1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox Games

Discussie in 'Algemeen' gestart door Varitas, 4 okt 2001.

  1. Varitas

    Varitas Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey dudes...

    Ik weet zeker dat ik een Xbox ga kopen. Maar nou had ik een vraagje. Misschien weten jullie dat. Zij de spellen die op de Xbox uitkomen Beveiligd tegen kopieren. Of zijn ze net zo makkelijk als de Playstation te kopieren?

    Tnxxx.

    Laterzzz

    Varitas}:]
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    hier staat wat zooi van in in het interview met Hans Jose (MS NL), ehm url is volgens mij zo ff uit mijn hoofd http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=interviews&id=1 en o ja hoor in 1x goed :D :+ maar daar staat dus wat in over het kopieren.. :

    XboxWorld De psx games konden gemakkelijk gekopieerd worden, daardoor werd er minder winst gemaakt op spellen maar wel meer psxen verkocht, de dreamcast is er juist op achteruit gegaan, de Xbox gebruikt DVD, die zijn minder makkelijk te kopieren, maar de prijzen van de dvd branders zakken behoorlijk. Worden er nog andere maatregelen genomen om het kopieren tegen te gaan?
    Hans Jose Ja, in zo verre, de games voor de Xbox zullen gedrukt worden op DVD-9, DVD-9 is een industrie standaard die niet te kopiëren is. En dat gaat waarschijnlijk nog 1 jaar tot anderhalf jaar duren na de launch van de XBox totdat daar branders voor te koop zijn die die standaard aan kunnen. Dat is iniedergeval een maatregel die wij nemen. Ik kan me ook voorstellen dat je een serial nummer moet invoeren als je online een game wilt spelen, om nog maar eens te checken of jij een legale dan wel niet een illegale versie in je bezit hebt. In principe zullen we absoluut ons best gaan doen om illegale kopieën tegen te gaan, aan de andere kant zullen er altijd hele slimme jongens zijn die er een handige manier om heen weten te vinden. We zullen er alles aan doen om het te voorkomen.
     
  3. Varitas

    Varitas Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Thank you
     
  4. Steev!

    Steev! Xbox Fanaat

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedanken zou ik zeker, anders gaat wouter s;aan
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee hoor helemaal niet! Wie denk je wel niet dat ik ben dan :D Ja ik pijnig kleine irritante mannetjes :D
     
  6. Steev!

    Steev! Xbox Fanaat

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ff mazzel :)
     
  7. Vegeta

    Vegeta Guest

    Nee, kleine mannetjes zei hij
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Steev is ook klein hoor :)
     
  9. Vegeta

    Vegeta Guest

    ja precies
     
  10. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    wel beter dat er niet gekopieerd kan worden.
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ja.. maar dat zaloook niet lang duren
     
  12. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    weet niet.. dvd's kosten toch nog 80 piek.. en dvd branders zijn ook niet echt goedkoop.. dus als het komt zal het eerst via internet verspreiding gaan.. dat je op internet besteld
     
  13. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Dvd's lege zijn al erg in prijs omlaag aan het gaan, relaxed.
     
  14. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    hmmz duurt echt nog wel voor je kunt branden met xbox
     
  15. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ja dat is tot nu toe overal van gezegd
     
  16. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    das ook weer waar, maarja kijk jij maar wanneer je een DVD brander hebt die ook die DVD kan branden..
     

Deel Deze Pagina