1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 5]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Arjan, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Sinds 2 dagen als ik Demon's Souls opstart (net ervoor even MW2 gedaan en die starte meteen) blijft de PS3 hangen op een zwart scherm na het opstarten van de disc. Eergisteren moest ik 3x opstarten voor ie het deed en vandaag 4x. Straks ga ik even kijken of het bij meerdere games voorkomt of alleen een DS probleem is.

    Iemand tot zover enig idee wat er mis kan zijn?
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Disc ziet er goed uit?

    Ik heb zoiets op de 360 wel eens gehad met een specifieke game, nadat ik de chache had leeggegooid deed hij weer prima, lag blijkbaar aan een update
     
  3. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Ja, prima. Zal het zo nog eens proberen.
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Jongens, even een vraag.

    Ik heb een 80GB versie van de PS3. De 80 GB is echter best rap vol. Kan ik zonder problemen een grotere 2,5'' HD erin schroeven? Het lijkt mij dat ik dan iets er van tevoren op moet zetten ... zoals het OS van de PS3? Of word dat automatisch geladen?

    Bij voorbaat dank.
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Verwisselen van HDD is heel erg makkelijk. Je kunt gewoon een lege hdd er in zetten en de PS3 doet de rest. Er staan genoeg tutorials op youtube etc :)

    edit//je moet uiteraard wel je save games backuppen op een usb stick
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2010
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat Tim ook zegt verwisselen is heel simpel !

    Er zijn een paar dingen waar je rekening mee moet houden.
    1. De 4 schroefjes waar de HDD mee vast zit kunnen behoorlijk vast zitten.
    Gebruik een schroeven draaien die precies past want anders draai je de kop kapot.
    2. Bij mijn 60GB versie ging het formateren van de nieuwe 320GB helemaal automatisch , in sommige gevallen moet dat handmatig gebeuren.
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Illegaal of niet, hacks hebben soms toch zijn voordelen:
    Bron: Eurogamer.be

    Nu hopen dat het ook daadwerkelijk waar is en dat er wat druk wordt gezet op Sony.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik heb nergens gelezen dat het kon met de jailbreak/psgroove

    het kat en muis spel is al wel begonnen. De eerste patch is uit, maar die schijnt ook al weer omzeild te zijn.....
     
  9. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoop dat Sony de backwards compatibility gewoon voor alle modellen mogelijk maakt...
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  11. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag even met de Move staan stoeien.
    Even Eye Pet gedaan maar dat werkte niet heel goed doordat er niet veel ruimte voor de tv was.
    Leuk dat het aapje reageert op de controller.

    Shoot daarentegen werkte wel prima.
    Best vermakelijk om op deze manier je games te besturen.
    Al zal een spel als the Shoot nog beter werken als je de move echt in een pistool adapter plaatst.

    Zal het (nog) niet aanschaffen. Eerst eens zien hoe het werkt bij een game die me echt aanspreekt.

    Oh en iedereen kan het vanaf nu testen, bij iedere Game Mania is namelijk een Move-controller aanwezig om een eerste indruk te krijgen.
     
  12. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Dat met die pistool houder voor Move lijkt mij ook vet. The shoot en Time Crisis :)
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    net even met de move gespeeld. Alleen even 'The shoot' geprobeerd. Hij speelt erg accuraat en super soepel. Medewerkers bij gamemania waren er ook over te spreken. Morgen al ophalen :)
     
  14. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool, ik haal er morgen gelijk 2, wel zo leuk voor multiplayer;) Jammer dat er eigenlijk geen aparte thread is voor de Move :)
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ga je gang ;)
     
  16. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja dat is een goeie, maar moet eerlijk bekennen dat ik me daar nooit in verdiept hebt en ik dus geen idee heb hoe dat moet :)
    Nou zou ik het natuurlijk wel kunnen opzoeken, maar dan mis ik de tijd er weer voor. Zoveel te doen in zo weinig tijd per dag haha

    Tja een gezin hebben en die hard gamer zijn, zijn natuurlijk hele mooie dingen, maar kosten veel tijd ;)
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
  18. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    lol :)
     
  19. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Jottem, mijn PS3 is paar maanden oud en ik krijg nu al error 80010514 oid. Ik had het even snel gegoogled, en het zegt dat deze foutmelding te vergelijken is met RROD. Echter wordt KZ2 wel gepakt, maar NGS2 niet. Misschien zo maar weer eens proberen.

    Moet ik het terug brengen naar MediaMarkt (zodat zij het kunnen opsturen) of moet ik wat anders doen? Ik heb gehoord dat als Sony je een PS3 ter vervanging geeft, het in losse delen kan komen (aka de klantenservice is waardeloos).

    E2: Nadat ik restore file systeem heb gedaan (mijn HDD was corrupt blijkbaar), pakt ie NGS2 wel. Ik wacht nog wel eventjes af.

    E3: Laat maar. Ik kon wel iets installeren van NGS, maar het spel wordt nog niet gepakt. Iemand die me kan helpen met de eerste edit? Het is IIG spel-specifiek (ik kan bijv KZ2 spelen of BlazBlue, maar niet NGS2.
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2010
  20. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Wil ik net ff een paar potjes MW2 gaan doen, ligt PSN eruit... Verdikkeme :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina