SchoolProject: GamingPC Samenstellen 4000 Euro

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Timm3H NL, 2 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timm3H NL

Timm3H NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey, ik weet niet of ik hier goed aan doe om een nieuwe thread te maken maar kon het zo gauw niet anders vinden (als ik fout zit stuur mij dan door naar de juiste plek).

ik ben vandaag begonnen met een schoolproject:

Het doel is een optimale gamepc samenstellen met een budget van 4000 euro, ook moet het ding kunnen branden en printen. Kan iemand wat tips geven?

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    mailtje sturen naar http://www.ikbenstil.nl/ en zeggen dat je budget 4000 euro is

dan kijken wat zij voorstellen en zelf die onderdelen bij elkaar zoeken :+

3. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    In de Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 13] thread had het eigenlijk ook gekund.

Waarschijnlijk kijk je dan naar alle topcomponenten zoals o.a. een Intel Core i7-980X 3.33GHz, een SLI opstelling met 2 Nvidia GeForce GTX480's of crossfire met 2 ATI Radeon 5870's, 8GB RAM, een grote SSD schijf voor je OS, progs eventueel gecombineerd met een normale HDD's (in Raid 5), high end merken kiezen van moederbord, koelelementen en deftige soundproof case of ophangingen etc en je moet wel aan dat bedrag komen.

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Wat je ook als beter, maar duurder alternatief voor die 2x GTX 480 kunt nemen is 2x een 5970.

Maar ik stel voor dat we verder gaan in het topic dat DiaL heeft gegeven.

Nog een tip/vraag: geef ook wat meer uitleg over wat de printer moet kunnen, hoe snel, inktjet/laser,... . Want printers heb je al van €50 tot enkele honderden euro's.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina