1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 6 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Serden

    Serden Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ze sturen 'm niet op. Je zult 't of zelf moeten ophalen of iemand vinden die het voor je ophaalt en via de post stuurt.
     
  2. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Thanks!

    Edit: En ook de ander die antwoord gaven ;)
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2010
  3. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Wel suf bij dat beeldje, er staat dat je kracht moet zetten om bepaalde onderdelen te bevestigen maar er staat bij dat onderdeel ook dat het kwetsbaar is ;) :p.
    Maar wat een box die Legendary Edition. Elke cent waard, super stoer beeldje, en die making off duurt ruim twee uur :eek:, heb na een half uurtje het maar stopgezet omdat ik gewoon moest spelen.
    Heb mijzelf niet laten haasten, gewoon heel rustig aan gedaan, kijken hoe lang ik het vol zou kunnen houden na werk :p. Nog geen uur dus ;). Straks ook even de multiplayer proberen :D.
     
  4. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0




    En , dat is echt ............................ BALEN!
    |:-

    Ik heb er niet voor over om aan 50 euro een volle tank te betalen ... dan kom je uit op 79 euro :p
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2010
  5. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Ik heb het spel toch maar gekocht, ondanks enorme twijfel. Ik kon de verleiding gewoon niet weerstaan.

    Heb net de eerste 2 levels gespeeld. En ik ben blij dat ik hem gekocht heb. Wat een fucking cool spel. Wat een sfeer. Heerlijk. Voor iedereen die twijfelt en de vorige halo games goed vond, KOPEN. Zo ik ga weer verder spelen.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    De soundtrack is ook heerlijk! \o/
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Jezus, ik speelde net Rally. Wat een bagger game mode zeg. :x
    Ging uit verveling maar iedereen snipen.
     
  8. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik online pak en custom game kan ik ook capture the flag ed nemen maar dan kan ik alleen maar tegen mij vrienden spelen ?
     
  9. pipelooi

    pipelooi Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    wie weet hoe duur halo reach kost bij de saturn of mediamarkt groningen?
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Hebben jullie ook zo'n gigantische blur?
    Vette shit dat de bubble shield er weer is!!
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    44 bij de Saturn, als je dat meldt bij de mm (waar die 55 kost) krijg je hem daar ook mee voor 44. Zelf vanochtend ook gedaan

    eerste kwartiertje op Heroic er op zitten. E-PISCH! Vette muziek, de AI lijkt nog strakker, omgevingen zijn weer als vanouds onheilspellends en groot, geluiden van de wapens zijn x10.....

    balen dat ik zo een mp afspraak heb, nou ja bijna dan:+
     
  12. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    net halo reach gespeeld gewoon FANTASTISCH echt mooi alles muziek ik ben nu bij missie 2 gewoon fenomenaal.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Battle Arena werkt niet bij mij, bij jullie ook? Voor de rest is de MP nice, matchmaking is echt heerlijk snel (Zelfs sneller dan MW 1 en 2 bij mij. Daar kan GoW2 nog veel van leren :emo:). En thank god, geen huhaaahuhuhuhuaaaaaaaaaaaaaa als theme song bij het begin scherm.

    Campaign vind ik dan weer een beetje lame tot nu toe. Zoals ik had verwacht, je speelt met een gare nietsnut/noob/rookie. Ik wil master chiefz! :mad:
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    De soundtrack van Halo: Reach is echt weer briljant zeg... heb ook het idee dat Reach één van de meest zielige games in de serie is. Heel die sfeer, damn! Er zitten ook weer enorm veel knipoogjes naar de vorige Halo spellen in, kijk bijvoorbeeld naar de namen van Achievements. En de derde missie begint eigenlijk hetzelfde als de derde missie van Halo: Combat Evolved.
     
  15. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Battle Arena werkt bij mij ook niet. Ook Firefight online werkt nog niet. Wel balen dat er nu veel amerikanen online zijn, dat ge-yo de hele tijd, ook had ik net een potje waarin 2 britten elkaar verbaal te lijf gingen wie nu beter is in reach....en ja het waren kindjes. In de campaign mode ben ik nu bij missie 5.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Hebben jullie nou ook die gare blur of niet? Als ik omhoog kijk naar de bomen spaced gewoon de framerate..:emo: vind hem, weetniet, heel log spelen.
    Deel 2 en 3 waren zo heerlijk soepel. Dat is nu niet meer. Nu sprinten en shit.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Is Reflection trouwens een soort van remake van een map uit Halo 2? Komt me echt zo bekend voor al die gangetjes.
     
  18. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    alle daily challenges behaald woehoe! (ook achievie)
    is de onderste de weekly challenge? want om de eerste dag al meteen het spel uit te spelen!? :+
     
  19. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik zit nu in de 2e missie van Reach en tot nu toe is het top. Soundtrack is weer ouderwets Halo, geweren waar je uit kan kiezen zijn lekker afwisselend en fijn dat het pistool weer een scope heeft. Speel het op legendary alleen.
    Ook wel leuk is dat je je eigen gecustomizede noble 6 in beeld ziet tijdens filmpjes (of licht dat aan mij).
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2010
  20. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Uitgespeeld. Om 10 uur begonnen en om 20.30 klaar. Zit wel met n hoop vragen. Eerste leven vond ik trouwens afgeschuwelijk, zag er niet uit in mijn ogen. Daarna werd het steeds beter. Jammer dat de single player zo kort was maar achja het is Halo. Toch ben ik zeer dik tevreden met deze game. Op naar de multiplayer!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina