Door haar kijk ik dat programma niet, lijkt me een beetje vermoeiend om elke keer op mute te drukken als zij in beeld komt.
Lange Frans mag wel weg, beetje vervelende gozer. Zoals Saar ook al melde, een middelvinger en zo'n opmerking als 'Ga naar huis' hoort niet bij EP.
Erger me ook niet echt aan haar, al heeft ze een kutstem. Alle Nederlanders hebben van de Belgen gewonnen, ze zijn ook echt moeilijk slap. No offence aan de Belgen op dit forum maar ze hebben echt de slapst ogende BN-ers uitgekozen.. Als dat zieke Belgische meisje weggaat is het een voordeel voor de Nederlandse mannen, die het dan niet meer verliezen door de vrouw vs vrouw confrontatie.
Owhja klopt, die was ik vergeten Maar ipv die 2 andere Belgische gasten hadden ze beter een typetje Jean Claude Van Damme kunnen sturen..
Net gekeken op TV. Best lachen dit! Alleen snap ik niet wat al die modepopjes hier doen. Waarschijnlijk heeft de organisatie ze ervan overtuigd dat het goed voor het dieet is, anders ga je daar toch niet zitten? En Kim Feenstra zal wel niet zo'n geweldige carriere hebben als je als model op een eiland gaat zitten...
Kim Feenstra woont en werk nogsteeds in New York, reken maar dat die het goed doet hoor. Kim is een bikkel, ik vind dr wel tof in dit programma. zondagavond 21.30!
Ik vond Kim Feenstra in Ranking the Stars al geniaal, volgende week maar eens kijken hoe ze het doet, maar het is wel een survivor die niet op haar mondje gevallen is
Kim was ook aardig in 71 graden noord lees ik, zelf niet gezien. Ze heeft dan misschien een kut stem, volgens mij is het wel een bikkel. Qua weinig eten zal ze toch geen problemen hebben, die modellen vreten toch niks.