1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Laat me jou 1 ding zeggen, gamplay boven graphics, en hier is Halo koning.
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    De Halo games zijn veruit mijn favo shooters maar ik kan wel begrijpen dat sommige mensen niet de kwaliteit van Halo zien. Als je Battlefield en CoD geweldig vindt moet je dat vooral blijven spelen. Als je toe bent aan een shooter met inhoud, dan pas kan je Halo waarderen.
     
  3. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Idd, heb zelf ook jaren cod etc gespeeld maar de enige fps die mij telkens weer blijft aantrekken in halo. Elk deel is gewoon weer meer van het zelfde alleen lijkt dat mij niet uit te maken. Heb dan sinds een paar weken h3 weer op gepakt na een aantal jaar en ben al die andere bagger shooters al weer vergeten. Hier heb je opzich wel skils voor nodig om een potje in de plus af te ronden.
     
  4. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben wel toe aan een nieuwe topshooter. MW2 was in mijn ogen een toch mislukt.

    Gears of War 1 - Halo 3 - Call Of Duty 4. Dat zijn de enige shooters die voor mij echt top waren die ik ook lang gespeeld heb. Hopen dat Halo Reach daar bij gaat horen, BETA vond ik al geweldig. Acht dagen nog.
     
  5. Andy01

    Andy01 Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem inmiddels uit, ik zeg prima game maar geen enkel deel haalt het meer bij Halo 1.
    Het in je eenje een misterieuze vreemde planeet verkennen, oude beschavingen, de ontmoeting met de Flood.. Dat hebben de nieuwere Halo's allemaal niet meer, en dat was toch wel de kracht. Heel jammer..

    Verder is de engine ook duidelijk verouderd. De gezichtsanimatie is, ondanks de belofte van Bungie, nog steeds om te huilen en de gfx zijn algemeen niet top. Games als Halflife ep2 stijgen er helaas ver bovenuit.

    De gameplay is wel onveranderd goed.
     
  6. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Het draait voor mij grotendeels om de Multiplayer. Al zou ik nu een illegale kopie kunnen krijgen zou ik weigeren.
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Hoef ik er zelf niet te veel worden aan te vuil te maken :+.

    Je bent gewaarschuwd!
     
  8. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    En het feit dat hij het nooit het niveau van halo 1 zou halen had ik je voor halo 3 wel kunnen vertellen.

    Binnenkort mogen we em allemaal spelen, yeah.
     
  9. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    En jij hebt het op de meest kinderachtige manier verteld :F:

    Het is de epische sfeer (muziek) die je erin trekt en heeft veel weg van een Sci-Fi blockbuster. Ook is de humor en de manier waarop alles wordt verteld uniek imo. Het moet je maar net liggen en ik ben er sinds deel 1 mee opgegroeid. Het moet je ook maar net liggen.

    Laat me raden, jij bent meer voor de recht toe recht aan shooters.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2010
  10. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toch maar besloten naar lang twijvelen reach te halen. Echter zit ik nu natuurlijk met de brandende vraag, waar is ie het goedkoopst?
     
  11. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    www.budgetgaming.nl

    Ik ben benieuwd waar die het eerst verkocht word.

    Misschien vrijdag al?

    Btw let een beetje op je taalgebruik.(te kansloos imo)
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2010
  12. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Kom op zeg, ga lekker in de PM verder met deze nutteloze discussie. :):

    Het liefst lees ik hier ook geen berichten van mensen die hem al hebben en alvast gaan vertellen of het verhaal beter of slechter is dan voorgaande halo games. Wil je dit wel, doe dat dan alsjeblieft voortaan in spoilers zodat de gene die het niet willen weten er geen last van hebben.
     
  13. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    THIS.
     
  14. FuckMeister

    FuckMeister Fuckmeister

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Excuus! Is er eigenlijk al bekend of er een mid-night release komt? Bij de MM ofso?
     
  15. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Als dat zo is dan ben ik er wel bij! En dan hopelijk niet alleen voor preorder mensen haha. Want dan ga ik hem dus gewoon eerder halen en kan mijn maat hem dinsdag voor me laten liggen!
     
  16. Forty

    Forty Guest

    Nice sig,
    Splinter Cell 1 toch?
    dat je bij die chinese embassy zit.
    lol sorry voor random post.

    Het beste aan Halo is naar mijn mening toch het gevoel dat je zelf kan weten wat je doet, bijvoorbeeld in een warthog mensen overrijden of besturen zodat de turret kills maakt of je kan snipen, beetje zoals Bfbc2 maar beter.
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb een hoop berichten verwijderd met wat nutteloos gescheld, het is hier me allemaal wat te ver gegaan.

    Vanaf nu ga ik deze thread met argusogen in de gaten houden, één scheldwoordje of het even hebben over dat je de game hebt gespeeld zonder enig bewijs dat het een legale versie is => ban tot releasedate. (minstens)

    Nu terug on-topic!
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Verdorie Pegas. Zit ik de hele tijd het nieuwe deeltje te maken omdat we bijna bij de 1000 zijn verwijder je opeens een hoop posts. :+

    Terecht hoor :p, maar nu denk ik niet dat we het volgende deeltje vandaag nog halen. =(

    Ah well, sla ik het op in kladbok.

    Ik heb em btw nog niet gepre-ordered. :eek: Ik loop dinsdag gewoon de MM binnen om em dan mee te nemen. Heb geen zin om op de post te wachten. :mad:
     
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Twijfel zelf ook nog over een pre-order..ik wil natuurlijk dan wel de L.E. O-)

    Ik hoop trouwens dat ze niet teveel van het verhaal weg hebben gelaten en zich zijn gaan focusen op 4 player actie (niet dat het slecht is maar krijg het gevoel dat het nu meer actie is dan story based, maar heb nog maar heel weinig van de game zien en gelezen)
     
  20. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Hebben jullie ook zo'n zin om weer eens een spannend potje multiplayer te spelen, want dat is wat halo doet, vooral als je een hoog level wou halen zo rond de 46, dan was het echt kick om een potje te winnen met je standaard multiplayerbekende. Dan had je wat gepresteerd alst ware. Met CoD ist eigenlijk herzenloos schieten met een beetje vlugge handoog coordinatie., het boeit niet of je verliest want je krijgt je xp toch wel, bij halo kan je gewoon weer een lvl omlaag gaan. Als ik mensen bij cod online zie met een superprestige tekentje denk ik, stelletje verslaafde. Maar als ik bij halo iemand met lvl 49 zou zien, denk ik toch wel dat ie skills heeft want daar kom je niet zomaar.
    Maargoed, Zitten er weer prestatielevels in matchmaking?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina