1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Problemen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik kan wel wat hulp gebruiken momenteel. Vandaag laptop geopend en opeens had ik zo'n scherm van avg met wat virussen erin. Dus ik besloot om wat programmas te runnen. Helaas te laat, want nu als ik mijn avg en dergelijke wil openen krijg ik een waarschuwing en als ik dan yes druk voor activeren van anti virus software krijg ik een link naar security suite oid. Kan dus niets openen en krijg steeds die pop-up. HELP!

    Type dit vanaf mijn htc desire....
     
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Bedankt, maar volgens mij was het toetsenbord echt kapot, of iets van kortsluiting ergens, want de muis werkt soms ook niet... Heb een nieuw toetsenbordje besteld, 15 euro op ebay, dus zo erg is dat niet :D
     
  3. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Zit nu op de traagste pc in de vrije wereld, beneden in de huiskamer, om dit te typen.

    Het virusprobleem is wat erger geworden. Ik krijg nu in feite spam voor Security Suite oid. Als je ja drukt word je verwezen naar de site van SS waar je het kan aanschaffen voor minimaal 50 dollar. Als je nee drukt verdwijnt het, maar de pop-up komt steeds terug als ik programma's probeer in te schakelen om een virus te verwijderen (AVG, windows defender, CC). Dus ik heb geen flauw idee wat ik hier tegen moet doen. Was sowieso al van plan vandaag om een grote schoonmaak te doen op mijn PC, dus ging ook proberen te defragmenteren, maar dat lukte ook niet om de een of andere reden. Kreeg je heel even zo'n zwart schermpje en gebeurde er niets....

    Weet echt neit hoe ik dit moet gaan oplossen. Iemand die me kan helpen?
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Veilige modus opstarten, misschien kan je daar wat meer?
     
  5. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste tip ooit; OS opnieuw installeren. Defragmenteren en blabla is allemaal rot onzin en werkt voor welgeteld een hele dag.
     
  6. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Hitman Pro :thumbs:
     
  7. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Een vriend heeft een probleem met zijn computer, als hij hem opstart zit hij allemaal strepen (opstarten tot bureaublad lukt meestal niet eens, of 3/4 van het beeld is zwart)

    Foto:

    [​IMG]

    Nou denk ik dat de videokaart kapot is... wat denken jullie?
    Heb nog wat foto's van zijn moederbord en videokaart, maar daar is niks op aan te merken iig.
     
  8. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Die kaart is helaas overleden, tijd voor een nieuwe.
     
  9. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    HEb dit idd ook gehad, maar welke videokaart heef hij? ( ik had het met een nvidia geforce 8800 gt.

    Gelijk ook maar ff m'n vraag: Op m'n router knippert het lampje WLAN, eerst volgensmij nog niet en sinds dat het knippert kan ik ook niet meer connecten met m'n telefoon, iemand enig idee?
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Volgens wil ik echt eens een nieuwe PC gaan aanschaffen.
    Vanaf het ene op het andere moment was mijn PC dus kapot. Geen System Recovery, geen System Restorage... Zelfs geen boot-up vanaf Windows 7 CD!
    Dus toen maar via cmd (setup) aan de installatie kunnen beginnen.. pf
    Anyway, toen bleek dus dat ik heel toevallig op dat moment maar 4GB vrijhad op mijn C:/ (die ik beschouw als mijn Windows schijf :p). Dus toen maar eerst ff installeren op D:/. Gelijk daarna een nieuwe install gedaan op C:/. Windows.old verwijderd op de C:/ schijf, maar nu staat mijn complete D:/ schijf vol met 1) Windows 2) Windows.old :cool: Program Files.

    Ik kom hier met geen mogelijkheid vanaf?! Ik ben al administrator, maar hoe verwijder ik deze 3 mappen. Ik heb al disk cleanup gedaan, maar dat hielp niets.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    waarom format je D: niet even, is het makkelijkst
     
  12. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een raar probleem. Ik heb een Acer laptop (eens maar nooit meer) waarvan de aanhalingsteken knop het niet meer doet. (zeg maar de knop links van de ; knop).

    Echter, als ik moet inloggen in Windows doet hij het wel gewoon. Iemand suggesties? Heb niet echt zin om W7 hier opnieuw voor te installeren:{
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Even toetsenbord/landinstellingen bekijken of daar alles nog goed zit..
    En bedoel je niet rechts van de ; knop? :+
     
  14. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik bedoelde de andere links :+ En de toetsenbord instellingen staan goed. Heb m zelfs weer even teruggezet op NL maar daar deed hij het ook nog steeds niet.

    Hm, ik heb m even op zwitsers gezet en daar deed hij het wel (of althans, dan kreeg ik een à). Het probleem is dus sowieso softwarematig (maar dat wist ik eerst ook al).
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2010
  15. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    Help.

    Ik gebruik sinds een paar weken mijn tv als beeldscherm maar sinds vandaag heb ik een irritant probleem:
    De video wordt netjes uitgezonden via de tv maar de audio komt van mijn laptop af. dit was voorheen niet het geval daarom vraag ik me af wat er opeens fout is gegaan. ik heb geen hardware/software aangepast vandaag en liet de laptop alleen een poosje op stand-by staan en heb toen de tv uitgezet.

    de volgende dingen heb ik geprobeerd:
    -nieuwe drivers installeren
    -andere hdmi kabel aansluiten
    -systeemherstel...

    in de handleiding van de tv wordt gezegd dat hij met elk apparaat dat een hdmi aansluiting heeft direct werkt dus ik neem aan dat daar geen problemen zitten. ik heb ook alle opties nagekeken maar er staat niets tussen wat het probleem zou kunnen zijn.

    een eventueel probleem wat ik heb kunnen vinden is bij de "afspeelapparaten" van geluid.
    er staat bij één van de apparaten:
    NVIDIA HDMI Output
    Niet aangesloten
    ik heb geprobeerd om dat bestuuringselement te updaten maar daar vond hij niets voor.

    Verder geen idee wat voor informatie ik meer kan geven.

    HEEEEELP


    edit:
    ondertussen zo'n roodwit kabeltje voor audio tussen de laptop en tv gezet en daardoor werkt het gelukkig wel. het is helaas niet wat ik wilde omdat het met alleen een HDMI kabel ook zou moeten lukken. blijkbaar hebben meer tv's van philips zo'n probleem. althans, dat is wat ik heb gelezen.
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2010
  16. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Okay dudettes,

    Even een vraagje, ik heb onlangs een nieuwe computer met daarbij een legale windows 7. Nu wil ik weer een clean install doen door de install cd en zodoende ook even formatteren. Nu kom ik die optie alleen niet tegen tijdens de installatie en blijf ik dus eigenlijk terugkeren naar mijn vorige install van windows 7. Sla ik nou iets over of kan je niet via de installatie je schijf formatteren?
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Lukt niet.
    Krijg 'Windos was unable to complete the format'.

    Welke settings moet ik hebben? Gaat om 145GB, NTFS.
     
  18. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Start je de instalatie vanuit windows?
    Want dan krijg je inderdaad niet de optie om te formateren.

    Om dat te kunnen doen moet je de pc de windows dvd laten booten.
     
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ohh right, dan moet ik via BIOS boot cd/rom aanzetten toch?
     
  20. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina