ello allemaal, k ben net terug uit Frankrijk en daar in Bordeaux hadden ze een gameshop met een occasion voor xbox-games. Ik heb daar MK: DA voor 40 euro gekocht, weliswaar 2e-hands, maar toch nog steeds het ik-heb-een-splinternieuw-spel-in-de-winkel-gekocht gevoel. Echt super-relaxt en nu vraag ik me af of er ook zoiets in NL is. zou erggggg fijn zijn. btw dat spel dat ik gekocht heb was uiteraard frans, en de menu's waren ook frans (die man had em ff uitgetest toen ik vroeg of het engels of frans was). ik heb besloten om em toch maar te kopen(ik ben masturluk in frans) , maar ik kwam net thuis en de menu's zijn ENGELS!! ik dacht WOOOW SUPERBETER!!! alleen vroeg ik me af hoe dat komt, weet iemand hier het? ligt het soms aan je xbox welke taal het is?
Als je xbox taal in het engels staat laadt hij automatisch de game ook in het engels, als hij in het frans staat, laad hij de game in het frans (wanneer dat mogelijk is) Jouw xbox staat standaard op engels, vandaar Je kan hem ook frans afspelen...
mja, dat kan je instellen bij het xbox dashboard en over die speciale gameshop, het zal hier vast wel ergens zijn in nederland, maar en zijn andere goedkope winkels, zoals de gcshop en natuurlijk de mediamarkt, met vergelijkbare prijzen
sooow beter!! zo'n winkel als iemand weet waar die hier ergens in de buurt is zou ik da wel willen weten...
Dimension Plus en verkoopt ook 2dehands games kosten ook iets van 40 euro volgens mij maar die zit niet echt in de buurt bij jou.
hmm jammer... tja kijk ik kan natuurlijk ook bij gcshop kopen maar dan moet je weer wachten voordat de game thuisligt weetjewel en daar houd ik niet van, ik wil gewoon een game uit de schappen halen, op de goddamn toonbank leggen, cash geven en gelijk thuis spelen.
Ik ben ook eens in engeland geweest en daar hadden ze echt heel veel van deze winkels. Heel goedkoop ook nog en dat waren nog maar de gesealde versies dus nieuw. De tweedehandse waren nog goedkoper.
in amersfoort zit er ook 1 die tweedehands spellen verkoopt next level heet die toko ik heb er ook wel eens wat gekocht edit: zit geloof ik ook in arnhem
Wij (Gameshop Powerplay) nemen ook 2e hands spellen in en verkopen die door. Prijzen varieren tussen de E 9.95 en E 44.95.
nou denk ik er opeens weer aan...Replay zit ook in Eindhoven kzal daar 's een x gaan kijken hoe duur ze daar ongeveer zijn... dom dom dom..ik wist het wel maar wast ff vergeten
Waar zit die Gameshop Powerplay dan? Ik zie dat je uit Amsterdam komt, dus dan zal het ook wel niet zo ver voor mij zijn..
Deze threat is al eens aan bod geweest. Ik had t m ook een keer gevraagd... ze zitten in de Van Woustraat...