1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 6 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ik moet morgen vroeg op om een pakketje op tehalen voor mijn pa, daarna ga ik dus ook gelijk maar langs een paar shops. Ben er wel vrijwel zeker van dat ik hem ga vinden. Zitten hier 9 shops vrij dicht bij elkaar in de buurt dus. Laten we hopen!
     
  2. James Pond

    James Pond Guest

    Waarom hebben jullie niet gewacht op de review copy? Of hebben jullie die nog niet ontvangen? Zo niet vind ik dat wel slecht van MS.
     
  3. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is belangrijk om tot een goed oordeel te komen om de hele campaign te spelen totdat je kunt overgaan tot het schrijven van een review...
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2010
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Tja persoonlijk vind ik een review pas een review als iemand de hele campaign gespeeld heeft
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Er zijn verschillende soorten review copies. Zo ontvangen wij af en toe een debug versie van het spel, die alleen speelbaar is op een debug console. Maar meestal ontvangen wij de normale versie van het spel, die gelijk is aan wat je in de winkels tegen komt (alleen is de verpakking anders/ontbrekend bij ons). Deze ontvangt elke site / magazine pas enkele dagen van te voren, waardoor wij met een complete review pas laat zouden zijn. We kregen echter wel een uitnodiging van Bungie op langs te komen in Amsterdam en daar de Reach SP te spelen!

    Je bedoelt het hele spel? Een review is pas compleet als je heel het spel bespreekt hebt, inderdaad. Daarom volgt er binnenkort nog een tweede deel!
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.432
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Hoorde al dat het einde suckt?
    zal wel weer, standaard.
    tjongejonge, laatste halo. Doe er dan iets fatsoenlijks in. Naja zal t binnenkort beleven.
    Doe zelf wel weer 2 weken over die SP, ipv jullie in 1 dag, gelukkig heb ik nog een leven. :+
     
  7. James Pond

    James Pond Guest

    Dat niet alleen, de rest van de game ook. Omdat dat uiteindelijk het product is wat je koopt. Om een review te maken van enkel de campaign die je in een hotel hebt gespeeld of waar dan ook bij MS, is meer een preview.
     
  8. Forty

    Forty Guest

    Speel het spel nou maar eerst zelf voordat je gaat klagen dat het hele spel zuigt.
    Straks denk ik van "mwa misschien toch niet kopen" 2 dagen voor de release.

    Je verneukt het voor anderen.
     
  9. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb de review zelf nog niet gelezen, maar hebben ze de hele campaign kunnen doorlopen tijdens dat bezoek?
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.432
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Gast, als ik het met zo'n comment al 'verneuk' bij jou zit er een gaatje in je hoofd.
    Ik zeg alleen dat ik het hoorde, en zeg erbij dat het bij veel spellen zo is. En voor een laatste Halo moet het einde goed zijn toch? Maja, beleef het zelf wel, net zoals jij. ;)
    Is ie maandag al te halen? morgen dus..
     
  11. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    gewoon niet naar luisteren
    iedereen heeft zijn eigen mening erover :p
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee hoor, het is toch de review van de Campaign? Die Casper en Kevin écht gespeeld hebben. Niet zomaar twee levels of wat leuke fragmenten zoals bij een hands-on of een preview. Maar heel de Campaign.

    Ja, Casper en Kevin zijn een dag naar Amsterdam geweest en hebben daar de Campaign uitgespeeld. Op Easy ga je er snel doorheen, zeker als je met z'n tweeën bent.
     
  13. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Ik denk en hoop van wel !
    en anders kruip ik wel ff achter die balie en ga naar http://www.bungie.net/stats/reach/online.aspx
    als bewijs dat die all verkocht word ofzo :p
     
  14. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Jongens, even een vraagje:
    Gaan ze de limited edition ook los (zonder pre-order) verkopen bij de Media Markt en zoja, weet iemand voor hoeveel moneys ongeveer?
     
  15. James Pond

    James Pond Guest

    Ok ok.. maarre Easy? Wtf :confused: Bungie zelf zegt dat je Reach het beste op Heroic kan spelen om de beste ervaring te hebben ( qua intelligentie van de AI bijvoorbeeld )
    . Wel een beetje raar dat ze hem op easy hebben gespeeld.
     
  16. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap eigenlijk het probleem over heel de reviewstory niet ?
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als Casper en Kevin op Heroic hadden gespeeld, hadden ze nooit de Campaign kunnen uitspelen, en dan was heel het uitstapje voor niets geweest. Een review van de helft van de Campaign kan niet, en een preview een week voordat onze review verschijnt is ook een beetje nutteloos. Zeker omdat we al eerder een Hands-On gedaan hebben. Het hele idee achter deze uitnodiging van Bungie was, en dat is door Bungie bedacht, om reviewers de kans te geven de hele campaign te spelen en daar iets over te schrijven.

    Ik ook niet, lijkt net alsof mensen iets zoeken om te zeuren!
     
  18. James Pond

    James Pond Guest

    Nouja geloof me, ik zoek niet iets om te zeuren :). Ik vind het vaag van MS dat ze niet eerder een review copy opsturen, aangezien zelfs celebs in de US de game een aantal dagen geleden al lekker mee naar huis mee mochten nemen.

    Dat je vervolgens Halo Reach op easy MOET spelen, en daardoor een waarschijnlijk minder toffe beleving hebt ( aangezien de AI op hogere levels veel slimmer is ), en je ook nog eens alleen maar de campaign kan reviewen, en jullie dus niks kunnen zeggen over de MP terwijl de game over 2 dagen ( en sommige mensen hebben hem al ) in de winkels ligt! Dat is imo niet hoe een review gedaan moet worden. Natuurlijk hebben ze wel de gehele campaign gespeeld, maar er zit zoveel meer in Reach.

    Vind het maar slecht van Bungie/MS hoor.. ze hadden jullie gewoon een aantal dagen geleden een review copy moeten sturen. Zodat de reviewers zelf thuis de game kunnen spelen, en alle ins en outs kunnen checken. Zo ontdek je ook eerder fouten of negatieve dingen aan het spel.

    Snap je m'n punt? Het is uiteraard alleen mijn mening ^^.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 sep 2010
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik snap zeker je punt, ook heel logisch dat je zo denkt! Het is indedaad jammer dat Microsoft (of de mensen in onze regio) het spel niet eerder opgestuurd hebben, dat is zonde. Maar de mogelijkheid om de SP te spelen leek ons alleen maar een geweldige kans, om jullie al lekker vroeg te laten lezen over de Campaign. Die info heb je al vast!
    Nog ff wachten en dan hebben we straks ook een review met daarin MP, Firefight en Forge!
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.432
    Leuk Bevonden:
    17.525
    XBW zegt toch ook niks over de MP? Ze hebben de SP gereviewed, wat ook duidelijk op de site staat. En daar hebben ze over beoordeeld. Dus niet over de MP, etc. Leer toch lezen man..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina