1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Onzichtbare audio popups

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Martijnn, 6 sep 2010.

  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    De pc heeft al een tijdje last van onzichtbare audio popups. Soms schrik ik me gek van die kutgeluiden. Er komen af en toe hele reclames voorbij, of rare geluiden.

    Ik heb al verschillende spyware programmas geprobeerd maar niets helpt. Heeft iemand een idee hoe ik hier van af kom? Dit is zo fucking irritant! :mad:
     
  2. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    format c: /q /FS:NTFS
    als je al verschillende tools hebt gebruikt, begin schoon.
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zeker dat het gewoon niet één of andere flash filmpje/reclame is? Tegenwoordig heb je op verschillende sites van die flash reclames die eigenlijk gewoon filmpjes zijn en direct afspelen met geluid. Schrok me in het begin ook gek daarmee.
     
  4. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    zo dan, schrik me net ook het lazer. Heb hier nu net voor het eerst meegemaakt terwijl ik op deze site zit.
    Zat net in funny filmpjes, daar kwam de eerste keer wat door de speakers, dacht nog dat het een filmpje met autoplay was. Echter daarna nog een paar keer gehad.

    Kan het zijn dat het 1 van de reclame banners is op deze site? Ruse?

    Jup het is bij mij in ieder geval die Ruse banner.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2010
  5. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis echt irritatie nummer 1. Van die banners die blijkbaar buggy zijn en heel even wat geluid laten horen als je op een nieuwe pagina komt. En sommige staan inderdaad op autoplay. Echt ontiegelijk irritant als je net met een koptelefoon lekker muziek zit te luisteren tijdens het surfen en dan opeens....WBAAAAAAAAAAAAAAAKDEEENGDENGDENKOOPNUKORTINGBLA.....
     
  6. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Firefox + Adblock Plus (+ eventueel Flashblock) = Geen last van dat gezeik.
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    WTF dat is echt fucking irritant ja. Ik denk de hele tijd wtf is dat toch. Komt het van XBW die gewoon standaard open staat. Haal die kut audioshit weg Mirik!
     
  8. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Is inderdaad van XBW. Volgens mij is het de banner van R.U.S.E., fucking irritant...

    Edit: Oh, kan ook van Reach zijn trouwens
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2010
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Jep. Dat is de oorzaak. Heb het ook.
    AdBlock for Safari stond uit. Nu heb ik nergens meer last van! :cool:
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Is die er? Gimme a link!
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
  12. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Nou dat is het hem juist. Ik hoef helemaal geen internet explorer of firefox open te hebben staan. Met een schone desktop, niks geopend gebeurd het zelfs. Ben gewoon rustig een film aan het kijken of muziek aan het luisteren en ook dan komt het er tussendoor. Vandaar ook de topictitel "Onzichtbare audio popups".
     
  13. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is een vaag fenomeen dat zorgt dat als je aparte boxen hebt, en de snoeren daarvan liggen in een lus, dat die dan dienst kan doen als ontvanger voor radio. Soms hoor je dan vlagen van radiozenders, meestal heel kort. Er doen heel veel verhalen de ronde daarover.

    Ik heb zelf ook wel een paar keer een soort zacht gefluiste gehoord toen ik grote boxen had aangesloten met lange snoeren die door de kamer liepen. (omdat ze te lang waren lag een groot deel opgerold op de grond). Alsof je heel even een stukje van een programma hoort.
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2010

Deel Deze Pagina