[Online Gamestore] Ervaringen, levertijden, bestellen vanuit het buitenland etc.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    van gamehubs een tracking id gekregen dat mafia II verzonden is! deze is er alleen voor het geval de verzending niet aankomt? (kan nergens a la tnt iets vinden waar ik de status kan zien..)
     
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.317
    Die track and trace werkt niet voor Nederland.
     
  3. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4

    Ik wou ook nog wat vragen over de te verwachten levertijd maar zie net dat deze (en voorgaande :x ) vraag in de startpost staan! Ga er vanuit dat ik nog zo'n twee week moet wachten (en hoop uiteraard op één).
     
  4. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    De laatste 2 bestellingen die ik van Gamehubs binnen heb gekregen (Alan Wake & RDR), lieten iets minder dan 2 weken op zich wachten. Dus ik hoop dat Mafia ook tegen die tijd binnen komt (heb ook een verzendbevestiging gekregen :+).

    Iemand trouwens een idee of je nog steeds moet tekenen voor ontvangst bij Gamehubs?
     
  5. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest laatst wel tekenen.
     
  6. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Mediaoffer is en blijft een top online winkel! Ik heb gister Mafia II binnengekregen, maar het doosjes was aan de bovenkant helemaal kapot. Ik heb gelijk een mailtje gestuurd met de vraag of het mogelijk was om mij een nieuw doosje toe te sturen. Vanochtend gelijk een mailtje terug en het bleek zoals ik eigenlijk al verwacht had geen probleem te zijn! Ik wou het maar even gezegt hebben... Perfecte service daar!
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2010
  7. s0epkip

    s0epkip Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
  8. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook betalen met Paypal, dan wordt je toch tot een bepaald bedrag gedekt?
     
  9. eddy 12

    eddy 12 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    en heeft nu iemand ervaring mee consolestation.nl wil er ook een xbox 360 kopen
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Bwhahaha. Jij gelooft nog in sprookjes zie ik.

    Je krijgt dat bedrag alleen terug als ze het op de tegenpartij kunnen verhalen. En echt veel moeite doen ze er niet voor.

    Trust me, ik spreek uit ervaring (en gebruik sindsdien dus ook geen Paypal meer:+).

    Ik vind die site er niet betrouwbaar uitzien....Ze geven in de voorwaarden wel aan dat je bij Thuiswinkel kunt klagen....maar ze zijn er blijkbaar niet aangesloten, want het logo/bewijs dat ze aangesloten zijn, is er niet.....
     
  11. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Als je kopersbescherming wil met paypal moet je sowieso al via marktplaats of ebay iets kopen, anders zal je waarschijnlijk je geld niet terug krijgen. Als je wil weten of het betrouwbaar is, moet je het ding gaan afhalen. Voor 50 euro minder moet dat toch wel de moeite waard zijn!

    De website heeft wel een HTTPS verificatie, wie verwijst naar http://www.epagesshop.com/. Als je daarheen gaat krijg je niks, lijkt me dus niet erg betrouwbaar. Ze laten je iets kopen van een site die niet bestaat..
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2010
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Paypal is in het algemeen gelukkig wel erg veilig dus gewoon kopen (net als je met een CC of ideal zou doen) bij betrouwbare (winkels)/sites als mymem, gamehubs e.d.
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Paypal is ook wel veilig; maar als het fout gaat, zeg dan maar _0/ tegen je centjes.

    Paypal probeert de centen dan op de andere partij te verhalen, maar als die
    A-geen geld op zijn account heeft staan
    of
    B-zijn creditcard gegevens gewist heeft

    dan krijg jij dus niks terug.


    Maar goed, het gaat 99% waarschijnlijk altijd goed, maar ik had de pech bij die 1% te zitten. Maar voor mij reden om Paypal vaarwel te zeggen.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    Wat gebruik je nu dan? PayPal is inderdaad geen waterdicht systeem, maar wat zijn de alternatieven? MasterCard?
    Voorlopig hou ik het bij PayPal omdat ik toch iets moet gebruiken.
     
  15. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Is gamehubs vertrouwbaar?
    En stel ik bestel een spel die op 12 oktober uitkomt, ligt de game dan op op 12 oktober al op me mat of een dag later?
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het is zeker betrouwbaar maar aangezien ze in Maleisie zitten duurt het versturen een stuk langer.

    Als je kiest voor gratis verzending kan het wel 2 weken duren (met mazzel heb je hem in een week binnen, met pecht duurt het wel 3 weken)

    Als je kiest voor UPS (wat dus extra kost) heb je hem in 3 dagen binnen maar loop je een groter risico dat hij bij de douane onderschept en je er belasting over moet betalen
     
  17. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    2 weken later pas.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.849
    Gamehubs is betrouwbaar.
    Je game ontvang je pas binnen 1/2 weken, en soms kan het nog langer duren ook.
     
  19. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is me wel iets te lang.
    Staan er op budgetgaming betrouwbare sites?
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    absoluut, misschien dat er ook een paar wat minder betrouwbare tussen staan maar het overgrote deel is betrouwbaar. Als ik me niet vergis ik er ook per winkel een thread met ervaringen op budgetgames.nl
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina