1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Controller werkt niet meer.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ---Diablo---, 9 sep 2010.

  1. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik op Modern Warfare 2 zit, doet mijn controller het niet meer goed. Als ik naar rechts wil draaien gaat dit heel schokkerig en langzaam. Met mijn andere controller (die op batterijen werkt) heb ik dit niet? Wat kan ik hieraan doen? En ligt het aan de controller of de accu?
     
  2. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen als je op MW2 zit?
     
  3. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem eerlijk gezegd nog niet uitgeprobeerd bij het spelen van andere spellen. Maar mijn andere controller doet het gewoon perfect op MW2. Dus dan neem ik aan dat het de controller is en niet het spel MW2.
    Wat ik ook nog heb gedaan is het verwisselen van de accu's. Hierdoor kon ik uitsluiten of het aan de accu lag of echt de controller. Het is helaas de controller? Het 'knopje' RS doet het dus niet meer.
    Kan ik dit zelf maken of zal ik terug moeten gaan naar de winkel?
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2010
  4. A1gp

    A1gp Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    als je de controller langer dan 2 jaar hebt dan, kun je wel teruggaan naar de winkel maar ik denk dat de garantie niet meer geld. Dus nieuwe kopen of microsoft xbox klantenservice bellen mischien dat je daar goedkoper een vervanger kan krijgen.
     
  5. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem absoluut niet langer dan twee jaar. Dan ga ik gewoon wel terug naar de winkel.. Hopelijk krijg ik een nieuwe!
     
  6. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Als je hem langer hebt dan een maand, kan je beter de helpdesk bellen. Er zijn maar weinig winkels die hem na de maand nog omruilen.
     
  7. sh0tZ`

    sh0tZ` Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die ene die het nu slecht doet nou zonder of met kabel?
    Als het MET kabel is, kan je misschien een breuk in je kabel hebben? :p
    Batterijen is zowieso fijner, alleen wel oplaadbaren. :thumbs:
     
  8. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Degene die het niet meer doet, loopt op een accu. In de kabel zit absoluut geen knik.
     
  9. sh0tZ`

    sh0tZ` Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, nouja dan is dat het probleem ook niet.. dan zal denk ik de controller niet meer goed wezen, of nooit goed geweest zijn! :eek:
     

Deel Deze Pagina