State of Emergency is dat spel wel ik zag hem net ff in een online shop voor 30 euro, wie heeft hem en zeg ff je mening.
Nee, koop hem niet. Ik heb hem zelf ook gehad en ik vond het echt een kut spel. KOOP HEM NIET...KOOP HEM NIET!
Okey, ik ga ff wat reviews lezen maar ik wil meer reactie's maar hij is best wel oud maar dat geeft nix.
ff in de winkel gespeelt. Me eerste indruk was dat het een kut spel was, meestal heeft je eerste indruk gelijk maar de camera is echt heel slecht en het vechten vond ik vaag en de guns zijn veel te groot en lelijk.. Maar misschien schuilt er wel een goed spel echter hoor.
NO WAY ik had hem eerst gehaal bij de free (leuk prijsje), maar echt het is bagger. heb em maar weer snel geruild
Ik had hem op ps2 gespeeld bij een vriend en ik vind hem toch niet echt goed. Beetje eentonig. Je moet gewoon constant vechten en in een winkelcentrum lopen(naar wat ik gedaan heb) en da's niet zo heel leuk. In het begin is het doden van ventjes wel fun maar dat wordt VLUG afgezaagd.
ik heb m gisteren gehaald voor 30€ ik vidn t best grappig, beetje knallen en crap lekker geen verhaal who cares, verwacht geen top game maar ik vind t leuk en geweldadig vermaak
in het begin vond ik um vet cool tot 2 dagen erna kom je erachter dat het alleen maar hetzelfde is die missies zijn wel anders maar komen op hetzelfde neer, bepaalde personen doden. Er is ook een modus dan moet je zo snel mogelijk 100 mannetjes doden, na een tijdje dus echt fucking saai NIET kopen zou ik
Ik heb 'm nu ook en het is echt een fantastisch spel, als je 'm maar speelt met een paar vrienden erbij! Wat is er nou leuker om vrienden eens even goed in elkaar te beuken! ik vind het als spel zoals het bedoeld is een mislukte game! Maar als partygame perfect!!!
Ehhmm.. 2e controller erin doen... en gewoon naar de Multiplayer mode gaan lijkt mij... vind je snel genoeg.
Vanmiddag maak ik een reviewtje. Nico: Die jongen heeft dat spel niet dus hoe kan die dat in godsnaam checken :{
Ik heb het ff in een winkel gespeeld, en me eerste indruk was wel goed. Het is wel funny om al die mennekes af te slaan en met een zwaard hun koppies eraf te slaan, maar ik denk wel dat het na een week ofzow zal gaan vervelen. WouteR: Hij kan het spel toch huren om et te checken!
Het verveelde mij al na één dags pelen :{ Dus je mag het hier niet vragen omdat je ook geld kan uittrekken om het spel te huren? Wat een bullshit. Het spel is met 4 man tegelijk te spelen btw.
Reviewke is bijna af. Dan prop ik hem even in de XBW-keurmachine en hopelijk staat die er dan vanavond op.
Ik heb 'em een lange tijd geleden op de ps2 gespeelt... Toen vond ik het al matig. Om zo'n spel nu veel later nog een keer op de Xbox uit te brengen vind ik verspilde moeite... We zullen het wel zien in de review.