[Opstarten] xbox 360 loopt vast

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door rins, 11 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rins

rins Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo medeforumgenoten!

ik zit met een probleem, en dat is dat mijn xbox 360 telkens vast loopt bij het opstarten. hij freezed bij het bootfilmpje, en dit doet hij steeds een stukje later, totdat hij uiteindelijk wel helemaal opstart.
    in het begin liep hij 1 of 2 keer vast, en als ik hem dan voor de 3e keer opstartte deed hij het prima!(ook geen problemen tijdens het spelen)

maar nu moet ik hem steeds vaker op nieuw opstarten( nu al minimaal 20 x), en heeft hij soms ook dat hij net na het opstarten opeens uitvalt.:'-(
    ik heb laatst gebeld naar de xbox klantenservice, en daar zeiden ze dat als ik hem niet liet repareren, hij uiteindelijk niet meer zou opstarten. en helaas val ik buiten de grantie (net 2 maanden:-S). maar ik had het idee dat ik niet een heel deskundig meisje aan de telefoon had;), dus ik vroeg me af of jullie me zouden kunnen helpen/advies geven....?

alvast bedankt, Rins

Laatst bewerkt: 11 sep 2010
  2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zou nog een keer bellen naar de klantenservice en vermelden dat hij het echt niet meer doet, dan fixen ze het wel.

3. rins

rins Member

Leuk Bevonden:
    0
    alleen het probleem is dat ik buiten de garantie val. sorry had ik ff moeten melden. daarom laat ik hem liever niet repareren( kost 90 euro:mad:)

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat is jammer dan. Ik raad je dan aan om een nieuwe console aan te schaffen, een Elite of een Slim. Heb je dat probleem in ieder geval ook niet meer. En dan deze 360 proberen te slijten aan iemand op Marktplaats die defecte consoles wilt kopen.

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Precies, de defecte kan je nog wel €50 voor vragen.
    Bewaar je huidige HDD om de data nog over te kunnen zetten naar je nieuwe console.

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Voor minder dan € 150 heb je al een nieuwe Arcade met 3 jaar garantie.
    Je hebt alleen het probleem dat veel winkels alleen nog de "Slim" op voorraad hebben.

Koop je bijvoorbeeld de "Slim" 4GB versie in combinatie met Reach dan krijg je € 50 terug van Microsoft.

7. rins

rins Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke, bedankt voorr de reacties! Dat wordt toch ff sparen voor een nieuwe console... Weten jullie trouwens of je HDD ook op die nieuwe xbox past??

Greetz!

Laatst bewerkt: 12 sep 2010
  8. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    De oude HDD past niet op de nieuwe "slim".

Je kan de dat op 2 manieren overzetten.
    1. USB-stick.
    2. Migratie-kabel ( € 17,99 ).

9. rins

rins Member

Leuk Bevonden:
    0
    nogmaals bedankt allemaal! forum mag van mij dicht.

10. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina