Het beginstukje van m07 lukt wel, tot de eerste pilaar als ik die heb opgeblazen(of eigenlijk alleen die demo charge heb geplaatst) dan moet ik zon hellinkje aan de zijkant op, maar aan het einde staan twee tanks, en ik kan er wel in mijn eentje langs rennen, maar dan is nog altijd de rest van me team neergemaaid. Ik heb hem wel op '->> All Costs' staan, dus ze blijven niet voor die tanks staan. Heeft iemand nog tips voor dit level?? Groeten en b.v.b. dank Iversonfan88
Je moet twee Demolition ventjes in je team nemen met zo'n antitank wapen, geloof M-136 ofzoiets. De ene demolition gaat in Alpha, de andere in Bravo. Je stuurt de Bravo naar de 2e pilaar (over de rivier) en met het ventje van Alpha schakel je de tanks uit. Duidelijk, zo niet, PM me maar ofzo
Oh die!!! Die is ZO makkelijk: doe in elk team 1 demoguy, ene team links onderlangs andere rechts. Die tanks hoef je helemaal niet uit te schakelen!
ga helemaal niet onder de brug en schiet de de tanks af en dan als je iuedereen gemolt heb doet de missie de demo charges
ik had het Bravo team (zit zelf in Alva team) naar de eerste pilaar gestuurd..maar die gaat dan daar rechts naar beneden...langs de rivier af en blijft daar staan...omdat ze dan onder vuur zijn...kom oik eraan...ik loop daar naar boven..schieten de tanks op me maar als ik gewoon in me eentje met m'n team naar de eerste pilaar loop word ik afgemaaid door die ventjes bij de tanks aargh maar ik zal de tips hierboven 's gebruiken...kijken of het werkt... alvast bedankt!
oww, dus je kan ook naar die andere pilaar zonder de brug over te gaan?? ik ga et zowiezo ff uit proberen, thnx mensen
of bovenlangs!! Elke missie ff naar de vijand toe gaan. Op een afstandje gaan liggen. granaatje gooien. Alle loosers komen vanzelf op je aflopen. Zo kun je bijna elke missie uitspelen. Dit als het je echt niet lukt. Er is zo namelijk geen zak aan. cya
Ik begrijp je nog steeds niet, ik zie maar twee manieren, vet ver omlopen(via de bovenkant van de kaart dus) of over de brug, kun je misschien een iets beter routebeschrijving geven(bij de weg, ik heb et level al gehaald, gewoon over de brug, maar eerst alle tanks weggeknald ) greetz iversonfan88 p.s. Thnx voor de reacties mensen, wat ben ik blij dat er XBW is!!
Hij bedoeld idd bovenlangs de kaart. Als je bovenlangs de kaart gaat!! Kun je of onderlangs bij de rivier of bovenlangs tussen de boompjes door. Onderlangs is echter korter. Snappie!!! cya
Je doet in team A: 2x Machine gun 1x Demo man Team B: Zelfde. Je stuurt team A richting links, Eliminate Camp Garrison, en gaat rechts daar het gangetje in. Team B via rechts, blaast de brug op en klaar! *) GEEN Xbox screen.