1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 6 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nice, game is aan het installen. Heb ook gelijk een nieuwe zwarte controller + Play & Charge gehaald dus alles is vers! Twijfel nu om op Heroic of op Legendary te beginnen.
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Heroic is best simpel eigenlijk. :eek:
     
  3. knifer

    knifer Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb precies hetzelfde, terwijl die gister al is opgestuurd...mediaoffer stelt ons teleur :'-(

    Ook nog leuk als er een TNT busje voor je deur stopt, een paketje pakt en naar de buurvrouw loopt. |:-

    Ongeloofelijk..
     
  4. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    oooomgggggg was bij lvl3 en was ff afk is me xbox zomaar opnieuw opgestart en me savegames waren weg klotuuuh :mad:
     
  5. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Jeej, net uit college nog 1 kunnen ophalen bij de Saturn in Zaandam voor €29. Geen idee of er nog meer waren, maar na mij lag er nog 1 in het rek. (Heb niet verder gekeken of er meer lagen, want ik moest mijn trein weer halen:p)

    Vanavond eens uitproberen na het trainen.
     
  6. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Als mediaoffer het gisteren heeft opgestuurd ligt het dus niet aan hun. Eerder aan TNT of de postbezorging. Ik heb hem ook bij mediaoffer besteld en kreeg hem vandaag netjes in de bus.
     
  7. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie van de cutscenes aan het einde van het spel? En waar je dan allemaal nog achterkomt? Ik vond het echt tof!
     
  8. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Online is gewoon af,even een vraag kan je ergens zien hoelang je al online hebt gespeelt ?
    En werkt het met levels want zo te zien niet.
     
  9. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geniet van de game. Matchmaking werkt snel en zonder lag want je kan instellen dat je een goede connectie wilt zoeken, werkt perfect.

    Heb ook ruim anderhalf uur Firefight gedaan. Heb de 1.000.000 score achievement al binnen.

    TOPGAME.
     
  10. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Vanmiddag de Legendary Edition binnen gehad van de FRS, maar nog steedsgeen mail van ze. En ook nog geen DLC code. Helaas nog geen tijd gehad om veel te spelen. Wel character aangemaakt (echt heel tof!) en de eerste cut scene gezien. Vanavond maar de schade inhalen! :) Grafisch is de game trouwens echt heel gaaf! En OMG, wat is dat beeld van de Legendary Edition gaaf zeg :) En dat dagboek lijkt me ook heel gaaf. Even snel in gebladerd en gekeken. Onwijs tof :)
     
  11. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt wel levels alleen niet meer met cijfers. Je begint als recruit, dan private etc. Je kan promoten door credits te halen, die zijn te halen in de multiplayer, firefight en volgens mij ook campaign. Ikzelf ben Sergeant nu.
     
  12. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar woon je?
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Gaat wel aardig inderdaad, ben ook op Heroic begonnen. Legendary in me eentje komt later wel een keer. :cool:

    Van wat ik tot nu toe heb gespeeld (einde level 1 denk ik) is echt geweldig! Het voelt echt als een goede Halo en het hele sfeertje is tof. Doet me ook erg denken aan Combat Evolved natuurlijk. Na het eten ga ik matchmaking proberen.
     
  14. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    wat heb ik ook een dikke pech :+
    TV op me kamer broke :mad:
    en me moeder en zusje willen natuurlijk kijken
    de paffs
    gtst
    en waarschijnlijk nog iets GVD :+

    maar verder is het echt een toffe game zeg
    alleen als ik slayer pro krijg dat je alleen met die sniper dingen moet word ik vaak geowned :eek:
     
  15. LordTeddybeer

    LordTeddybeer Happy Gamer

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Legendary is vandaag aangekomen van dynabyte, alleen geen preorder extras. Morgen maar ff bellen dus want je hoort toch helm + kalender bij een preorder te krijgen?

    Dynabyte verstuurd trouwens geen mail over verzending
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Wel:

    Geachte heer J. ALBERTSMA,

    De bestelde artikelen met het ordernummer XXXXXXXXX zijn naar u verzonden.

    De naar u verzonden artikelen zijn :

    Halo Reach Limited Edition (SW09038) 1 x 67.49 EUR 67.49 Verzendkosten EUR 0.00 Totaal: EUR 67.49

    Deze bestelling zal morgen bij u worden bezorgd door TNT Post.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Mijn broer moet ook nog steeds zijn exemplaar ontvangen van mediaoffer. Ik heb em binnen gekregen vandaag en die was oko van mediaoffer. Even vraagje over custom maps, zullen die ingame te downloaden zijn straks net als bij Far Cry 2? of gaat dat anders?
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ja, ik zag een optie om files uit iemand (dus niet alleen vrienden) z'n File Share te downloaden in-game.
     
  19. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Geld die Saturn actie ook in ander vestigingen? En dan met name in Tilburg ;)

    Lang geleden dat ik hier op XBW poste maar met een nieuwe Halo begint het toch weer te kriebelen!
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Nice nice, benieuwd wat voor creaties we zullen zien straks.



    Van saturn weet ik niks af, wel van mediamarkt :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina