Saven in halo co-op?

Discussie in 'Algemeen' gestart door groovegans, 3 mei 2003.

1. groovegans

groovegans Guest

Ik vond de save knop in halo niet. Kan je wel saven of niet. En zo ja, op welke knop moet je drukken?

2. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kan je helemaal niet saven in co-op in halo

3. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Nee kan dat kan niet. Waarom weet volgens mij geen mens, maar misschien omdat je met 2 gamers tegelijk bezig bent??? :confused:

4. groovegans

groovegans Guest

Dat is zo gierig. Ik vind dat bungie dat wel in halo 2 moet stoppen. Ik en mijn vriend waren ons laatst een paar uur suf aan het schieten in level 5, maar toen we naar een paar uur om 10 uur 's avonds van mijn moeder moesten stoppen, kon ik later weer helemaal opnieuw beginnen. Dat is het allergrootste minpunt van halo. (wel één van de weinige minpunten trouwens)

5. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Hij slaat gelukkig wel je vorderingen op, dus de levels. Anders lijkt het wel zo'n oud nintendo 8 bit spel van vroeger, dan had je soms ook heel de dag nodig om een spel uit te spelen. 's Ochtens zetten je hem aan, gamen, 's middags ging je verder, ff eten, en 's avonds weer verder. Dat waren nog eens tijden :p, maar het is idd wel irritant ja dat je hier niet kan saven.

6. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    maar daar gebruikte te ze toch van die domme kodes

7. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Hadden ze gewoon geen tijd voor denk ik

8. Ja dat is echt vervelend. De volgende keer heb je dan helemaal geen zin meer om dat level te spelen.
    Want die levels zijn lang!!! en ik ben niet echt een hardcore gamer dus 1 uur is lang genoeg.

9. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heeft zn logische redenen, als er 5 profielen opstaan, en steeds doen mensen met zn 2en een game saven, dan krijg je allemaal vage savegames die je na een tijdje toch niet meer kent...

10. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Daar heb je idd gelijk in, vage savegames. Maar aan de andere kant kan het soms wel erg frustrerend zijn als je net bezig bent aan een Legendary co-op en dan niet kunt saven.

11. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dan moet je vantevoren goed afwegen of je tijd genoeg hebt om het level te halen. Ik speel daarom legendary alleen, dat gaat wel erg langzaam, maar ik hoef de levels niet overniew te beginnen als ik stop.

12. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet hoe je uren bezig kan zijn met 1 land. Ik en mijn broer spelen in een uur à anderhalf uur "THE MAW" (je weet wel het laatste level) uit. Er zitten wel een paar grotere maps bij maar ook daarmee ben je op legendary hooguit 2 uur bezig (en dan speel je nog niet eens zo snel) en dan heb je niet persé een save functie nodig. En hij slaat tussentijdse vorderingen wel op zodat als je dood bent je niet heel het level opnieuw hoeft te spelen, dus op zich valt het wel mee!!

13. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik mazzel want bij doet hij wel saven in de co-op mode.. Maar als je een level uitspeeld dan staat het wel in het lijstje van uitgespeelde levels..

14. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    @ xboxwhopper. de checkpoints worden wel gesaved, maar als je het spel stopt kun je niet bij je laatste checkpoint verdergaan. In de singleplayer is dat wel het geval en dat is juist zo irritant in de multiplayer.

15. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat klopt, maar op zich maakt het niet uit, want HALO is toch wel leuk, en het maakt niet uit hoevaak je een level speelt het blijft toch wel leuk!!!

16. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Idd!!! 8) Ik speel Halo nog bijna dagelijks, vooral in co-op blijft het leuk! Met zn tweeen een beetje rondtoeten in een warthog 8) geweldig! Maar de levels zijn gewoon leuk (de meeste dan) waardoor je ze gewoon nog blijft spelen! :D

Deel Deze Pagina