1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 6 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Volgens mij gaat het erom dat je deze gametype moet downloaden.

    The gametype variant lets you have infinite ammo without reloading, infinite health, infinite jet pack, the max point multiplier with Legendary difficulty, and all the skulls turned on. You want to stick with the Rocket Launcher as it is given to you in the loadout screen. This will take you about 1 1/2 hours to do this on your own with ease. To get this done faster, get about 2-3 friends to join you.

    Zo haal je al die Firefight achievements easy.
     
  2. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0




    Deze dus.
     
  3. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    FYI Noble 6 is niet de master chief. Dat is allang confirmed door bungie en de laatste vidoc wordt er ook gezegd door dr halsey dat er alleen nog een andere spartan "hyper lethal" is. En daarmee bedoelen ze de master chief
     
  4. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    De review staat online!

    Lees alles over de campagne! De multiplayer review volgt later. Realiseer je dat veel andere websites eigenlijk maar wat schrijven over de MP dat gebaseerd is de beta en wellicht een kleine test van de MP.
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Leuk om beide verhalen te lezen! Nu weet ik tenminste waar het een beetje over zal gaan. Ik heb namelijk totaal nog niks gelezen van het gehele avontuur. Toch mis ik nog wat in het stukje van jullie, ik weet niet wat, misschien wat meer informatie rondom de SP, maar jullie willen ook niet teveel spoiler-en natuurlijk. Maar misschien is het ook wel dat ik de overige 95% al wist qua wapens/omgeving/en wat voor spel Reach nou echt is. :).
     
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Dank je. Had je meer over de inhoud van het verhaal willen weten? Dat is lastig omdat we anders zeker wat gaan verklappen en dat zal niet iedereen ons in dank afgenomen.
     
  7. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de laatste tijd onder een steen geleefd. Vandaag voor het eerst materiaal gezien van Halo Reach. Geweldig! Ik ga het spel uiteraard kopen! Het eerste boek 'The fall of Reach' heb ik trouwens ook jaren geleden gelezen, gaaf dat ze deze ook hebben gemaakt in game vorm!
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Nice, Reach dus €29 bij Saturn Zaandam zoals ik lees in het koopjes topic. Dinsdag ochtend maar even heen dan, is dichterbij dan MM Arena. :+
     
  9. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me een typefoutje van de poster. 39 euro is het waarschijnlijk.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    45 Minuten Quick Look:

    http://www.giantbomb.com/quick-look-halo-reach/17-3204/
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Mafia 2 was er ook €29, dus why not. :+
     
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Voor hoeveel gaat MM em verkopen ?
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    [GT]704382[/GT]
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik heb de review van gametrailers gezien en op basis van wat hun aangeven snap ik het hoge cijfer van 9,3 niet.

    De pluspunten
    -Betere graphics,
    -Goede sfeer en muziek
    -Veel opties in de MP met veel aanpassingsmogelijkheden

    Dan de minpunten:
    -SP missies zeer eentonig. Puur vijanden doodmaken, verder lopen vijanden doodmaken met weinig variatie.
    -Slechte AI,de AI maakt niet veel aliens dood en kan nog steeds niet rijden in voertuigen.
    -Korte SP
    -MP heeft guns die veel te overpowered zijn
    -MP heeft slechts 9 maps! (zal wel veel betaalde DLC zijn met oude maps die terugkomen)

    Als ik dit objectief bekijk kan ik niet hoger dan een 8 uitkomen.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Wel lame dat er maar 9 multiplayer maps zijn inderdaad...
     
  16. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Er zijn idd maar 9 unieke maps, maar volgens mij lag het in de vorige games niet veel hoger (10 ofzo). Bovendien zitten er nog 4 remakes in gemaakt in Forge World en dat zijn gewoon volwaardige maps (behalve dan de looks).

    Qua wapen balans zou ik niet teveel op reviews vertrouwen, kunnen ze zelden goed inschatten.
     
  17. Stoeipoesss

    Stoeipoesss Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Reviews moet je vaak niet naar kijken. De enige review die telt is die van jezelf.

    Gaan jullie de campaign trouwens spelen met scoring aan? Dus dat je medals in beeld ziet als je bijv. een triple kill maakt en de punten bij elke vijand?
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    En die mening wordt vaak gedeeltelijk beinvloed door wat anderen vinden, zoals de mening van professionele reviews.
     
  19. xboxgek1

    xboxgek1 Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die folder van de Saturn in Zaandam gister al gehad en ff gebeld..het is een FOUTJE die datum, ze hebbe die game gewoon dinsdag de 14e voor 29 eurootjes!!! Ik ga voor de deur liggen want ik moet em hebbe!!!!!
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hangt volgens mij af van welke MM je bedoeld? Iedere MM is volgens mij weer een beetje anders.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina