoon af...

    Edit: Doet het nu weer! Na een hele ochtend proberen had ik het al opgegeven. 360 uurtje uitgezet en toen ik hem net weer aanzette gelijk ingelogd op Live.
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  20. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien waren zij al ingelogd voor het inlog gedeelte van de service weer down ging.
    Ik kan er zelf ook niet op komen namelijk maar zie wel mensen online gamen.
     

Deel Deze Pagina