Als je de reviews moet geloven wordt dit een top spel op live. Ben ook zeer benieuwd. Volgens mij moet ie vrijdag in mijn box zitten en dan weten we meer!.
na de trailers te hebben gezien, denk ik dat het best een toffe live game kan zijn.. maarja we zullen de reviews maar is afw88
mijn broertje heeft hem op de cube ik vind het echt een rukgame framerate zuigt te kort eentonige gameplay,Ik zie geen reden om hem nu ook te kopen
..die erg verbeterd is. Betere graphics, gameplay de hele rits ebben ze geoptimaliseerd. Ze zeggen zelf al dat deze versie de ene is waar ze eigelijk naar toe wilden werken.
Mmm... Ik zou toch op mijn hoede zijn en blijven... Zowel de GameCube versie en de PS2 versie van het spel zijn niet erg goed... Okee, de Xbox versie zou beter kunnen zijn... Maar er zijn wel meer Star Wars games die klote zijn (niet allemaal), dus het zou zonde zijn om je poen in de wensput van de Xbox versie te gooien, terwijl het wellicht ook een puinbak is... Ik geef het spel zeker een kans, maar ik kijk wel goed de kat uit de boom...
ik heb er wel vertrouwen in, de Xbox versie is veel later uitgekomen EN ze zeggen zelf dat de Xboxversie hun eigelijke bedoeling was van wat ze met de andere versies probeerden... Ziet er allemaal flex uit dus ik ga hem wel halen :d
ik heb hem hier, maar echt gaaf is 'ie absoluut niet. Wat ik het aller aller slechtst vind is dat het schokt (ja!! echt waar). Tijdens de gameplay haast niet (soms ook, dat is toch gewoon slecht) maar tijdens de tussenfilmpjes!!! bah gewoon! Ik raad hem niemand eigenlijk aan, maarja als je nou helemaal pro star wars bent kan je er natuurlijk niet vanafblijven
Hij is nog niet te koop in de EU. De cube/PS2 versie schokt idd, maar de Xbox zou beter zijn...Hoe kom je aan die Xboxversie (of heb je Cube/PS2) ? Import ? of...?
Elite, ja ik heb de mazzel erg veel import te kunnen bemachtigen. (heb bv ook soulcalibur 2 japanse versie hiero)