1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    En dan telt die de keren dat de game op pauze stond ook al gameplay mee. Nou, dan kun je bijvoorbeeld Two Worlds I in pakweg 15 uur op 1000/1000 hebben. Die telt dat niet mee. Oblivion telt ook pauzes mee. Om die reden kan het dus nog minder zijn dat je speelt of gespeeld hebt. ;)
     
  2. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is eigenlijk de beste manier om zoveel mogelijk XP te farmen (behalve de enemies buiten je Mako neerschieten)?
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Insanity volgens mij geef een shitload aan extra XP vergeleken bij casual. Zou je Vegeta eens moeten vragen, die heeft mij daar wel eens een antwoord op gegeven. ;)
     
  4. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bezig met mijn Hardcore playthrough. Ik denk dat 3 playthroughs op m'n soldier wel genoeg is:+

    Hoppa, m'n bedje in > ME revelation verder lezen.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Je hebt sowieso aan 2 wel genoeg om level 60 te halen. Moet je wel veel zijmissies doen. ;)
     
  6. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals ligt dit compleet aan jezelf. Als je meer dan 50% van alle side quests gedaan hebt en je hebt de main quest gedaan dan heb je echt iets verkeerd gedaan. Als je gewoon alles doet, leest, luistert, niet dingen overslaat, dan ben je makkelijk 40 uur bezig, dat lijkt me zeer redelijk voor een game in dit genre. Dan reken ik deze game ook niet tot een 'klassieke' RPG waar je makkelijk 100+ uur in kwijt bent. Maar goed Mass Effect is wel een goed spel om meerdere playthroughs op te doen, waardoor je nog meer tijd ermee bezig bent.

    P.S. Ik heb het spel heel weinig en kort gepauzeerd, dus daar ligt die 42,5 uur niet aan...
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2010
  7. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat hierover onder de douche na te denken:+:

    Zouden de Husks als organische of synthetische levensvormen beschouwd worden? Ik denk synthetisch maar ik ben d'r niet 100% zeker van.
     
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Synthetisch.
     
  9. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ga beginnen aan een spel Mass Effect op de moeilijkheidsgraad Insanity. Hebben jullie tips en/of adviezen om het spel gemakkelijker te maken? Ik ga het spel beginnen met een level 57 Adept. Mijn doel is om zowel Insanity uit te spelen, als level 60 te halen.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Als je het makkelijk wilt maken had je dit beter met een level 60 Soldier kunnen doen. Iedereen raast er zo mee door Insanity heen omdat je immunity hebt en je kunt ook teamleden kiezen die dat hebben. Verder nog een shield boost en een hele reeks aan beschikbare wapens om goed te gebruiken.

    Moet hem op dit account ook nog steeds, maar met mijn Soldier en dikke gear ben ik wel voorbereid. Misschien geen colossus gear voor mezelf, maar dat maakt ook niet heel veel uit. Insanity in deze game is niets vergeleken met hetzelfde in Mass Effect II. ;)
     
  11. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Tjah om nu nog een character level 60 soldier te maken... Dan zou ik insanity al 2 keer uitgespeeld kunnen hebben met mijn level 57 adept!
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2010
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    It's your choice! :thumbs:
     
  13. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik heb Feros, Eden Prme, Virmire en Noveria klaar. Ik wil graag nog wat kills maken voor de achievements (met verschillende guns) Kom ik daar nog aan toe? En als ik een 2e playthrough doe tellen de kills dan gewoon door?
     
  14. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Volgens mij stoppen de kills wel, dus moet je opnieuw een gamethrouh spelen om die kills nog te maken.

    Maar dan heb je wel bijna geen zijmissies gedaan zeg :eek: met een paar zijmissies zou je die kills allang kunnen hebben :p ik zou shotgun, assault rifle en pistol nog proberen in deze gamethrough, weet niet of je veel met assault rifle of shotgun omgaat, pistol heb je miss niet, maar die is niet zo moeilijk. In begin van spel kan je makkelijke kills maken met pistol en sniper. In de zijmissies kan je dat ook best wel makkelijk, ik pakte altijd die blauwe gastjes die onder stroom staan (naam vergeten :p) met pistool aan, waren zo makkelijke kills :p
     
  15. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Maar kan ik nog zijmissies doen na het hoofdverhaal?
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Nee. ;)
     
  17. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    O. :F:

    Nou dan ga ik die eerst maar eens doen. Hoeveel side missies zijn er eigenlijk? Voor mijn gevoel heb ik er al een behoorlijk aantal gedaan. Ik zit nu op 20 uur spelen.
     
  18. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    behoorlijk wat, je krijgt regelmatig nieuwe als je terugkomt naar de Citadel.
    Gemiddeld ben je zo'n 30-35 uur bezig incl alle zijmissies
     
  19. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ja dat is een beetje kut, ik kan niet terug naar de Citadel omdat ik in de laatste missie zit. Kan dus alleen de side missies doen waarbij de Citadel niet betrokken is. =(

    En wat is het savesysteem op de planeten enorm kut zeg. Ga je dood kun je de hele planeet overnieuw doen. Niet echt motiverend zeg maar.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 sep 2010
  20. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Als je bij een gebouw bent, moet je handmatig saven ;) de autosaves van mass effect zijn niet zo handig :) ik zit op me 181ste save :p ben nu bijna bij eindmissie citadel :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina