1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 6 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Goedkoper, minder sterke armor en massa productie/expendable. Volgens een van de boeken dan (ghosts of onyx). Maar wel erg goed getraind. En zeer loyaal aan elkaar.
     
  2. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is mij al vaker overkomen :mad:.
     
  3. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een game. De reviews op internet vielen tegen, maar ik vind de single player echt fantastisch goed gedaan. Het geluid is top, er zit veel meer variatie in dan in vorige delen, die jetpacks zijn supertof en echt een toevoeging. Net zoals die hologram power up. Ik heb hem vandaag (co-op) helemaal uitgespeeld op Legendary. Flinke tijd mee bezig geweest, maar ik heb genoten! Firefight is ook fantastisch, deze game gaat mij nog flink wat uren bezig houden.

    Als je twijfelt, kopen!
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja hoor, fucking triest man. Net maak ik per ongeluk één teamkil, boem...ik lig er gelijk uit. Ik kreeg eerder vanavond die keuze ook al of ik iemand wilde booten omdat die mij 'betrayed' had maar ik koos gewoon voor nee, het gebeurde absoluut niet met opzet. Dit hoeft er voor mij eigenlijk niet in, dat iemand je er gelijk uit kan wippen.
     
  5. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Shit happens :p
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Begrijp persoonlijk niet waarom ze nog altijd friendly fire hebben, hoeveel games hebben dat tegenwoordig nog zeg? Ik begrijp het nut er vooral niet van...
     
  7. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    hoort er bij denk ik
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou ja....wat de hell man. Het gebeurd nu gewoon weer. Het was in dat Forge level, naam even vergeten. Per ongeluk een granaatje die een teammate en vijand molt en ik lig er gelijk uit. Je moet dus vreselijk uitkijken waar je die granaten gooit...wel knap waardeloos dit, want dit gaat echt wel vaker gebeuren.
     
  9. James Pond

    James Pond Guest

    Ik heb al een paar x per ongeluk iemand gebetrayed maar werd niet geboot :D. Waarschijnlijk omdat k altijd bovenaan sta :').
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Fucking trieste figuren dus die je gelijk eruit gooien, ze zullen het wel teveel moeite vinden om even d-pad omlaag te doen en NO te kiezen. Gooi die hele fucking friendly fire er gewoon uit man, shit!!! Is er een gameplay mode waar dit uit staat?
     
  11. James Pond

    James Pond Guest

    Nee. Wees gewoon voorzichtig en probeer zo weinig mogelijk TK's te maken.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar toch klopt het echt niet, ik gooide een granaat naar een vijand en die teammate is dan zo'n ei om erin te lopen, en dan is het puur aan de speler om gewoon nee te kiezen, maar nee ze moeten persé ja kiezen. Maar ik vertik het om eraan mee te doen, als ik morgen of wanneer dan ook per ongeluk gedood word door een teammate dan boot ik hem/haar echt niet eruit hoor, zo lame ben ik niet.

    Ik zal wel iets te 'loose cannon' achtig met die granaten omgaan, ik maak er zo lekker kills mee voordat ik zelf gesloopt word nog, maar helaas...uit met de pret i guess :mad:.

    Het zou mij echt verbazen als er niet genoeg teamkills in Halo voorkomen eigenlijk, er zijn toch genoeg momenten dat je een vijand om het hoekje ziet en je gooit een grenade zijn kant op, en dan loopt er toevallig net een teammate langs, en als die al flink geraakt is...sterft ie door de grenade?
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  13. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan gaat de kill naar de enemy die hem flink heeft geraakt, tenminste dat heb ik vaak zien voorkomen.. :+
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    voor de liefhebbers heb ik twee filmpjes gemaakt (een match met oldskoolnl en 1 campaign stukje ergens in het begin)


    [yt]kZ5v4T-iW4Y[/yt]

    [yt]5ejXVpAjjvo[/yt]
     
  15. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik ben geen live gamer, is deze game dan leuk voor mij als ik puur voor de single player ga?
    en hoelang duurt de single player campaign ongeveer?
     
  16. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze game toch maar besteld. 'k Hoop dat hij snel aankomt, heb er weer eens zin in! :)
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    Hangt er van af hoe goed je bent ;) Maar de campaign duurt +/- 8-12 uur en ja het is het waard voor de single player
     
  18. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond net uurtje de single player gespeeld. Het is wel even wennen, maar de Halo-feeling is er weer helemaal! Ben nu solo op heroic bezig, maar zou graag de campaign op legendary met meerdere mensen spelen. Komt er nog zo'n soort verzameltopic? Of kan iemand die weet hoe dat moet, die maken ;)
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    Die kan je zelf starten ;)
     
  20. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Point taken :b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina