Advies gevraagd over 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door vanduin, 9 sep 2010.

1. vanduin

vanduin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo jongens ik vraag hierbij jullie advies.
    Me 360 is nu al een tijdje overleden en nu halo reach eraan komt wil ik toch weer aan de gang gaan.

1.Nu kan ik me 360 opsturen om telaten maken(duurt weer een tijdje).
    (Maar als hun hem maken heb je dan weer kans op een rrod of is het dan verholpen?)

2. een arcade kopen, alles overpluggen en gamen maar.

3. een slim kopen.

Alvast bedankt voor jullie advies!!

2. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    1. Je hebt altijd kans op een RROD, ook al is hij wel eens opgestuurd naar Microsoft. Alleen bij een Xbox 360 Slim kan je geen RROD krijgen

2. Een arcade is nog een oude Xbox, die dus ook een RROD kan krijgen

3. Als je het geld hebt, zou ik voor de Slim gaan. Stiller en geen RROD

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als je nog garantie hebt moet je hem zowieso even opsturen, het kost je niks (alleen wat moeite) en je krijgt een werkende xbox terug. Of hij daarna weer kapot kan gaan is lastig te zeggen, het kan altijd natuurlijk.

Als het je te lang duurt kun je natuurlijk altijd in de tussentijd nog een nieuwe kopen en dan zet je die oude op marktplaats als hij terugkomt.

Als ik persoonlijk nu een nieuwe zou kopen zou ik voor de 250GB slim gaan maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze, als je die 250GB niet nodig hebt is een Arcade natuurlijk wel een stukje goedkoper

4. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
  5. vanduin

vanduin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah heb 250GB opzich niet nodig, maar me garantie is al verlopen.
    Dus ik weet niet hoeveel het kost? en of het dan beter is om een nieuwe arcade te halen ?

Jah hiervan ben ik ook al op de hoogte, daarom vroeg ik ook even om advies:p wat nou het beste is om tedoen

Laatst bewerkt door een moderator: 12 sep 2010
  6. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    als je €90 moet betalen voor reparatie, zou ik altijd een nieuwe kopen!

7. DAY

DAY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou een goedkope Arcade kopen met Jasper chipset. Kan je gewoon je huidige kabels en eventueel Hdd blijven gebruiken. De Jasper chipset is geloof ik ook het meest betrouwbaar, want lees nu ook op sommige sites dat de Slim wat problemen heeft. Daarnaast kost de Slim ook gewoon wat meer dan een Arcade.

Deel Deze Pagina