Project Natal/ Kinect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door hayabusa halo, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @ X: maar jij bracht het alsof GoW3 en UC2 iets brachten wat eerder beloofd is.....

maar we zullen zien

2. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    ik vind wel: microsoft had meteen duidelijk moeten maken wat er wel/niet op kinekt zou werken. Het wordt een geweldig produkt, maar dit soort geintjes vindt de gamer niet leuk.

de simpele consument begrijpt toch niks, maar de gamer houdt alles in de gaten ;)

3. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Wanneer kom jij op de veluwe?

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Eurogamer

5. Foals

Foals BOMBHASBEENPLANTED!!

Leuk Bevonden:
    0
  6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja dat is hem

7. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Niet echt super. Het vierkante is wel mooi maar het groen/wit lijkt imo echt nergens naar.

8. latino

latino World Fineszt Gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed en strak uit vind ik eigenlijk. Lijkt ook wat sneller (Ik weet dat bepaalde stukjes zijn versneld)

9. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Veel langzamer kan het ook niet meer worden!!

10. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Zeker sneller ja. Dat zou mooi zijn, want als ik een vriend wil uitnodigen voor een game of party, dan duurt dan veels te lang!! Als ik in een online game zit dan word je daar niet blij van.

Waar ik na al die jaren nog steeds heel blij van wordt is dat de xbox nog steeds zo heerlijk snel opstart :)

Let trouwens ff op het gepostte filmpje op 1 minuut 5 seconden. Die malloot speelt met een xbox met een ban. Hopelijk vliegt dat ding binnenkort in de fik.

11. Foals

Foals BOMBHASBEENPLANTED!!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, viel me nu pas op :emo:

Hier overigens nog een (langer) filmpje van de kinect-ready update:
    http://www.youtube.com/watch?v=PPzWlZXkjBQ

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De nieuwe dashboard update ziet er wel strak uit zeg!!

Heb na lang nadenken en lezen toch besloten wat ik ga nemen, Move of Kinect. Met alle nieuwe topgames die de komende maanden uitkomen, heb ik besloten om voor één van de twee te gaan.

Uiteindelijk heb (vanochtend pas) besloten om voor Kinect te gaan. Ik was bij de aankondiging van Kinect erg sceptisch over het product. Maar, na enkele weken echt alles te hebben bekeken en gelezen, zie ik de potentie van het apparaat. Ik zie de mogelijkheden van de nieuwe speelervaring die Kinect bied en kan gaan bieden.

In eerste instantie was ik best wel enthousiast over Move. Maar, eigenlijk is het gewoon niets meer dan een soort upgrade van de Wii-mote. En betreft de mogelijkheden met de Wii controller, been there, done it en seen it. Move komt op mij over als Wii-mote 1,5. Vind dat Sony wat dat betreft met Move een beetje achter de feiten aanloopt. Met Kinect zet Microsoft wat mij betreft een nieuwe manier van gameplay neer en dat vind ik interessant.

Vandaar dat mijn keuze op Kinect is gevallen.

Laatst bewerkt: 14 sep 2010
  13. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Dat ben ik wel met je eens. Denk ook wel enig sinds zo! toch heb ik eerst voor de move gekozen.. is maar 39 euro. Ik denk dat Ms de eerste periode nog niets te bieden heeft! Dus is de move een mooi tooltje om vast te experimenteren!

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Grappig, ik zie het 180 graden de andere kant op (Sony zet wat mij betreft een nieuwe standaard qua mogelijkheden). Welke mogelijkheden zie je dan? En vooral, welke spellen?

15. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens! De move is ook zeker meer dan een wii motion plus 1.5. Daarnaast ben ik het volledig met Sony eens dat je ook "buttons" moet hebben om volledig van een game te kunnen genieten. Dat is ook de grootste downfall van Kinect, geen buttons, niks in je handen! Dat haalt je mijns inziens toch volledig uit je spelbeleving.

Neem bijv. eens een racespel. Met een controller of stuurtje racen of alleen met je handen, nee Kinect is niks voor mij. Nog 1 dag wachten en dan aan de slag met de move! Hoop wel dat er snel goede games uitkomen en dat Sony niet alleen voor standaad wii meuk gaat! De Move en de techniek erachter hebben namelijk enorm veel potentie en als developers dat weten te benutten staat ons nog wat moois te wachten.
    Voor nu koop ik de move erbij als leuke party gadget naast het geweldige Singstar en Buzz!

Laatst bewerkt: 14 sep 2010
  16. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Ik wacht wel lekker af totdat er echt iets leuks voor is. Iets wat je totaal uit je stoel blaast zoals headtracking bijvoorbeeld.

17. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Een vriend van mij zit in het beta programma van Kinect, hij heeft hem nu thuis staan + 2 games gratis! :mad:
    Godverdomme, wil m ook hebben!:9
    Het zag er wel gaaf uit maar weet nog niet of ik de volle mik er voor wil betalen laat staan als er allemaal van die kut games uit komen.
    Xbox live vision zou ook nog zoveel games krijgen enzo, nooit meer iets van gezien...

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Steel Battalion met Kinect?! Voor de mensen die het niet kennen, SB had deze controller:

Als ze dit goed werkend krijgen met Kinect moet ik heeeeeel veel uitspraken gaan terugnemen :+

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik hoop dat die controller er ook weer komt (dat was voor mij de beste controller ooit)

20. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    En om de rest van de nieuw aangekondigde games ook maar even te noemen:

The first exclusive is called “Codename D” created by Grasshopper and Microsoft Game Studios the makers of “Killer7″ and the “No More Heroes” series. Killer7 was an action adventure game for GameCube and Playstation 2. The game was about an elite group of assassins which performed hits on behalf of the United States government. In Codename D you will fight for you life to survive an evil amusement park fill with twisted, eerie creatures.

The second exclusive is called “Project Draco” from the creators of “Phantom Dust” and “Panzer Dragoon” by Grounding and Microsoft Game Studios. In the game you will be able to nurture and learn to communicate with your dragon and you must train it and make it your partner in combat. The game is also Xbox Live enabled and will allow you to take to the skies with friends, no mention on how many players over Xbox Live.

The third game is called “Haunt” by NanaOn-Sha and Microsoft Game Studios. In this game you take your friends with you over Xbox Live into a spooky haunted house which is filled with mystery. The game features traps, ghosts, ghouls, and other frights to stand in your path. Sounds like a family style game not for a hardcore gamer.

The fourth game is “Steel Batalion Heavy Armor” from Capcom and From Software. Steel Battalion has been on the Xbox before but never with Kinect. The game is based in the year 2082 in Manhattan a time when computers and almost all modern technology have been lost. The biggest and greatest nations in the world are at war in a battle for supremacy. America’s army takes to New York to begin the offensive ground war. The battle should be extremely realistic with the help of Kinect. Check out the trailer below for your pleasure.
    [yt]s57YY3FOoZs[/yt]

The fifth and final exclusive announcement came from Sega and the game is “Rise of Nightmares.” The game will feature a spine-tingling horror experience that fully takes advantage of Kinect’s controls.

There aren’t that many details about the games mentioned above but we hope that more information will be released as the Kinect launch moves closer. There are a few other games that were mentioned as downloadable on the Xbox Live Arcade. The first being “Fire Pro Wrestling” by Spike and Microsoft Game Studios.” In this game your avatar on Xbox Live will become a pro wrestler. The game offers avatar customization to make it look more like a pro wrestler.

The second downloadable title will be called “Radiant Silvergun” created by Treasure, and Microsoft Game Studios. The game is a classic scrolling style shooter famous in Japan. The game will be revived on the Xbox Live Arcade with the return of the unique seven-weapon system, as well as improvements to the overall game. Below is a trailer of the old game which will be greatly improved for the Xbox.
    [yt]csb5aYoMal8[/yt]

Some other mentions are “Body and Brain Connection” from Namco Bandai Games, “Child of Eden” from Ubisoft, and “Metal Gear Solid: Rising” from Kojima Productions. Xbox Kinect releases in November and should bring these exciting new titles, keep a look out.

Laatst bewerkt: 16 sep 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina