Zou toch kunnen dat je (Project) Gotham Racing bedoeld...]:- En dit is nogal een waardeloose tread lijkt me logischer als je gewoon een PM stuurd??
Ik voel me beledigt! Maar geef nou maar gewoon die link dan zullen we wel eens zien of dat filmpje van Project ego bestaat
Onzin, Project Ego is niet van Lionhead ik geef een HINT neem wacht ik geef geen hint, als je zo dom ben dat je niet met google om kan gaan dan blijf ik lekker baldadig geen hints geven, ik zal je es effe internet-opvoeden. Shit heb ik toch een hint gegeven....
Filmpje niet op die site gevonden ook op de site van big blue box niks gevonden zelf heb ik met google gezocht ook niks gevonden. DUS VOLGENS MIJ BESTAAT DAT FILMPJE NIET!
ok dan ]:- ]:- Ik doe die jongens ook graag een plezier, maar idd na jouw tip had ik mijn link al na 10 seconden weer gevonden dus zo moeilijk kan het niet zijn
Jongen, ik had binnen 3 seconden met behulp van google ALLE ego filmpjes gevonden. Als je dat al niet kan...
ik als volgends: start expolorer op, -> favorites -> google Ik typ iets in doe enter en VOILA klik op de bovenste link, klik op movies. KLAAR. 3 seconden! hooguit!