Indiana Jones vraag

Discussie in 'Algemeen' gestart door njoyit, 3 mei 2003.

1. njoyit

njoyit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kheb nog geen thread hierover kunnen vinden maar als ie r al wel is: sorry mods ;)

ik zit nu aan t einde van level 1 en je moet nu een artefact pakken dat op een eilandje ligt met een of andere uit de kluiten gewassen krokodil die er omheen zwemt en een heel slecht humeur heeft, mijn vraag is: wat moet ik doen ???

aan de rechterkant hangen 2 kettingen die je kunt gebruiken om in te klimmen maar daar kom je volgens mij niet echt veel verder mee en andere opties heb ik nog niet gevonden ... wie helpt mij ??? :)

2. pokerface

pokerface Oh, crap!

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het eens op het cheat-forum proberen :)

3. njoyit

njoyit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou loop ik hier al zo lang rond en nog post ik m'n vraag op t verkeerde forum :mad:

thnx :)

en misschien dat er een mod is die zo vriendelijk zou willen zijn om m ff te verplaatsen O-)

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Gebruik liever de 'meld dit bericht bij moderator' knop ipv daar een post aan te verspillen :)

Dit hoort idd thuis in het Games Help forum.

*verplaatst

5. njoyit

njoyit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thnx Wouter

* loopt rood aan * ;)

6. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    probeer eens een doodskopje in het water te gooien...met een beetje geluk leidt dat de croc af...

7. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, bij mij werkte dat ook....

8. njoyit

njoyit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die krokodil ontwijken lukt nog wel, maar waar moet ik naar toe ??? ik zal ergens een switch moeten omzetten om bij dat beeldje te kunnen, maar ik heb geen idee waar ik die switch kan vinden ...

9. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Aan de linkerkant van de ruimte (als je met je rug naar de ingang staat waar je binnen kwam) zit een opening waar je in kan zwemmen. Daar moet je de kant op klimmen en dan met de schedels de krokodil jouw kant op lokken.

10. njoyit

njoyit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thnx ... ga t vanavond proberen :)

11. GalO

GalO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een vraag :

in het begin moet ik door een gras muur ;) heen hakken met een een mes waar ligt dat mes of hoe selecteer ik het mes?

12. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Dat mes ligt ergens op een verhoging. Als het goed is kun je aan de linkerkant, als je richting de begroeide deur loopt, ergens omhoog klimmen. Dan een paar keer springen en dan sta je als het goed is in een kamer waar het mes ligt.

Het mes kun je selecteren door Indy heel lief aan te kijken en beleefd om het mes vragen (of je D-pad gebruiken)

Laatst bewerkt: 14 mei 2003

Deel Deze Pagina