1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    ROLL Mage, serieus ik speel nu ongeveer 4,5 jaar een Mage (me main en tevens mijn enige char op mijn bankalt na) en nog steeds speel ik het met plezier. Fuck alts en ga voor het maximale...

    Je zegt nu wel leuk dat je portals kan maken en zo je kan er wel wat mee verdienen, het is vooral handig voor jezelf maar je wilt niet weten hoeveel portalwhispers je per dag krijgt, je wordt er serieus gek van. Ik open alleen nog maar Portals voor 10+ gold, de rest negeer ik gewoon. Noem me arrogant maar mensen willen niet weten hoe irritant het is om steeds portals te openen, en moet niet zien op welke manier vaak. :emo: Vaak alleen met 'Portal Dalaran now' 'Portal Iron Forge now'. Daaag. _0/

    Maargoed ga voor een Mage, makkelijk te levelen, nukeclass, portals, eigen food, leuk ook voor solo etc.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Die heb ik inderdaad en maak ik vroeg of laat nog wel een keer af. Het is alleen in mijn ogen de meest trage class om te levelen. Verder wel een leuke class, maar zelfs met mijn heirlooms erop nog traag. Ik wil hem eerst naar 40 zien te krijgen en dan misschien er een Tauren van maken.

    De reden, en dat is ook al een beetje vermeld, een andere class om te levelen zoek is omdat ik mijn Priest gewoon niet fatsoenlijk verder krijg.

    Een aantal maanden geleden heeft volgens mij G Force ofzo al eens gezegd dat het een vrij moeilijke class was om te levelen. In ieder geval kan ik hem nog wel even bewaren, maar misschien ga ik ook wel vol voor een Mage.

    Als het echt zo irritant is om Portals te doen moet ik dat eerst zelf ondervinden. In elk geval bedankt voor jouw antwoord Legacy.
     
  3. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu een tijdje bezig met het lvlen van een Disc Priest en deze is nu 70. Tot 40 is het doorbijten (heb veel instances gedaan) en als je op 40 dual spec haalt, kun je ook lekker makkelijk in Shadow questen.

    Heb niet zo lang geleden een Mage naar 80 gebracht en een klein beetje gegeared. GS is rond 4800, maar ben gestopt omdat ik deze class persoonlijk het saaist vind om mee te spelen. Als je Arcane gaat dan, want dat is echt alleen 2 knopjes indrukken. Als je Frost gaat in PVP schijnt het wel leuk te zijn.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Voor mij is het minder nodig hebben van knoppen alleen maar een pre. ;)
     
  5. rhijbeek

    rhijbeek Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    MAar om te respeccen kost aardig wat G toch?
     
  6. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Met een dualspec niet.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Misschien bedoeld die de dual spec wel. Die is toch 1000 G en dat is wel ff knabbelen als je geen main nog hebt op 80 ofzo. ;)
     
  8. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb mijn shadow priest op lvl 74 en moet zeggen dat het retesnel gaat met heirlooms! Mob's zijn zo dood! Je zit constant op full health, enige nadeel is dat je soms door je mana heen gaat! Maar daar heb je dispersion voor en glyph of SW:p die je mana terug geeft!
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Sorry SW? :eek:

    Als dat echt zo snel gaat, dan ga ik ff rap respeccen. 8)
    Ik level al een kleretijd in Holy.

    Kom maar met die facepalm? :+

    Btw: Ga denk ik een flinke slag slaan. Heb voor 250 G ingekocht op AH. Als het allemaal Buy Outs worden, heb ik op de inkopen straks 600 verkoopwinst. :9

    Is sinds het begin van de zomer niet meer geweest. Doe ook weinig meer aan AH playing.

    Btw: Mc Sparkle: Mag ik je spec dan ff in een link? Ga ik die gelijk even overnemen. Mijn priest is ook de enige die tot nu toe dual spec heeft.
     
  10. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    AuctionLite is handig voor de Ah. :thumbs:
     
  11. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0

    Shadow Word: Pain, check anders maar Boem op de armory, ik zit op spinebreaker! De specc is nog niet af aangezien ik pas lvl 73 ben. Maar de shadow talents die ik heb zijn goed voor pve en lvlen!

    Hoezo lvl je als holy? |:- Doe je alleen dungeons? Zo niet, specc shadow!

    Edit: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Spinebreaker&cn=Boem
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2010
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb mijn 71 Priest, 80 Hunter, 80 Rogue, 60 Druid, 70 Mage en nog wat grut gedelete in een nerdrage. Die vind je dus niet meer op de Armory.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Bedankt.

    @ McSparkle: Waarom, dat is toch zonde? Niet dat ik het nooit gedaan heb. :eek:
     
  14. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ja, haal ze terug kutje!
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Net ruins of A Qiraj gedaan als tank.

    Was dat nu nodig raid leader? :+:emo:
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  16. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst weer begonnen met mijn shadowpriest die op 71 stond. Als je met alles saved bent op je chars en je je verveeld moet je toch wat.

    In paar dagen tijd ff snel gepowerlvlt van 71 naar 76! Dan begint het toch wel weer te knagen en wil ik zo snel mogelijk 80 zijn. Vind het altijd wel leuk op opnieuw gear te verzamelen in dungeons en aangezien het met mijn guild wel goed zit, ik gelijk ICC in kan O-)

    Helaas ging me rested wel erg snel en moet ik weer ff wachten tot ik full ben :9

    Edit: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Spinebreaker&cn=Hendir

    Met mijn paladin weer geluk gehad, T10,5 legs dropte voor me vanmiddag en vandaag in 25m dropte de shoulders! Nu heb ik 61 frost en denk dat ik maar voor de chest ga! Heb gekeken voor boots maar heb gewoon echt geen geld om ze te craften:mad: Eerste de beste boots droppen geloof ik pas ergens op 25m Council ofzo! Moet eigenlijk nog steeds die gems in me chest en wrist vervangen maar dat doe ik wel als ik iets beters heb!
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Waar ik wel bij van word, zal maar geen commentaar op gear of gems geven, is de naam van je char.
    Hendir en een bloodelf. Ook een van Haldir en andere LOTR bijpersonages toevallig? :9
    Ik probeer bij chars die ik heb ook altijd namen te verzinnen in die richting, al dan niet iets dat Oud Romeins klinkt.
    Dat Aragornnl en Haldirnl hebben jullie me wel goed afgeleerd. :+
    Gisteren Blizzard maar ff beloond omdat ze mijn account weer netjes hebben terugegeven.
    Hiervoor mijn Warrior weer male gemaakt en een andere naam gegeven.
     
  18. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Hoeveel geef jij wel niet uit aan blizzard??
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik heb het 3x gedaan met main of alt toen mijn account of de een of andere manier geblokkeerd was.

    Voor de rest meer kleinere uitgaven, o.a. die name chance van Aragornnl naar Menora. Dat laatste moest van jullie. :+
     
  20. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Niks mis mee, meeste gear is zelfs beter als de jouwe. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina