1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mafia II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Nu 7 missies gedaan van Jimmy's Vendetta en heb mijn oordeel al klaar. Het is gewoon k*t. Je krijgt een intro filmpje bij de eerste missie en sinds dien heb ik er geen een meer gezien. Een verhaal is er dus niet, behalve een kort intro textje bij een missie. Missies zijn alles behalve boeiend. Het zijn vooral missies zoals: "Steel deze auto en breng hem weg" en "Ga hier naartoe en schiet hem/hun neer".

    Raad het zeker NIET aan om deze DLC te downloaden.
    Voor beeldmateriaal kan je mijn YT channel bekijken: http://www.youtube.com/user/MrBartech
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Mooi, ik ga dat dus mooi niet aanschaffen.
    En fuck, fuck fuck! Was net in me bolide aan het rond scheuren voor de 50 miles achievement in Chapter 12. En toen ik rond de 42 miles (toen keek ik voor het laatst bij garage) zat toen crashte ik en was ik dood. Mooi, opnieuw beginnen vanaf 9 miles! Pff.
     
  3. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Is wel klote,heb net 11% uitgespeeld van de dlc denk dat je er 2 uurs over doet ongeveer.
    Vind hem ook niet super veel van het zelfde,snel maar uitspelen dus.
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    250(G) word toch nog wel 10+ uur. :9


    Hoezo je auto staat toch altijd gewoon weer in de garage?
    Tenminste als ik een missie doe waarbij ik met mijn eigen auto begin en met een andere auto eindig (bijvoorbeeld een 4-deurs auto ipv m'n 2-deurs auto), dan staat mijn eigen auto altijd weer in de garage.

    Ben nu aangekomen in Chapter 13, nog steeds erg vette shit! Wel beetje jammer dat je maar 3 radiozenders hebt en dat bij zowat elke missie die van te voren 'no problem' lijkt te zijn er toch altijd wel weer iets mis gaan. Maar dat kun je ook wel verwachten eigenlijk. :9
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2010
  5. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar voor die achievements doe ik geen moeite .
     
  6. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Meh! Ondertussen al meer dan 7 uur met het spel bezig geweest, zit in chapter 11 (begin) en op ongeveer 49%(?). Wat een spel, ik wou het rustig aan doen, beetje collectables verzamelen enzo.... Dat kan gewoon niet, het verhaal moet gewoon afgemaakt worden :eek:. Zeker een goede game en voor mij persoonlijk zou het wel een nieuwe GOTY kunnen worden :+.

    Speel trouwens op Hard, maar ik begrijp eigenlijk nog niet wat er zo moeilijk aan is :+. Misschien dat het nog komt :9
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Niet bij mij. Ik heb de game al uit dus ik laadde chapter 12 om daar de achievement te behalen. Standaard bij die chapter als het begint moet je je telefoon opnemen, en naar buiten gaan. Dan staat er automatisch al je auto buiten. Dat is de snelste die ik heb dus die pak ik, en dan ga ik rijden. Maar als ik dood ga dan start de missie overnieuw dus dan moet alles opnieuw. Ik ging dan ook dood op de snelweg door een crash he, ik doe die missies niet meer.

    Wacht maar tot chapter 14. :+
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2010
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik hoop dat je gelijk hebt :+
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Er is een stuk in die chapter die wat pittig is maar de rest van de game is redelijk easy. Ga je dan als je hem uitgespeeld hebt alle posters en playboys zoeken?
     
  10. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Mjah, ik denk dat ik er vandaag al mee begin. Vroeg vrij vandaag, dus ik krijg hem wel af. Eerst even Jimmy's Vendetta spelen natuurlijk :+
     
  11. Roberto Coppi

    Roberto Coppi Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    De DLC bestaat uit de side-quests die eigenlijk al bij de game hadden moeten zitten. Auto's stelen, mensen volgen en vermoorden. Best leuk, jammer dat je ervoor moet betalen.
     
  12. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, dikke naaierij dus.. ze hebben echt dingen uit de single player gehaald (ik herinner mij die missies te hebben gezien een jaar geleden waarin vito auto's kapot moet maken.. deze missies doe je nu met jimmy).
    Dus dingen zoals 2-3 extra auto's, auto steel missies, afpersen, allemaal dingen die heel makkelijk in de vito campaign hadden kunnen zitten zijn eruit gehaald, en met een nieuw karakter doe je deze missies nu op volgorde.. en dat is het.

    Niet aanschaffen is mijn tip..
     
  13. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ontdek net dat er ook een car wash inzet best leuk.
    De dlc valt me ook tegen en is gewoon saai,telkens het zelfde auto halen en wegbrengen en soms wat ventjes killen.
     
  14. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel het spel héél traag, en zal nu beginnen aan chapter 8, en dan is het toch plots allemaal veel leuker. Wel kut dat de DLC kut is :p
     
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Pff net eindelijk het stukje bij de docks op hard gehaald in chapter 14! Heb er behoorlijk lang over gedaan omdat ik iedere keer werd afgemaakt door die molotov dingen..
    Vanavond de rest van de chapter even doen en dan heb ik hem op hard uitgespeeld:)
     
  16. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    en heb je die strategie gebruikt die iets verder terug staat? (naar achteren rennen en vanaf daar schieten of 2e optie: meteen rechts schuilen etc....)

    of heb jij een andere taktiek?

    ben zelf nu met 2e playthrough (op hard) in chapter 11 en zie nu alweer op tegen chapter 14. man wat heb ik daarlopen kloten zeg.... er moet toch een simpelere manier zijn....
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Je weet dat er ook nog een chapter 15 is? ;)
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Dat stukje in die docks is toch makkelijk? Gewoon naar binnen, meteen cover, gast rechts boven neerknallen, die gene die op af je rent, die twee achterin, beetje rondrennen beneden terwijl diegene molotovcocktails gooit, naar boven rennen, schieten, hoi. Hard was echt easy. 8)
     
  19. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien is het dan een bug: hebben ze medium en hard omgewisseld: ik vond em op medium zeer hard :lol:
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik zit nu in Chapter 13 dus vandaag zal ik hem wel uitspelen en proberen ook meteen 920(G) te halen, maar is dat moeilijke stuk in Chapter 14, diegene die jij eerst best uitvoerig beschreef toen iemand zei dat hij er moeite mee had?

    Want zoals je het beschreef leek het best wel makkelijk eigenlijk. :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina