1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Starcraft II

Discussie in 'Games' gestart door Orcrist, 19 mei 2007.

  1. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch weer zerg? :)


    Ligt het aan mij, of is de macro van degene waar je tegen speelde rampzalig? hij zat op 3 bases maar ben niet echt onder de indruk van de hoeveelheid units die hij produceerde :9
     
  2. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde als random. Zijn eerste base was mined out, zijn tweede bijna, en de derde harrasde ik paar keer met mijn muta's. :) En ik probeerde te winnen door te voorkomen dat hij een vierde pakte. 8)
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2010
  3. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ohh op die fiets ;)

    Btw, early pressure met 2 marauders icm concussive shells ... vinden protoss niet cool :p
     
  4. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Was verveeld, dus ging kloten met Neural Parasite. Toen maar afgemaakt met een Queen rush (zowat alles gekilled van mezelf zodat ik volle supply van queens kon krijgen).

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2010
  5. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Omdat iedereen SC2 aan 't spelen is :p

    Leuke, lange video! Die Overlord bij de 9-uur-expension heeft naar mijn mening je de winst opgeleverd. En natuurlijk die Muta-harasses op die 11-uur-expension. Knap dat je zo geduldig bleef, ik had meteen geprobeerd door te drukken nadat je een aanval had afgeslagen, met alle consequenties (door de canons) van dien... :)
     
  6. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ach, je meent 't :'-( Als Protoss al de nodige keren afgemaakt door die tactiek :mad:
     
  7. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik hem vaak om de tegenstander in een verdedigende positie te drukken. Kan ik rustig expanden en macro spelen.
     
  8. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou eindelijk weer es kunnen spelen, pc problemen. Zit in platinum 1v1 na me placements, iemand een keer een potje?
     
  9. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Lijkt me leuk, alleen ga ik er waarschijnlijk wel aan... Wat is je SC2-username en ID-nummer?

    Gisteravond een Custom 1v1 PvP tegen Orange heel dom verloren; ik had z'n natural expo vernietigd, hij gg't al, maar ik vergat daarna om door te drukken (mede door slechte macro), waardoor hij bij mij komt buurten met mass Stalkers en ik uiteindelijk moet gg'en |:- Dat was dus een goede les... :)
     
  10. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    kan jij orange verslaan _O_ niiceee.

    gister wat challenges gedaan, sommige zijn wel erg hard.
    vooral de zerg maar daar kan ik zoiezo niet mee spelen hah.
     
  11. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Correctie: ik had hem kunnen (en moeten) verslaan, helaas niet gedaan :p Maar goed, daarna als XBW-clan een aantal 2v2's samen gewonnen :)
     
  12. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeh, ik heb een fan. 8)

    Zit nu op een 7-loss-streak, terwijl ik in bronze zit. Ik verlies elke keer door de eerste attack, doordat ze gewoon half all-in gaan. Heb elke keer dubbel aantal workers, echter kan die eerste aanval gewoon niet afslaan. (:

    Edit: Nu win ik opeens een potje, en vervolgens: 'Congratulations, you are promoted to the gold league'. 0.o
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2010
  13. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha, heb je waarschijnlijk een hoop Gold of Platinum tegenstanders gehad in die 7-loss-streak... :)

    Terecht dat je bent gepromoveerd naar Gold. Ik zit zelf in de middenmoot van Gold en in die paar potjes die we hebben gespeeld, vond ik je minimaal gelijkwaardig aan mij...

    Als welk ras speel je bij die half all-ins? Een betere wall-off kan vitaal zijn om dat soort aanvallen af te slaan. En wellicht richt je je toch te veel op inkomen, met dat als consequentie...
     
  14. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Paar potjes was ik echt kansloos, maar de laatste drie waren PvP. Drie keer achter elkaar had hij net 3 immortals meer, en ik 10 workers meer. Stel dat ik die aanval afsla, win voor mij. Ik deed gewoon aan constant probes builden, maar moet misschien even iets meer concentreren op army builden.

    Ik ga nu gewoon constant Protoss spelen denk ik, als random leer je niet snel genoeg.
     
  15. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Je had mij gewoon nodig. :+
     
  16. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Om die drie Immortals te pakken, had je een vijf zealots extra nodig gehad. En da's precies de prijs van tien probes :)

    Mee eens, ik heb in de beta in het begin veel random gespeeld, maar op een gegeven moment Protoss gekozen, dat vond ik in SC1 al het coolste ras en nu ook... :thumbs:
     
  17. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    samen met een vriend doe ik 2v2, staan ongeveer 14e in bronze league :p
    hadden we laatst een potje waar we tegen 2 van diamond league moesten...

    hoe the *** kan dat :confused:?
     
  18. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Blizzard wil gewoon kijken jullie het doen tegen zo'n goede tegenstander, om jullie goed in te kunnen schatten in welke league jullie thuis horen...
     
  19. lotte

    lotte Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, en als je er zwaar van verliest, weet blizzard dat je in een lagere league hoort. Btw als je nog tacts nodig hebt zou ik zeggen kijk hier Starcraft 2 Strategy. Site van een stel nederlanders, zeker de moeite waard om in de gaten te houden :p
     
  20. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    No offence maar de terran tactiek is wel echt enorm standaard en de proxy gateway is sinds de 1.1 patch behoorlijk slecht (en dat vergeet ik even dat het cheese is). Op http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/Main_Page staan wat meer tactieken hoewel daar ook een groot deel uit de bèta nog komt en dus de BO's wat outdated zijn. http://www.teamliquid.net/forum/index.php?show_part=34 staan wat meer goede tactieken/BO maar dan moet je wel zoeken.
     

Deel Deze Pagina