ik las net in het Bart Smit boekje dat yager deze week uitkomt. maar op tothegame.com staat dat ie pas op 25 april uitkomt. vink nogal een verschil. wat is de echte release?? en als tothegame.com gelijk heeft is het wel raar dat Bart smit het natuurlijk in hun boekje zet. maar ja. ik ben wel geinteresseert in dit spel dus zou ik de release graag willen weten. groeten.
als het in het boekje staat komt het waarschijnlijk uit of het is ne truk dat je naar die winkel gaat en ze zeggen dan: " komt volgende week nog maar is terug"
release ? Weet iemand eigenlijk wanneer hij dan echt precies uitkomt, ik loop al de hele week winkels af en nergens hebben ze hem, terwijl hij volgens mij er toch al zou moeten zijn. Wie weet raad
Hij is er... Vandaag heb ik Yager kunnen scoren bij de Free Record Shop te Den Haag... Het spel IS DUS VERSCHENEN... ;-)
Hoe hij is... Bloedmooi en kleurrijk... Ik houd erg van science fictionachtige spellen... Het spel is grafisch keurig en goed afgewerkt... De omgevingen zijn hier en daar wat minder mooi gedetailleerd, maar het is echt kicke allemaal... Het geluid is prima in orde en de gameplay ook... Het enige waar je effe aan moet wennen is de zogeheten hover-mode... Daarin hang je stil in de lucht en kun je met je voertuig in de lucht draaien + stijgen en dalen op de zelfde plaats en om je heen kijken... Niks mis mee, maar in een bloody fight moet je soms wel snel reageren door met een druk op de knop over te gaan naar de jet-mode om weg te wezen... Een prima en mooi spel, vind ik althans...
ziet er echt supermooi uit, die zou ik ook wel willen hebben offtopic: hoeveel kost oxm en is op de nieuwste editie een demo met yager erop?
Weet iemand een review van Yager. In geen enkel bald staat er 1 en ook nog niet op internet gevonden...
hij is 14 euro () echt wel duur vind ik. maarja er stonden wel erg goeie demos op van yager en wolfenstein. en ook kung fu chaos mortal combat mechassault. en nog vette filmpjes. maar weer ontopic. ik vind die yager demo wel cool. alleen de auto aim maakt t wat makkelijk