1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Vanquish

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 29 jan 2010.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Volgens mij ging er iets mis met je reply!?

    In de 360 demo zit trouwens ook gewoon Japans, dus zeer goed :)
    Denk wel dat dit een must-buy voor mij wordt. De demo bevalt me wel, alleen ben wel benieuwd naar hoe afwisselend de uiteindelijke game straks is.

    Ik denk alleen wel dat het voor mij een game is waarbij ik toch even 2 maanden wacht tot ie straks in de budgetbakken ligt, want de komende maanden komen natuurlijk ook al Naruto en FIFA11 uit... :)
     
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Min toetsenbord is een beete stuk :eek:
     
  3. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Boss bedoel je die enorme grote robot die uit de grond komt zetten toch?
    Die had ik vrij snel dood...via trap naar boven en schuilen en schieten en granaatjes gooieen(moet wel ff beneden gaan verzamelen)
    Overal speelt het echt geweldig soepel,alleen is het voor mij denk ik te arcade en ben ik bang dat ik hem na een week of 2 al weer zat ben,maar is absoluut een topper!
     
  4. shffldrllshn

    shffldrllshn Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    PS3 mag dan wel lead platform zijn, ik heb geprobeerd de demo hierop te spelen en die controller maakt het verdomd lastig iets te raken.. ik snap echt niet hoe mensen die controller fijn kunnen vinden. Er zit totaal geen weerstand op de pookjes in tegenstelling tot die van de 360, waardoor je letterlijk all over the place bent.
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nice, net de demo uitgespeeld. Het was even wennen maar het is me gelukt met drie keer dood gaan. En dat was nog voor de boss. Score kwam uiteindelijk op 11k en buiten de tijd. Het is erg tof, beetje wennen aan de snelheid. Maar ik hoop wel dat er wat meer variatie in zit in de full game en wat meer moves. Zou wel vet zijn als we ook een zwaard oid krijgen.
     
  6. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nu echt gewend om met de PS3 controller te spelen. Met L1/R1 richt en schiet je. Ik vind het best lekker zo. Alleen denk ik dat voor FPS, ik toch liever de X360 rechter analoge stick heb. Bijv. rennen dmv klikken vind ik niet zo super fijn.
     
  7. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ook maar even een score gezet :

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2010
  8. Myaora

    Myaora Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0

    *Cough cough* Wow, dat is echt wel heel hoog. Mijn record staat nu op 12K moet nog maar wat oefenen. Dit moet me gewoon lukken, na 200+ uur Bayonetta dacht ik dat ik de ''Platinum'' factor toch wel te pakken had. Ik vind Vanquish een beetje wat Bayonetta was tegenover Devil May Cry, God of War. Hier neemt Vanquish de Gears of War formule en pompt er een paar liter adrenaline in, on-ge-lo-fe-lijk.
     
  9. legendofninny

    legendofninny Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu snap ik echt niet meer hoe die score werkt. Na dat ik deze score ( http://i52.tinypic.com/30hvtol.jpg ) heb gehaald en de stats vergelijk met die van jou.
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2010
  10. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Je kan/krijgt ook veel bonuspunten halen.
    Dus waarschijnlijk meer ik meer bonuspunten dan jou gehaald.
     
  11. legendofninny

    legendofninny Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    wat voorn bonus punten?, multiplier ofzo?
     
  12. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb echt geen idee waar die bouns punten op slaan.
    Maar zie het vaak in beeld komen als ik zn rode robot kapot schiet.
     
  13. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Kwam er na een tijdje pas achter dat op normal spelen totaal niks extra aan score geeft, dus hierbij tot nu toe m'n hoogste score. :)

    [​IMG]

    Vette game!

    Edit:

    'Was' m'n hoogste score.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2010
  14. legendofninny

    legendofninny Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die demo nu zo vaak gespeeld en volgens mij is het enige wat de score beinvloed, kills + bonus en tijd bonus(max 5000).
    De rest schijnt mijn score niet te beinvloeden, hoe weing bullets ik ook gebruik of geen cover gebruik de score veranderd er niet door.
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2010
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    nvm.
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ligt nu aan mij of ben je zo sterk tijdens de demo? Je gaat niet echt heel snel neer.
    Zijn er al andere difficulties bekend? Een hard vast wel maar is er nog een elite/legendary?

    Heb een 36 euro preorder gezien. Iemand anders nog goedkoper? Ben zo "bang" dat dit zo'n game is die je na 1-2 maand voor ~20 euro kunt kopen.
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2010
  17. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
  18. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb me score weer verbeterd :)
    Printscreen komt er zo aan.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2010
  19. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Is het niet handig om de startpost ff te updaten? :p
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Goed plan, zal zo ff kijken.
    Zo, startpost gefixed.
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2010

Deel Deze Pagina