1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 5]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 23 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb via Cydia een programma geinstalleerd IRealSMS, dacht misschien is het handig als je wat meer kan met die sms app
    maargoed nu wil ik er weer vanaf en kan het niet verwijderen als ik hem ingedrukt hou, hoe kan ik dat oplossen?
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hebben jullie ook soms dat je bij het bladeren door je Filmrol sommige foto's even niet kunt zien, dus dat je gewoon een zwart beeld krijgt? Verder en dan terugbladeren heeft weinig zin, want ze zijn dan vaak nog zwart. Als ik terugga naar de keuze van Album en dan de Filmrol selecteer is het vaak weer normaal.
    Maar het is toch raar en bovenal irritant.
     
  3. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Moet je bij Cydia zelf doen. Is namelijk geen officiele App dus kan je ook niet zo verwijderen zoals normaal;). Gewoon bij Cydia->manage.
     
  4. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    ]



    Via cydia verwijderen( Dus bij package) Of via Cydia Cydelete downloaden, dan kan je hem op de zelfde manier als normale apps verwijderen.
     
  5. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx gelukt via cydelete :thumbs:
     
  6. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Je gaat blij zijn met een iPhone.

    Nooit meer een andere telefoon.
     
  7. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij had hiervoor ook al een iPhone :9
     
  8. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja, helaas was die taxi chauffeur in Kreta niet zo aardig om even om te keren en mijn iPhone netjes af te leveren:x..

    Maarja, nu dubbel zoveel capaciteit:). Dus kan er flink wat apps/films opzetten:)!
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2010
  9. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Navigon en T-Mobile gaan samen gratis navigatiesoftware voor de iPhone aanbieden. Vanaf vandaag kun je Navigon Select installeren, een basisversie van de Navigon MobileNavigator-software, voorzien van kaartmateriaal voor de Benelux. Naast de essentiële functies om van A naar B te komen zijn er in de app ook nog een aantal aanvullende functies voorhanden. Heb je hier niet genoeg aan, dan kun je aanvullende pakketten kopen die in prijs variëren van €9,99 tot €19,99.

    Bron

    [​IMG]
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Netjes hoor :thumbs:.

    Alleen als ik hem probeer te downloaden krijg ik de melding dat ik te weinig ruimte heb en wat foto's/video's moet verwijderen. Terwijl ik nog zo'n 3,5GB vrij heb. :confused:
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Is wel vaker met navigatiesoftware. Had ik destijds met m'n 3G en TomTom ook. Wat extra content verwijderd en toen installeerde hij wel. Daarna de content weer teruggezet.

    /edit: Apple gaat het Fall Event van vanavond sinds lange tijd weer 's live videostreamen! :cool:

    http://www.engadget.com/2010/08/31/apple-to-livestream-its-fall-event/

    Je hebt wel een Mac nodig! :+

    "Viewing requires either a Mac running Safari on Mac OS X version 10.6 Snow Leopard, an iPhone or iPod touch running iOS 3.0 or higher, or an iPad."
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2010
  12. splatman

    splatman Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit in afwachting op mijn "gerepareerde" iPhone, ben het leen toestel dat ik had gekregen echt helemaal zat :mad: zou wel leuk zijn als ik een 3GS terug krijg i.p.v. 3G maar ga er niet vanuit. ben ook benieuwd wat er vanavond bekend word gemaakt
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nieuwe iPod, nieuwe Apple TV etc.
     
  14. splatman

    splatman Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat denk ik ook wel maar ben benieuwd hoe het eruit gaat zien :) en misschien nieuwe iTunes features denk ik haast ook wel?
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Probably. Waarschijnlijk wat 'cloud' functionaliteiten.
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind mn 3G bereik nog steeds kut :+ En daar gaat een gratis maar uitgeklede versie van Navigon niet veel aan veranderen
     
  18. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    3G is echt weer drama de laatste tijd. Vooral op school (Den Haag HS) lijkt het soms alsof ik in een wachtrij sta.
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gewoon niet in de randstad gaan wonen. Hier in Brabant totaal geen last!
     
  20. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Hier heb ik ook last van!
    Hierdoor heb ik al bepaalde foto's gewist omdat ik dacht dat ze mislukt waren.
    Blijkt dat hij ze de volgende keer wel gewoon normaal laadt. Vervelend it is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina