ik was n beetje aan t browsen op de UC site en kwam in t wapenarsenaal dit http://www.unrealchampionship.com/weapon.php?weap=ion wapen tegen, die ben ik echter nog nooit tegen gekomen wie wel en wie ken me dan ff vertellen waar die is ...
In CTF en BR heb je een Tag-Rifle, die geeft een laserstraal, als je die laserstraal lang genoeg op iets richt schiet dat Ion-ding (satteliet) een dikke roze beam (die alles in een straal van 10 meter vernietigd ) naar beneden waar jij op richtte .
Maar RuffRyder, kun je dus die Ion Cannon alleen in Capture the Flag en Bombing Run gebruiken??? (speel alleen maar deathmatch :{)
Ik heb het nie zo op dat ding. Wat is er nou leuk aan? Maar goed, soms starten we een onserieus potje op en dan beginnen we elkaar te TAGgen. Heel leuk voor ffies, vooral met cheats.
Je kan het volgens mij ook bij sommige (Team)Deathmatches gebruiken, gewoon in elk land met een Tag rifle. En als je die dan lang genoeg op iemand richt dan zal het Ion Cannon een straal op iemand schieten!!