Moto gp 2 deze week al??

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chefke, 3 mei 2003.

1. Chefke

Chefke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg toennet mij folders binnen(ik bezorg folders), en daarbij zat het krantje van Bart Smit.

Nou zag ik daar bij het "xboxgedeelte" Moto gp 2 al staan en daarnaast staat er "This week release".
    Zou dat betekenen dat hij deze week al komt of is het weer een drukfout?
    Btw op de site van Bart Smit heb ik nog niks kunnen vinden.

[edit] De prijs is trouwens 67.95.

Laatst bewerkt: 3 mei 2003
  2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat zou best eens kunnen hoewel ik verwacht van niet :) Begin juni denk ik zelf. Iig goed in de gaten houden

3. IcedToM

IcedToM Guitarshredder

Leuk Bevonden:
    0
    Zou leuk zijn. :)
    Ik heb net de MotoGP classic gehaald, en het is een geweldig spel, dus deel 2 zal ik direct oppikken als die verschijnt.
    Meer banen, (nog) betere graphics, en meer customising = een topper. Ik verwacht dat deel 2 negens gaat scoren bij de meeste reviewers.

4. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moto GP II laat ik ook zeker niet liggen in de lokale game shop. Maar alleen de prijs valt mij wat tegen. Even kijken of ik 'em ergens online niet goedkoper kan oppikken. ;)

5. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht meer van hetzelfde...wat moet je nou nog verbeteren? Betere graphics...wauw zeg, die waren al goed. En meer banen? Ik vond er wel genoeg inzitten...ik verwacht dat het een piepkleine verbetering wordt van een perfecte motorracegame, een uitmelkgame dus :{

6. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn nog veel meer dingen te veranderen. Alleen de mogelijkheid om in het begin van de game in te loggen op het Live! netwerk is al koel! Voor meer nieuwe dingen in de game lees even Wouters Preview

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Xenox onderschat de veranderingen volgens mij :) Het wordt echt heel veel cooler. Ook het afstellen van je motor maar VOORAL het opbouwen van je motor; Dat wordt nml een stuk moeilijker zodat de competitie online nog leuker wordt, althans, dat lijkt mij leuker :)

Ik ben alleen benieuwd in hoeverre er echt mensen overstappen van MGP 1 naar 2 :{

8. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Een grote vraag voor mij is, hoe ontdek je een cheater? Stel je nou bijv. het volgende voor; Moto GP 2 wordt een kei moeilijke game. Het unlocken van snellere motoren wordt moeilijk, en het tunen van motors kost ook veel moeite. Allemaal leuk en aardig, een echte gamer gaat er ook wel om door. Maar, stel je voor dat er een cheat komt die gelijk alle motoren unlockt. Een gamer gaat met de door een cheat geunlockte motor online, en niemand ontdekt dat hij een cheater is. De motor kan immers geunlockt worden in de game. Hoe wil Microsoft zo cheaters ontdekken? :{

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het lijkt mij dat men daar geen cheats voor heeft gecreeerd :) Lijkt mij persoonlijk erg dom als je dat zou doen.

of die motoren zijn dan alleen offline te gebruiken.

10. GameCrasher

GameCrasher Halo 2

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb cheats nooit handig/leuk gevonden. Zitten er trouwens in moto gp 1 cheats?

11. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Bij play.com 50 euro :D

12. General Chaos

General Chaos I'm Back!

Leuk Bevonden:
    0
    Cheats zuigen!!!

Maar ik ga MGP 2 zeker kopen!!! :+

13. Craven

Craven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Khoop het...
    Ik krijg deze week me salaris weer dus dan is die van mij:)
    Enne over dat verbeteren, dat kan nog wel... Graphics kunnen nog ietsie mooier(ze waren al heeeel mooi!)en meer banen want die hadden bij Moto GP 1 wel ietsie meer kunnen zijn... maar ja het zijn echte banen die int echt bestaan.. ze kunnen moeilijk voor dat spel een nieuwe baan maken:p
    PLZZZZZ laat dit spel deze week komen.
    De prijs is idd beetje duur, dus ik zal ook online checken en anders mediamarkt:)

grtz,
    Craven

Trouwens ik bed8 later, het kan ook de PC VERSIE zijn.... dus kijk ff goed plz:)*)

Laatst bewerkt: 3 mei 2003
  14. Chefke

Chefke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    neej het is echt het xbox spel. De boxart staat erbij en hij staat midden tussen de xbox spellen.
    Owja op insidegamer zag ik weer een andere releasedate staan namelijk 16 mei.

15. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had zelf een releasedate van 30 mei staan, maar hoe sneller hoe beter natuurlijk. Ik wacht verder deze maand ook nog op Return to Castle Wolfenstein, dus hopen dat een van die snel te verkrijgen is :)

16. General Chaos

General Chaos I'm Back!

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst Moto GP 2 daarna hersenloos knallen in RtCW. :+

17. Craven

Craven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    YES!!!!
    Moto GP komt deze week uit.
    Khad een mail gestuurd naar bart smid,
    Hij zal vanaf donderdag overal in de winkels liggen:D
    YES!

18. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Nee hoor, Moto gp 2 is uitgesteld tot in juni. In amerika komt ie pas 25 mei uit dat zei een americaan op xbox live.

19. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Mwa, dat valt wel mee. In multiplayer is er al helemaal meer vereist dan keihard al schietend op de vijand af te rennen.

20. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    hij komt 30 mei www.tothegame.com :D

Deel Deze Pagina