Nou, ik heb Xbox gebeld, volgens hen was het een kwestie van de DLC verwijderen en opnieuw installeren, maar ook dat werkt niet, eerst leek ie het wel te doen, maar hij liep toch weer vast, zelfs al een keer bij het eerste scherm van het spel bij het zoeken naar DLC.
Ik heb niet alles tegelijk gedaan, was de gh5 dlc alweer aan het installeren toen ik de gh world tour nog moest verwijderen en heb hem niet tussendoor opnieuw opgestart ofzo. Ook zit er een patch bij voor de dlc van world tour zodat je die bij gh5 kan spelen, installeert die vanzelf als die gedownload is? En ik kan niet alle gh5 bestanden verwijderen, want er zit ook een savegame in.
Kan je DLC 1x opnieuw downloaden of vaker?
(EDIT: blijkbaar vaker: Wat is het verschil tussen kopen en huren?
Items die je koopt, kunnen zo vaak als je wilt opnieuw op je consoles worden gedownload. Dit betekent dat je deze items van je hard-drive kunt verwijderen en weer kunt downloaden als je ze weer wilt gebruiken. Een paar voorbeelden van gekochte items zijn games, add-on content en thema's. Huuritems, zoals films (niet in alle landen mogelijk), zijn alleen gedurende een bepaalde periode door jou bruikbaar. Zodra de huurperiode voorbij is, moet je het item opnieuw huren als je het weer wilt gebruiken.)
Anders verwijder ik alles nog een keer en probeer ik dan het spel en kijk ik of hij dan ook vastloopt, zo niet, doen ik de gh5 dlc er weer in etc. En anders moet ik Xbox weer bellen en zal ik hem wel op moeten sturen ofzo
Laatst bewerkt: 1 aug 2010