1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Origins [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Yeah. :cool:
     
  2. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Awakenings was idd wel makkelijk. Maar als je het verhaal van Origins tof vond. Ga je de DLC ook zeker goed vinden kwa verhaal.
     
  3. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem morgen ook halen. Ik ben geen gold-lid, dus kan ik hem maar beter op dvd hebben ipv op mijn veel te kleine 20gb hdd.

    Klein vraagje, kan ik ondertussen met een nieuw karakter beginnen in dao zonder dat dit mijn vorig karakter wijzigt voor awekenings?
     
  4. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6

    De laatste DLC voor DA2.

    Ik bedenk me nu dat ik nog steeds Awakenings, Leliana's Song en Golems of Amgarrak moet uitspelen. :eek:
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2010
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ^Ik zou dat wel even spoileren...

    Als ik de game nog had zou ik em gelijk hebben gekocht. Dat gedeelte van het verhaal zou ik nog graag willen weten/spelen.
     
  6. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Vooruit dan.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2010
  7. BabyKing

    BabyKing Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij was inderdaad ook wel erg makkelijk maar alsnog probs voor je schildpad.

    Ik had net DA:eek: voor de 4de keer uitgespeeld, omdat ik het verhaal zo gruwelijk vind, maar na meer dan 100 uur gespeeld te hebben ben je der wel weer een beetje klaar mee. Helaas bedacht ik me dat pas nadat ik Awakening gekocht had.
     
  8. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, dikke kudo´s voor die laatste DLC over Morrigan.
     
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Mooi, ga ik die halen, heb DA:eek: nooit gespeeld :)
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ze die deze maand nog ff bij thehut in de shop gooien heb je nog 5 euro korting. :p
     
  11. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    The British Board of Film Classification has classified Dragon Age: Origins - Ultimate Edition, revealing that BioWare's RPG epic may be getting a re-release soon.

    According to the BBFC, the Ultimate Edition will feature all the post-release downloadable content for the game.


    The classification lists The Stone Prisoner, Wardens Keep, Return to Ostagar, Awakening, Feast Day Combo Pack, The Darkspawn Chronicles, Leliana's Song, The Golems of Amgarrak and Witch Hunt as part of the Ultimate Edition.

    No price or release info was revealed by the BBFC listing.
     
  12. Slender

    Slender Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanavond de Witch Hunt DLC gekocht en uitgespeeld. Wat een flut DLC zeg! Alle omgevingen zijn gerecycled uit Dragon Age en het verhaal voegt helemaal niets toe. Ook zitten er fouten in waardoor Morrigan dingen roept die helemaal niet kloppen met het einde dat ik had van Dragon Age. Dat probleem schijnen veel mensen te hebben als ik zo de forums lees.
    Het is echt het geld niet waard. Echt een zware teleurstelling na de fantastische DLC van Mass Effect 2 van gisteren,
     
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Is dat ene camera standpunt het enige verschil tussen de pc/console versie?
    PC>console of maakt het niet veel uit?

    Moet nog keer nieuwe pc halen maar wanneer....

    Nu net ff Can You Run It gedaan. Haal blijkbaar wel de minimum systeem eisen (op HD ruimte na maar ja). Zal vast wel een demo zijn lijkt me... die ook maar eens proberen om te kijken hoe soepel het loopt want dat was ook niet echt het geval bij The Witcher.
    Anyway me vraag blijft nog maar ff staan.

    ps. Dragon Age Ultimate Edition is maar ~35 euro console en ~23 euro pc. :eek:
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2010
  14. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    YES. Die koop ik met de release. :+
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Een vraagje. Heb op me oude account alles gespeeld behalve golems dlc en witch hunt. Nu ga ik opnieuw beginnen met me nieuwe account maar nu vraag ik af. Kan ik eerst de game spelen + ostagar en vooral awakenings en kan ik dan dat karakter (dus me level 35) wat awakenings heeft afgemaakt (of een save uit awakeningfs?) gebruiken voor witch hunt en golems? of zijn deze uitbreidingen van die uitbreidingen die je in de hoofdgame moet zoeken op de kaart (ipv in het main menu starten)
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Als ik het goed begrepen heb is er voor bepaalde DLC een manier om je oude char daar naar te kopieren. Beetje zoals ze doen met ME I en ME II. Ik weet het niet heel zeker, maar dat komt ook omdat ik de game al iets van een jaar niet meer gespeeld heb.
     
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ach bekijke het zelf wel even. Neem aan dat witch hunt toch pas na de main quest is dus waarschijnlijk sta je dan in het kamp ofzo!
     
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Me cameravraagje staat nog. :)

    En blijkbaar toch geen pc-demo? :'-(
    Al moet ik het dus wel officieel gezien kunnen draaien.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Kan iemand mij het verhaal van Witch Hunt vertellen? Het verhaal van Morrigan is eigenlijk het enige dat ik nog interessant vind aan het spel, het spelen zelf heb ik echt geen zin meer in. Maar wel benieuwd wat er met Morrigan gebeurd is. :)
    Als iemand zo vriendelijk wil zijn, vergeet het niet in een spoiler te zetten voor de mensen die nog wél van plan zijn dit te spelen!
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417

Deel Deze Pagina