bij deze bied ik mn 2e/reserve xbox + accessoires aan.
ik heb deze xbox in maart 2009 gekocht en is nauwelijks gebruikt. had hem meer voor waneer mn andere kapot zou gaan, aangezien ik ook maar 1 HD tv heb.
het is een jasper. het nieuwste type xbox (niet de slim) die zuiniger is, stiller zou moeten zijn en een interne memory unit heeft van 256MB. ook zit er een lite-on drive in.
je krijgt er bij :
* 60gb Hdd
* 2 controllers (waarvan 1 met rapidfire)
* av kabel + voeding e.d.
en de volgende spellen :
* Battlefield : bad company
* Need for speed : Undercover
* Saints Row 2
* Ghost recon 2 : Advanced warfighter
* Fora 2
* Kameo
* Perfect Zero
* Sega superstar tennis
* Assassin's greed
* Gears of war
- voor 190,- euro
de volgende spellen kunnen er ook bij samengesteld worden, maar dan wel voor een goed bod. aangezien ik deze nog wel is af en toe speel :
* Call of duty 4 modern warfare
* Call of duty 5 world at war
* Red alert 3
* Halo wars
* command & conquer 3 : kane's wrath
* burnout paradise
- alles voor 260,- euro incl. verzend kosten!
- de spellen mogen ook los weg!
- je mag de console ook zelf samen stellen met de spellen die jij er bij wilt, maar alles in 1 keer is voordeliger.
- de console en componenten gaan niet los weg, hooguit als je er 3-4 spellen bij doet en met een goed bod komt. of je mag wel met een heel goed bod komen.
- de xbox is nog niet geregistreerd bij microsoft, dus er zit nog gewoon garantie op. ook is er nooit wat mee aan de hand geweest, maarja hij heeft ook vrijwel niet aangestaan.
- de orginele doos zit er helaas niet meer bij, maar indien gewenst. dan kan ik wel de doos van m'n xbox360 elite erbij doen.
- serieus bieden graag! alles is in top conditie!
biedze!
Laatst bewerkt: 22 sep 2010