R.U.S.E

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lequero, 25 mrt 2009.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Doe je knap.

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    review versie. weet niet of die heel veel verschilt met de retail

3. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Waarom krijgt deze game zo weinig aandacht? ik vind het echt een goede strategie game. Op de 360 nog nooit zo'n goede gehad. Online is ook heel mooi. Ik vind het vooral leuk om samen met een vriend 2vs2 te doen.

4. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    echt een leuk spel
    cker 40 euro waard
    alleen zou in hedendaagse setting veel leuker zijn denk ik

5. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wel moeilijk vind ik het nog ;) lijkt net alsof iedereen na 1 dag er pro in is behalve ik ;) Ook nog niet heel veel mensen online. maar als meer mensen deze game kopen dan komt er wel meer aandacht voor denk ik.

6. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Ben nu een paar uur verder en vindt het echt lekker spelen. Dit bewijst voor mij dat een rts op de xbox gerust kan. Ga nu ff online proberen .

Tip. Speel hem op Hard , is goed te doen waardoor ik denk dat easy echt te makkelijk is .

7. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vette multiplayer, vooral 2vs 2 is leuk. Wel ben je dan erg afhankelijk van je maat, laatst werd er 1 direct uitgeschakeld door paratroopers na 1 minuut speeltijd. Was een heel klote 2 vs 1 potje uiteindelijk.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Speel je vaak RTS?

9. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game ook ffies gespeeld maar snapte er echt weinig van..
    Na 1 level ook maar weer gestopt..

10. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je überhaupt wel eens RTS gespeeld? Na één missie opgeven vind ik, no offense, wel erg zwak.

11. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mmm de demo kan mij niet echt boeien.

12. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me ook wel voorstellen dat mensen snel afhaken, er zit een flinke learningcurve in het spel. Je kan de hele campaign spelen om t spel een beetje te leren, of zoals ik 100 keer online verliezen en van je fouten leren:).

13. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In mijn "PC tijd" wel...... Vond dat wel 1 van de leukste genre's! Toen ik overstapte naar de Xbox is het RTSen een beetje verwaterd. Heb wel een aantal games geprobeerd (C&C, LoTr en Halo Wars) maar zat het altijd toch te vergelijken met de PC. Met name de besturing vond ik echt lastig.
    Met R.U.S.E ging het eigenlijk vanaf minuut 1 vanzelf, tuurlijk moest ik ff sommige knoppen onder de knie krijgen maar na een uurtje ging ik als een speer over dat veld.

Ben wel super enthousiast over deze game toch ben ik wel een aantal minpunten tegengekomen:

- Je kan geen friend inviten voor een 2vs2
    - Het tijdmechanisme van max. een uur vind ik jammer, als je een multiplayer pot weet te vinden kan het zomaar dat wanneer het feest staat te beginnen de pot alweer afgelopen kan zijn. Laat het maar aan de keuze van de gamer of ze een tijdslimiet erop willen hebben
    - Ook zou ik graag de hoeveelheid rescources zelf willen aanpassen (niet het unit cap, dat is nou eenmaal inherent aan een RTS op een console)

Maar als ik de forums van Ubisoft zo een beetje lees zijn dit de meest gehoorde klachten en het zou me verbazen dat ze daar niet iets aan doen dmv patch.

Het demo level was ook niet het beste level hoor. Zit nu bij missie 12 (heb net de "demo missie" achter de rug) en de missie's die ik tot nu toe gespeeld heb zijn echt vele malen beter dan die ene missie.
    Ff doorzetten het is echt een low profile topper!!

Arnhem here i come!!!

Laatst bewerkt: 14 sep 2010
  14. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat uurtje is soms echt te weinig indd, echt jammer als je zon punten overwinning hebt.

15. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    ik heb m gisteren toch opgepikt.. en hij bevalt prima.. controle is ff wennen, maar dat is logisch voor een rts op een console... erg leuk gedaan dat je dus wel weet dat er iets van de vijand staat, maar dat je niet precies weet wat.. en dat t soms ook decoys zijn..

leuk spel... je wint m niet door te rushen, maar ook niet door jezelf in te graven..

16. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed omschreven! :thumbs:

Rushen is dodelijk door die k.u.t. infanterie die in de bossen kan schuilen! Dodelijk voor langsrijdende tanks.

17. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wel winnen door te rushen, vooral in teamgames met combined rush op 1 tegenstander. De een rushed met light tanks+recon unit, de ander met paradroppers.

18. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wat is nou de beste tacktiek want ik heb nog maar 1 potje gewonnen online. En dat was omdat ik meer punten kreeg omdat mijn anti air zoveel vliegtuigen neerhaalde.

19. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt een goede balans altijd belangrijk.

3-4 Tanks
    2-3 Anti-tank
    2-3 Infantry
    1-2 Scout (en dan het liefst wel scouts met een verdedigende capaciteit, of een recon plane)
    2-3 Rijdende air defense
    1-2 Artillerie

Het vervelende is nu wel dat de meeste mensen direkt gaan rushen met bombers en daarmee gelijk je HQ platleggen. Dus in het begin moet je inderdaad als een gek Anti air bouwen. Stapsgewijs optrekken en niet te snel. Gebruik je Recon ook goed omdat die fockers altijd in de bossen zitten. Kan je zelf natuurlijk ook doen als defense, altijd lekkel!

Vindt die "False attack Ruse" ook altijd wel lekker om te gebruiken en dan via de flanken toe te slaan!

Klopt maar dat zal je altijd houden met een 2v2 RTS. Maar je zou het met wat goed opgestelde defense wel kunnen uitschakelen, al ben je wel de sigaar als je niet snel genoeg je force opbouwd.

Laatst bewerkt: 16 sep 2010
  20. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Net de demo gespeeld, die bevalt me wel goed.

Als ik hier lees gebruikt iedereen weet ik hoeveel verschillende soorten tanks e.d.

Ik heb gedurende de demo alleen maar 1 soort tank gebruikt. :p

Deel Deze Pagina