komt al op 10 mei!!!!! volgens dimension plus is dit waar of is dit baalstront ik wil het spel namelijk heel heel graag
Hmm ik hoop het ik dacht eerst in juni hier staat 17 mei http://homepage.ntlworld.com/justincastle/ukdatesmay.htm maar misschien is het wel 10
is er nou nergens een duidelijk site die zegt wanneer de spellen uitkomen? ik wil wel zeker weten of gunvalk echt 10 mei uitkomt
Lijkt me saai, er komen volgens mij veel betere spellen uit!! Die er in ieder geval zo uit zien.... Denk ik!!!
als je wat verder kijkt zie je dat de meningen in het algemeen over 2 kampen te verdelen zijn: -de ene groep die zegt dat het spel er vet uitziet maar te eentonig en niet diep genoeg is -en de andere groep die juist zegt dat het spel superdiep is en dat het gewoon ff duurt voordat je het spel kan spelen zoals het gespeeld kan worden en dat het dan supervet wordt (met boostercombo's enzo...). het is dus een spel voor de wat meer oldskool gamers, en hey...opzich heeft et beswel wat jaartjes geduurd voordat er weer een redelijke oldskool shooter uitkwam dus ik kan niet wachten...
Lijkt mij wel een leuk spel. Maar denk dat ik em eerder zou huren. Denk dat je em vrij snel uitgespeeld kunt hebben.
ik ga morgen kijken of OXM 3 er is, daar staat een demo er van op, en dan beslis ik zelf wel nog bedankt voor de link W
Ik geef je hierin wel gelijk, maar ik doelde eigenlijk op het feit dat iedereen zo had opgeblazen dat het spel een mijlpaal in de geschiedenis zou worden(of in ieder geval in deze richting).. Ik weet dat de 1 het een superspel vind en de ander niet, maar bij mij is deze mening zo, omdat ik dacht dat het spel Heftiger zou worden(richting HALO proporties in de buurt!!! Dit heb ik trouwens op het moment ook met het spel Kakuto Chojin(Project K-X).. Moet ook vet worden Sorry voor de onduidelijkheid bij mijn vorige post!!
Sega kennende is ie gewoon vet, maar ik wacht meer op panzer dragoon, en shenmue 2 en toejam and earl, dat wordt pas echt vet!