1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 5]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 23 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Scherm van m'n iPod touch 1st Gen en m'n oude iPhone 3G (die m'n zus nu heeft) is direct bagger. Zelfs het scherm van m'n iPad ziet er stukken minder uit nu ik de iPhone 4 gewend ben!
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Schermen verschillen onderling ook nog, ik had 2 iPod Touches van de eerste generatie en bij de ene was het scherm veel fletser/washed out (op gelijk brightness).
     
  3. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    8) i lol'd 8)
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Idd, maakt niet uit wat voor stomme naam ze eraan geven, het beeld is echt super scherp. Voorheen met mn iPhone 3G moest ik bij het bekijken van een website inzoomen om artikels te kunnen lezen, nu hoeft dat niet eens meer. Je kan een full size website gewoon zo lezen, zonder in te zoomen, zo scherp is het beeld, zelfs websites met klein lettertype :cool:
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mensen nog last van de deathgrip met de iPhone 4 (zonder bumper).
    Lees en zie nogal wat wisselvallige verhalen en video's erover.
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk totaal niet. Merk echt geen verschil.
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Totaal geen problemen mee. Zoals ik al vaker heb gezegd. Opgeblazen media-hype.
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Als ik mn iPhone 4 idd zo vasthoud dan verlies ik zeker 2 streepjes. Maar heb normaal altijd wel 4/5 streepjes dus heb nog nooit gehad dat de verbinding weg viel, maar het is zeker zo dat hij streepjes verliest als je em zo vasthoudt.
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mja, bij de ene video zie je het duidelijk (maar kan je nog wel gewoon blijven bellen), bij de andere video zie je het niet. En de signaal balkjes schijnen wat overgevoelig te zijn ofzo, waardoor dat ook niet alles zegt.
    Gaat nog wel een gerucht over iets van een revisiemodel op 30 sept (campagne van bumper loopt ook tot 30sept (erna nog wel te krijgen). Wacht dat denk nog even af en dan bestel ik hem met een relax abbo.
    Heb ook nog geen enorme haast mee, aangezien er toch nog wel een levertijd op zit. Hoe eerder ik hem bestel, hoe ongeduldiger ik wordt van het wachten. :p
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2010
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als ik hem echt op de deathgrip houdt gaan er bij mij ook 1 of 2 streepjes af maar ik heb nog niet meegemaakt dat ik hierdoor 'Geen Service' had en dus niet meer kon bellen of dergelijke. Hier in N-B gewoon goed bereik.

    Ik had vandaag ook even de gratis Apple Bumper erop gezet maar wat is dat maar een lelijk ding zeg :9. Dus meteen eraf gehaald.

    Iemand?

    En nog een vraag:
    hoe kan ik in Hipstamatic de EXIF data (gebruikte lens, filmrolletje etc) zien van een foto?
     
  11. Nielesss

    Nielesss Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ligt aan de iOS versie die je erop hebt staan. 4.0.1 kun je gewoon jailbreaken.
     
  13. Nielesss

    Nielesss Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wist ik. Maar als er 4.1 op staat kan je toch niet terug naar 4.0.1? Zoiets dacht ik gehoord te hebben. Ook niet via de herstel procedure.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  15. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je je SHSH Blobs niet hebt opgeslagen, niet nee. En daarvoor moet ie eerder al gejailbreaked zijn op een lagere versie.

    Dus denk niet dat je kunt downgraden, helaas! Maar de 4.1 JB komt er toch wel aan binnenkort.. :+
     
  16. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Die iPhone 4 dock ligt nog steeds niet in de winkels, wat duurt dat laaang.
    En ik vind de verzendkosten te hoog om hem via de internet store te bestellen. ;)
     
  17. j0rdyy

    j0rdyy Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Klein vraagje:

    Ik heb de iPhone 4 besteld maar die krijg ik waarschijnlijk pas na 30 september binnen.. Kan ik dan nog een gratis hoesje bestellen aangezien ik hem voor de 30ste heb besteld of niet?
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nee want je moet via de Case Program app je iPhone 4 verifiëren, waarbij o.a word gekeken door die app of je een iPhone 4 (en niet een iPhone 3GS bijvoorbeeld) hebt en het je eerste keer is dat je een gratis hoesje besteld.
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ben blij dat ik over 2 weken mijn abonnement kan verlengen want iOS4.1 op de 3G is verschrikkelijk.
    Maak dagelijks veel gebruik van Mail , maar sinds iOS4.1 reageert Mail heel traag en loopt geregeld muurvast.
     
  20. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    *Is dolgelukkig met z'n net 1 week oude 3GS* _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina