In mijn "PC tijd" wel...... Vond dat wel 1 van de leukste genre's! Toen ik overstapte naar de Xbox is het RTSen een beetje verwaterd. Heb wel een aantal games geprobeerd (C&C, LoTr en Halo Wars) maar zat het altijd toch te vergelijken met de PC. Met name de besturing vond ik echt lastig.
Met R.U.S.E ging het eigenlijk vanaf minuut 1 vanzelf, tuurlijk moest ik ff sommige knoppen onder de knie krijgen maar na een uurtje ging ik als een speer over dat veld.
Ben wel super enthousiast over deze game toch ben ik wel een aantal minpunten tegengekomen:
- Je kan geen friend inviten voor een 2vs2
- Het tijdmechanisme van max. een uur vind ik jammer, als je een multiplayer pot weet te vinden kan het zomaar dat wanneer het feest staat te beginnen de pot alweer afgelopen kan zijn. Laat het maar aan de keuze van de gamer of ze een tijdslimiet erop willen hebben
- Ook zou ik graag de hoeveelheid rescources zelf willen aanpassen (niet het unit cap, dat is nou eenmaal inherent aan een RTS op een console)
Maar als ik de forums van Ubisoft zo een beetje lees zijn dit de meest gehoorde klachten en het zou me verbazen dat ze daar niet iets aan doen dmv patch.
Het demo level was ook niet het beste level hoor. Zit nu bij missie 12 (heb net de "demo missie" achter de rug) en de missie's die ik tot nu toe gespeeld heb zijn echt vele malen beter dan die ene missie.
Ff doorzetten het is echt een low profile topper!!
Arnhem here i come!!!
Laatst bewerkt: 14 sep 2010